Lewarek zmiany biegow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam szukalem w wysz. ale nie moge znalezc pytanie jak skrocic lewarek w omie manual
  
 
Cytat:
2007-10-18 14:24:26, srubek pisze:
witam szukalem w wysz. ale nie moge znalezc pytanie jak skrocic lewarek w omie manual

Gumówką
 
 
Cytat:
Gumówką



a nie lepiej przywalić z góry dużym młotkiem ?
  
 
Napisz w jakim celu chcesz skrócić lewarek ?
  
 
To nie wiesz hehehe. Kiedys maniacy tuningu (ps. psełdo)skracali gałke zeby była bardziej trendy hehehe
  
 
Cytat:
witam szukalem w wysz. ale nie moge znalezc pytanie jak skrocic lewarek w omie manual


chłopcze dobrze Ci radzą, zostaw tę gałkę w spokoju.. jeszcze sobie ktoś o tobie źle pomysli....
  
 
A ja bym go SEKATOREM!!!
  
 
o jezu jakie smieszne rozwalilo mi bebechy od smiechu chlopcze
  
 
Hehe ja też bym skrócił tylko jest problem ze wstecznym.

Jak wsadzę getraga 265 to będzie krótszy lewarek
bo tam jest inaczej.

Teraz możecie się ze mnie polać
  
 
Cytat:
2007-10-19 08:48:25, PiotrS pisze:
Teraz możecie się ze mnie polać



zmienić skrzynię na unikalnego Getraga tylko po to by mieć krótszą biegałkę... kolega śrubek teraz juz wie co powinien zrobić
  
 
tiaaa, tylko że ten unikat może być więcej warty od jego fury...niezłe rozwiązanie, żeby skrócić sobie "gałkę"...
  
 
Nie wiem co autor watku mial na mysli, ale skrocenie galki, w zwiazku z tym skrocenie drogi drazka ma sens (to tzw. shortshifter). Sam sie za czyms takim rozgladalem, ale do Omegi takiego ustrojstwa nie znalazlem.

Jezeli kogos by interesowalo.
  
 
Panowie. Omega to wygodne wozidlo dla dupska, a nie wyscigowka, w ktorej podczas jazdy obmysla sie strategie zmiany biegow i probuje zaoszczedzic na tym 3 setne sekundy

  
 
Cytat:
Panowie. Omega to wygodne wozidlo dla dupska, a nie wyscigowka, w ktorej podczas jazdy obmysla sie strategie zmiany biegow i probuje zaoszczedzic na tym 3 setne sekundy


popieram kolege, nigdy nawet mi to na myśl nie przeszło, rozwiązanie typowe dla sportów samochodowych..
normalnie można by się nabawić skrzywienia kręgosłupa tzw. skoliozy chyba...
ale jeśli skracanie gałek jest tak pożądane przez kierowców, to najlepszym wyjściem pozostanie ta zmiana skrzyni na wyczynową..

pozdro
  
 
Ech Omega nie jest wyścigówką itd itp
Opanujcie się z takim stwierdzeniami.
W takim razie po co wam auta o większej mocy?
2.0 w omedze dowiezie do celu, nieprawdaż?
Krótszy drążek jest wygodniejszy w użyciu.
Ja wolę mieć taką możliwość ale nie muszę z niej korzystać.

  
 
Cytat:
2007-10-19 14:18:56, PiotrS pisze:
W takim razie po co wam auta o większej mocy?



Ja CI powiem po co.
Dla bezpieczeństwa.
  
 
Krótszy lewarek...

Cytat:
2007-10-19 14:23:16, sewcio pisze:
Dla bezpieczeństwa.


  
 
Piotr, czytaj dokładnie co cytowałem z Twojej wypowiedzi.
  
 
Cytat:
2007-10-19 14:23:16, sewcio pisze:
Ja CI powiem po co. Dla bezpieczeństwa.





Choc ja z moja popierdulka raczej nie powinienem sie wypowiadac

Piotrze, nie uwazasz, ze skracanie dzwigni zmiany biegow gumowka traci lakko wiejskim tuningiem rodem z calibry?

Zreszta akurat w A ta dzwignia nie jest taka dluga. Jestem strategicznie jedna setna do przodu
  
 
Z ta calibra wydaje mi sie ze troche przesadziles. Zadbana i zrobiona ze smakiem calibra jest całkiem wporzadku.
Bo ja widziałem i omegi ktore zostały zrobione rodem z wiejskiego tuningu i nie tylko omege mozna tak zrobic wiele aut bmw ford wv audi i mozna wymieniac bez konca. jakbys wiedział to drazek zmiany biegow jest bardzo podobny jak w omedze tylko wsteczny jest w innym miejscu.