Polonez 1.4 GLi vs. 1.9 GLD - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dobry stan czyli blacha w miare dobra, silnik nie zlopiacy oleju ani plynu chlodzacego
  
 
Cytat:
2006-02-10 11:52:54, -Marcin- pisze:
dobry stan czyli blacha w miare dobra, silnik nie zlopiacy oleju ani plynu chlodzacego



Ha! Tak większość wygląda... Tylko w 90% przypadków po 2 miesiącach wychodzi ruda, konsumpcja oleju po jego wymianie wzrasta (zagęszczacz) i tego typu kwiatki
  
 
Cytat:
2006-02-10 10:06:58, Senn_PTK pisze:
Na koniec powiem ze jezeli juz raz jezdziles poldoroverem nie kupisz innej wersji.


No mi sie dobrze DOHC-em jeździlo. Ale jabkby mój rover miał 1.6 lub 1.8 pojemnosci i co za tym idzie lepszy dół - nie ma bata. Najwięcej radości przy jak najmniejszym wkłądzie pracy/stresu.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
A tak z trochę innej beczki.

Czy mozna skąs ściągnąc instrukcję obsługi Poloneza Caro Plus - taką książeczke którą dodawali w salonie przy zakupie auta ???

Może w jakimś pdf-ie ale wordzie.

Albo ksiązkę obsługi i napraw ??
  
 
W fabrycznej instrukcji obsługi za dużo ciekawych informacji nie ma. Chyba mam gdzieś w domu we środę sprawdzę.Morawski (wersja ostatnia - z Plusami) jest na Osiołku (niecałe 40 MB) zajmuje.