Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
roman16 Miłośnik FSO Pozonel Carro + 50% ... Warszawa / Milanówek | 2006-02-12 16:44:51 jest prawdziwa, słyszałem wczoraj w Antyradiu. Mają ją ponownie wystawić po wizycie Papierza w Polsce. |
andrzej_krakow (S) Miłośnik FSO Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-02-12 16:52:01 Tez to gdzies czytałem, właściciel nie chce jej puscić poniżej 200 tys Eurasków |
Julo Miłośnik FSO zakrzywiający czasop ... Kraków | 2006-02-12 17:14:34 tak. wlasciciel chce za nia 200 tys, Christie's wycenilo na 15 tys, a oferty byly max 60 tys. Chlop by ta wawe odrestaurowal i by zarobil wpizdu. W teleexpresie wlasnie widzialem zdjecia. Kompletna, ale ruina... |
PAGAN Wwa | 2006-02-12 18:37:45 pazernosc ludzka nie zna granic. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2006-02-12 18:40:37
Tez tak mysle, wrzucilby moze z 5000 EUR w porzadna renowacje i zarobilby znacznie wiecej. Pozdrawiam Adamus |
jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2006-02-13 10:04:59 Właściciel chciał za tą Warszawę 200kzł. Patrzałem na zdjęcia to ona w takim aż opłakanym stanie nie jest. Tak, jak Ambro mówi - w USA by może za nią tyle dostał. |
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2006-02-13 18:20:52 Samochód może i jest nierestaurowany, ale na pewno nie jest oryginalny. Wczoraj dość dobrze przyjrzałem się wszystkim zdjęciom tego samochodu a nawet w telewizji oglądałem ją i stwierdzić mogę, że jeżeli w 50% jest zgodna z oryginałem, to będzie dobrze.
A wogóle cała historia, że był to rzekomo samochód JP II i przez większośc czasu stał gdzieś w garażu czy stodole wydaje się mi nieco naciągane. Samochód jest zbyt poprzerabiany i zbyt zniszczony jak na taką historię. |
Domel Miłośnik FSO [i], VW Passat Toruń | 2006-02-13 21:51:12 A możesz Markheim wskazać co większe nieoryginalności?
|
krzysiek-stratos Miłośnik FSO warszawa | 2006-02-14 21:42:25
|
andrzej_krakow (S) Miłośnik FSO Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2006-02-14 22:54:53 Co do oryginalności to się nie wypowiem ale co do reszty to ciężko sie nie zgodzic z kolega Markheimem.
Na pewno też nie uwierzę że ktos kupił auto od kurii w latach 70-tych i wstawił do stodoły. Pomijając już że nie sądzę żeby do takiego stanu doprowadziło sie stojąc nawet 25 lat pod dachem. W latach 70-tych auto było rarytasem i ludzie zabijali sie o talony. Więc jest rzeczą oczywista że gośc odkupił Warszawkę i tłukł ja aż do całkowitego zarżnięcia i może wtedy dopiero znalazła się w tej sławetnej stodole. A i przy braku części zamiennych na rynku pewnie klient kładł do niej wszystko co znalazł i się dało zaadoptowac. |
hetman Miłośnik FSO Warszawa | 2006-02-14 23:44:36 Ja zauwazylem ze tylna klapa ma dosc duzo szpachle, wiec lakier ten nie moze byc pierwsze warstwo. Nie znam sie na Warszawach, ale mam taka uczucie ze to co Markheim twierdzi to prawda. Ale czy dokumentow te sa falszywowane??
|
4971 Miłośnik FSO FSO 125P 1,5L Wodzisław Sl. | 2006-02-15 01:00:59
Jak na mój gust, to cały przód jest z 203/204 vel 223/224, tylne swiatła raczej też, radio, kiera, pewnie silnik i skrzynia tez z żuka, bo biegi w podłodze (powinny być przy kierownicy), brak galanterii... [ wiadomość edytowana przez: 4971 dnia 2006-02-15 01:07:06 ] |
Domel Miłośnik FSO [i], VW Passat Toruń | 2006-02-15 07:17:37 Cholera, faktycznie, przeciez to garbuska a ma nowszy przod nie skojarzylem ...
|
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2006-02-15 09:11:01 No więc nieoryginalne są tak (pochodzące z innych Warszaw)
- atrapa przednia - kierunkowskazy przednie - zderzak przedni - ramki reflektorów - kły na tylnym zderzaku - kołpaki - listwa progowa - kierownica - lampy tylne Zauważyłem też, że samochód ma biegi w podłodze (żadna Warszawa ich tam nie miała), na tablicy rozdzielczej widnieje emblemat M-20 (powinien już być FSO) oraz 223 (?!). Poza tym jest trochę pododawanych dodatkowych przełączników, kontrolek itd. Na pewno wymieniany był szybkościomierz, gdyż jest z nowszego modelu (świadczy o tym inny kolor tarczy). Brak strzały na masce. Nieoryginalnych rzeczy zapewne jest dużo więcej, lecz z tych małych zdjęć jakie są w internecie trudno wszystko wyłapać. Z oryginalnych rzeczy, jakie Warszawa z tych lat powinna posiadać (rzeczy charakterystycznych) to: listwy na błotniku i drzwiach, napis Warszawa starego typu na masce, popielniczka na desce rozdzielczej. Jak z tego opisu wynika, samochód jest dość znacznie poprzerabiany, jakby miał stać większość czasu w garażu. Jeżeli kogoś zainteresowało by to, jak powinna wyglądać ta Warszawa w oryginale, zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami Warszawy kolegi Robi200 i porównania. |
santi Miłośnik FSO polonez caro 1,6 gle Lanckorona/Kraków | 2006-02-15 09:22:13 artykuł w interii o warszawie Jana Pawła II |
danon Miłośnik FSO Škoda 110L michałowo grabinowo | 2006-02-15 10:30:47 tak ale kolejan smieszna sprawa, ta wawka nie ma dziur na masce pod rakiete, a mimo wszystko ma po bokach znaczki warszawa. czyli albo ktos zaszpachlowal, albo wymienial maske i zostawil znaczki...
ma tez odblaski na zderzaku z tylu, a nie ma przetloczen pod nie, czyli kolejna kombinacja. |
Rekus Miłośnik FSO Polonez 3d, Syrena R20 Warszawa | 2006-02-17 18:37:28
I pewnie stąd biegi w podłodze i czterobiegowa skrzynia w wawie 1958 |