Rozrząd 3.0 V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam pytanko do specjalistów, jako że jest to dla mnie nowy temat proszę o wyrozumiałość i pobłażliwość
Przeglądałem wyszukiwarkę i troszkę już poczytałem na temat rozrządu w "C" zdania zarówno Bestialesów jak i informacje z ASO są różne co do przebiegu przy wymianie rozrządu 60, 90, 120 tys.

Egzemplarz którym jestem zainteresowany jest od I właściciela zakupiony w ASO w Płońsku i tam też serwisowany, jako że do Płońska raczej nie będę jechał na rozrząd szukam jakiegoś godnego zaufania warsztatu w Warszawie lub okolicy ponieważ przypuszczam że w Warszawskich ASO cena takiej wymiany będzie znacznie wyższa, a może nie oszczędzać i dokonać wymiany w Oplu ??? Jakie są wasze opinie ???

To że trzeba wymienić to wiem bo przez wspomniany serwis wymiana była robiona 90 tys. km temu.

Jaki rozrząd, części, czytałem coś w archiwalnych postach o SKF i Gates czy ktoś zakładał takie elementy, jak się sprawdziło i ewentualnie jakie są koszty zakupu części, robocizny (większośc postów znalezionych w wyszukiwarce jest raczej odległej daty więc przypuszczam że cenowo mogą być nieaktualne ) może posiadacie jakieś najświeższe informacje ??? jakieś inne propozycje co do firm oferujących części ???

Przy okazji również łożysko jednego z kół przednich kwalifikuje się do wymiany - jaki koszt orientacyjny ???

Jako że do tej pory pomykam poczciwą C24NE temat rozrządu był dla mnie odległy więc będę wdzięczny za najmniejszą nawet pomoc i informację ....!!!!

Pozdrawiam

Sagittario

  
 
Cytat:
2006-02-22 14:03:11, Sagittario pisze:
Przy okazji również łożysko jednego z kół przednich kwalifikuje się do wymiany - jaki koszt orientacyjny ???



O łożysku było - w ciągu ostatnich 12 miesięcy coś na forum - temat łatwy i do zrobienia na chodniku - koszt łożyska z piastą hmmm.... nooo było o tym -jak powiedziałem że zapłaciłem niecałe 300 to chłopaki forumowe mnie obśmiali że przepłaciłem
  
 
Cytat:
Jaki rozrząd, części, czytałem coś w archiwalnych postach o SKF i Gates czy ktoś zakładał takie elementy, jak się sprawdziło i ewentualnie jakie są koszty zakupu części


ostatnio zrobiłem dość dokładne rozeznanie,
wszyscy polecali SKF / Gates, ew. SKF / Conti.
najniższa cena - na allegro od 380pln (zestaw Gates power grip, ale poza paskiem wszystko robi SKF).
w Anglii to samo za 60 funciaków
  
 
Witaj Saggi

SKF i Gates w zupełności wystarczy - ceny w zależności od możliwości ( rabaty w sklepach ja mam 22 % )

Ja zawsze robie wymiane u mojego mechaniora i nigdy nie narzekam.

Serwis to moim zdaniem przesada - no chyba że maja mechaników z doświadczeniem - niesądze.
  
 
witam
ja wymienialem niecale dwa tygodnie temu rozrzad w swojej besti mv6 w serwisie opla na zoliborzu wyszlo mnie 1268,72 zl (czesci+robota )trzy godzinki i gotowe
pozdro
irek
  
 
kpl rozrząd GM (podobno rolki są SKFa) kupiony w ProEko Białystok lub GSI Goszczynski Poznań to około 550 zł.
Robocizna poza ASO to około 200-300 zł (omega od '98 wzwyż)
starsze V6 taniej bo nie trzeba zwalać dolotów
  
 
Cytat:
2006-02-22 21:01:08, MEGA_3 pisze:
kpl rozrząd GM (podobno rolki są SKFa) kupiony w ProEko Białystok lub GSI Goszczynski Poznań to około 550 zł. Robocizna poza ASO to około 200-300 zł (omega od '98 wzwyż) starsze V6 taniej bo nie trzeba zwalać dolotów



Taaa....
A jak się ma pecha (tak jak ja) i napinacze są inne to 750zł częsci
  
 
Cytat:
(omega od '98 wzwyż)


Długi kolektor był od 97-tak po połwieroku chyba 08.97
  
 
Cytat:
2006-02-22 21:01:08, MEGA_3 pisze:
.... lub GSI Goszczynski Poznań


heh, bardzo polecam Pana Piotra
  
 
Cytat:
2006-02-22 22:40:27, PEPE pisze:
Długi kolektor był od 97-tak po połwieroku chyba 08.97


był w omegach 97 po liftingu
czy jak je tam zwał "model rocznikowy" 98, czy "rocznik modelowy" 98