Problem z wentylacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa wyglada tak. Escort 99 Bolero 2 kombi + 5 osob i pogoda deszczowa = zero widocznosci ?? Wszystkie szyby zaparowane, pomimo wlaczonego nawiewu na max.
  
 
Masz mokro w przewodach wentylacyjnych. Widocznie jest jakaś nieszczelność i cieknie Ci przez dmuchawę.
  
 
Jak w samochodzie jedzie wiecej osób i parują szyby czasami wystarczy lekko podnieść szyberdach lub uchylić okno nawet na pół cm, od tej strony, od której nie pada (żeby powietrze i wpdałao do środka i wylatywało z niego) i dać nawiew na szybę.
To zawsze u nas pomoga. Są tez takie spray'e do szyb samochodowych, psika się od środka, podobno nie paruję wtedy. Ale nie próbowaliśmy, więc czy skuteczne - nie wiem
 
 
Odnośnie postu Niki. Ja sobie kiedyś zazyczyłem mycie szyb od wewnątrz na myjni i od tego czasu mniejsze problemy z parowaniem. Otóż ponoc czysta szyba wolniej zaparowuje.
  
 
dzieki
  
 
A wiesz Wilku (pewnie wiesz ) że masz dużo racji Na opakowaniu było napisane, żeby dokładnie wyczyścić szybki przed uzyciem. Ot i cała filizofija środka
 
 
... niop ..... taki urok Essika ...... kanał wlotowy do wentylacji niee jest osłonięty ...... po pierwsze to leci tam wszystko co popadnie ..... liście itp. ...... po drugie jak zaczyna padac to dostaje sie tez tam woda ....... liscie + woda = wielkie parowanko w samochodzie ...... i niee koniecznie musi byc komplet w essiku .....
  
 
Jesli pozwolicie to sie podlacze pod temat z klopotami z wentylacja:

pokretlo dziala mi tylko na II i III na I nie kreci dmuchawa.

Nie moge skierowac nawiewu na szybe (jak zatkam srodkowe nawiewy to powietrze nie leci przez otwory kolo szyby jak powinno - to normalne?)
tak jak MZ powinno to wieje tylko przez srodkowe nawiewy dolem i gora wieje kiepsko (gora prawie wcale)

co jest?
  
 
Cytat:
2004-12-02 19:58:28, gooral pisze:
Jesli pozwolicie to sie podlacze pod temat z klopotami z wentylacja: pokretlo dziala mi tylko na II i III na I nie kreci dmuchawa. Nie moge skierowac nawiewu na szybe (jak zatkam srodkowe nawiewy to powietrze nie leci przez otwory kolo szyby jak powinno - to normalne?) tak jak MZ powinno to wieje tylko przez srodkowe nawiewy dolem i gora wieje kiepsko (gora prawie wcale) co jest?



trzeba sprawdzić, czy rezystor od pierwszego biegu się nie ma przerwy, może jakiś zimny lut??

  
 
Cytat:
Ja sobie kiedyś zazyczyłem mycie szyb od wewnątrz na myjni i od tego czasu mniejsze problemy z parowaniem. Otóż ponoc czysta szyba wolniej zaparowuje


Ja ostatnio umyłem szyby zwykłym płynem do szyb i też zauważyłem że jakby nie zaparowują tak szybko.
  
 
... niop .... na bank rezystor od pierwszego biegu Ci padł ..... to jest rezystor drutowy ..... i najprawdopodobniej sie spalił .....
  
 
Cytat:
2004-12-02 20:49:10, mily-swiety pisze:
... niop .... na bank rezystor od pierwszego biegu Ci padł ..... to jest rezystor drutowy ..... i najprawdopodobniej sie spalił .....



Łączyłem na krótko styki po wyjęciu pokrętła i też I nie działa.
Gdzie ten rezystor?
  
 
Nie chce zaczynac nowego watku, a widze ze tutaj jest cos o wentylacji wiec tutaj zadam pytanko

Sprawa wyglaa tak...
Dzis gdy wlaczylem nawiew na wnetrze samochodu, okazalo sie ze z tych kratek do ogrzewania wywala cos tak jakby sadze... Faktycznie z kratek po przejechaniu palcem sciaglem mala ilosc czarnego pylu ktory osadzil sie na kratownicy od nawiewu.
Teraz w zwiazku z tym mam pytanko, co moze byc przyczyna ze jakies takie paskudztwo mam w kanalach od ogrzewania.

  
 
Około 8 lat temu używałem płynu co by szybki nie parowały.Nazwy nie pamiętam ale działał rewelacyjnie.Należy spryskać rozetrzeć po szybie ale nie wycierać do sucha i zostawić.Satyswakcja gwarantowana
  
 
możliwe, że powietrze krązy ci cały czas w obiegu zamkniętym i nie podaje z zewnątrz. jeśli masz wersje z klimą i możliwość przełączania powietrza na obieg zamknięty lub z zewnątrz to sprawdź czy otwiera ci nawiew z zewnatrz. poza tym warto często wietrzyć samochód

pzdrwm