Przelozenie z 2.5TD do mostu 2.0 TC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy bebechy z mostu z Turbo Diesla beda pasowaly do mostu 2.0 TC ?
Czy mosty we wszystkich argentach i podobnym na sztywnym sa takie same i roznia sie przlozeniami ?
  
 
Cytat:
2006-03-17 12:23:35, felga pisze:
Czy bebechy z mostu z Turbo Diesla beda pasowaly do mostu 2.0 TC ? Czy mosty we wszystkich argentach i podobnym na sztywnym sa takie same i roznia sie przlozeniami ?

no trochę się ździwisz jak założysz most 41/13 (3,15)
gdzie V nie ciągnie a 4 jest jak w 41/11 5-ka bebechy pozostałe tak -ale CO chcesz przekładać -raczej nie ustawisz aby cicho pracował
  
 
Walezy zna goscia w chorzowe ktory dobrze ustawia mosty, a w polsce trudno mi jest znalezdz caly most z td wiec znalazlem za granica , zeby bylo smieszniej to jest on w australii i przsylka calego bedzie kosztowac miliony dlatego jakbym przetransportowal tylko walek atakujacy i tarcze i wlozyl to do mostu 2.0 to byloby taniej

argenta z mostem 3.9 i 3.15 do 100 przyspieszja tak samo. A potrzebuje ten most zeby moc normalnie jezdzic projektem w przyszlosci. W dodatku do 100 zmieniasz tylko raz bieg
  
 
Cytat:
2006-03-17 14:18:17, felga pisze:
Walezy zna goscia w chorzowe ktory dobrze ustawia mosty, a w polsce trudno mi jest znalezdz caly most z td wiec znalazlem za granica , zeby bylo smieszniej to jest on w australii i przsylka calego bedzie kosztowac miliony dlatego jakbym przetransportowal tylko walek atakujacy i tarcze i wlozyl to do mostu 2.0 to byloby taniej argenta z mostem 3.9 i 3.15 do 100 przyspieszja tak samo. A potrzebuje ten most zeby moc normalnie jezdzic projektem w przyszlosci. W dodatku do 100 zmieniasz tylko raz bieg

wiem jak jest mam taką argentę 2.0 +most TD i V jest do jazdy z wiatrem w plecy a 1-ka to co ? trochę sprzęgło trza przypalić aby ruszyć nie? -wyjmiesz cichy dyfer z obudowy i raczej nie będzie tak cichy - a argenta VX to by poszła na takim biegu - pewnie masz ochotę jeżdzić nią 200 do manuala to most 41/12 jest z zapasem !
  
 
130 przy 3500 , no nienajgorzej, masz namiary na taki most ( 3,42) ?
Jak tak to dawaj znac latwiej mi jest przyczepka po polsce jezdzic niz zalatwiac statek z australii
  
 
Cytat:
2006-03-17 15:09:05, felga pisze:
130 przy 3500 , no nienajgorzej, masz namiary na taki most ( 3,42) ? Jak tak to dawaj znac latwiej mi jest przyczepka po polsce jezdzic niz zalatwiac statek z australii

widzisz podpis u mnie ??? -sam szukam
  
 
Ja nie zabardzo kumam po co Ci aż takie długie przełożenia?
Przecież w Polsce jest pewnie ze 3 drogi na których możesz pojechać 200km/h.
A na moscie TD przy 5600rpm na V biegu jedziesz ok 240km/h.
Zastanawia mnie jaki bedziesz miał tam silnik, 3.0V6 , czy może 2.0 16V Turbo? No bo przy czymś innym to nie widze sęsu pchać takiego mostu. No chyba że 2,5 TD silnik, ale to oryginal.
Pozdrawiam!
  
 
ale mam 145 przy 3500tys na V i moge sobie bez meczenia silnika podrozowac po autostradach , polonez nie jest najcichszym autem a chcialem go przywiezdz wreszcie do siebie, a to 1500km .Jazda z predkoscia 120km na godz mnie zmeczy na pewno pozatym jesli wloze turbo to bedzie to jedno z 2 przlozenien ktore rozwaze 3.416 i 3.15.
  
 
Cytat:
2006-03-18 10:55:22, felga pisze:
ale mam 145 przy 3500tys na V i moge sobie bez meczenia silnika podrozowac po autostradach , polonez nie jest najcichszym autem a chcialem go przywiezdz wreszcie do siebie, a to 1500km .Jazda z predkoscia 120km na godz mnie zmeczy na pewno pozatym jesli wloze turbo to bedzie to jedno z 2 przlozenien ktore rozwaze 3.416 i 3.15.

taaa ! próbowałeś kiedyś jak argenta idzie przy przełożeniu całkowitym 3,15x0,834=2,63 jest bardziej słaba niż maluch na 4-ce granicą ; rozsądku jest okolice 3.0 czyli most
3,58 (43/12) F131 2.0 i 5-ka 2,98 to było fabrycznie !!!
pierwsze testowe F132 2.0 miały( 41/12) 3,41 x 0,87(taka V była)
=2,96 i słabo było nieco (jeżdziłem takim 2.0)
  
 
V bieg w 132 ma 0.87 a w starszych 132 (do 75 roku) ma 0.88 i 0.91
U mnie przy 115 na V biegu jest 3500 obr na moscie 3.9, czyli mama 0.87 , ale silnik to C3000 , chyba ze mam 0.83 i dziwnym trafem do plusa 1.6gli wsadzili 4.1 :/


[ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2006-03-20 08:38:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2006-03-20 08:40:02 ]
  
 
Cytat:
2006-03-20 08:36:40, felga pisze:
V bieg w 132 ma 0.87 a w starszych 132 (do 75 roku) ma 0.88 i 0.91 U mnie przy 115 na V biegu jest 3500 obr na moscie 3.9, czyli mama 0.87 , ale silnik to C3000 , chyba ze mam 0.83 i dziwnym trafem do plusa 1.6gli wsadzili 4.1 :/


zanim kupisz gdzieś na antypodach za krocie most 41/13 ew. 12 sprawdź swe auto z mostem od poldka diesla 41/11 i zobacz różnicę - to jest do wykonania za niewielką kasę !
ja mam też argentę 2.0ie 41/11 i powiem Ci że ładnie idzie nawet na 5-ce 3,71x0,834=3,11 ,jeśli bym dawał inny most to tylko 41/12 i skrzynię 132 z V 0,87=2,96 (tamte inne to konstrukcja taka jak 125p/pn - silnik o ponad 172Nm rozerwie je !) przy V -0.87 albo *0,834 przy 3500rpm:
41/10-110km/h * 115
43/11-115km/h * 120
41/11-120km/h * 125
43/12-125km/h * 130
41/12-130km/h * 135
41/13-142km/h * 147
to tak ładnie tylko wygląda w teorii -ale opory powietrza narastają wraz kwadratem prędkości
ps. predkość licznikowa zależy od reduktora na skrzyni biegów a jego zgranie z przełożeniem mostu-dokładność wskazań licznika
V-max dla 5600rpm i opon 185/65R14 ew.175/70R14 -obw.=188cm
_____________________________________________
IV (wszystkie)...... |V-132nowy| V (132)... | V-argenta
i III automaty ......| ...............| stary typ .|
most| ............... . | x 0,870 --| - x 0,913. | x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241










[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-03-21 14:32:16 ]
  
 
UWAGA UWAGA!
MOST Argenta TD na ALLEGRO!


POZDRO!MOST ARGENTA TD