Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
felga opole | 2006-03-17 12:23:35 Czy bebechy z mostu z Turbo Diesla beda pasowaly do mostu 2.0 TC ?
Czy mosty we wszystkich argentach i podobnym na sztywnym sa takie same i roznia sie przlozeniami ? |
felga opole | 2006-03-17 14:18:17 Walezy zna goscia w chorzowe ktory dobrze ustawia mosty, a w polsce trudno mi jest znalezdz caly most z td wiec znalazlem za granica , zeby bylo smieszniej to jest on w australii i przsylka calego bedzie kosztowac miliony dlatego jakbym przetransportowal tylko walek atakujacy i tarcze i wlozyl to do mostu 2.0 to byloby taniej
argenta z mostem 3.9 i 3.15 do 100 przyspieszja tak samo. A potrzebuje ten most zeby moc normalnie jezdzic projektem w przyszlosci. W dodatku do 100 zmieniasz tylko raz bieg |
automatic | 2006-03-17 14:33:41
|
felga opole | 2006-03-17 15:09:05 130 przy 3500 , no nienajgorzej, masz namiary na taki most ( 3,42) ?
Jak tak to dawaj znac latwiej mi jest przyczepka po polsce jezdzic niz zalatwiac statek z australii |
automatic | 2006-03-17 15:45:37
|
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-03-18 09:29:58 Ja nie zabardzo kumam po co Ci aż takie długie przełożenia?
Przecież w Polsce jest pewnie ze 3 drogi na których możesz pojechać 200km/h. A na moscie TD przy 5600rpm na V biegu jedziesz ok 240km/h. Zastanawia mnie jaki bedziesz miał tam silnik, 3.0V6 , czy może 2.0 16V Turbo? No bo przy czymś innym to nie widze sęsu pchać takiego mostu. No chyba że 2,5 TD silnik, ale to oryginal. Pozdrawiam! |
felga opole | 2006-03-18 10:55:22 ale mam 145 przy 3500tys na V i moge sobie bez meczenia silnika podrozowac po autostradach , polonez nie jest najcichszym autem a chcialem go przywiezdz wreszcie do siebie, a to 1500km .Jazda z predkoscia 120km na godz mnie zmeczy na pewno pozatym jesli wloze turbo to bedzie to jedno z 2 przlozenien ktore rozwaze 3.416 i 3.15. |
automatic | 2006-03-19 23:48:29
3,58 (43/12) F131 2.0 i 5-ka 2,98 to było fabrycznie !!! pierwsze testowe F132 2.0 miały( 41/12) 3,41 x 0,87(taka V była) =2,96 i słabo było nieco (jeżdziłem takim 2.0) |
felga opole | 2006-03-20 08:36:40 V bieg w 132 ma 0.87 a w starszych 132 (do 75 roku) ma 0.88 i 0.91
U mnie przy 115 na V biegu jest 3500 obr na moscie 3.9, czyli mama 0.87 , ale silnik to C3000 , chyba ze mam 0.83 i dziwnym trafem do plusa 1.6gli wsadzili 4.1 :/ [ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2006-03-20 08:38:54 ] [ wiadomość edytowana przez: felga dnia 2006-03-20 08:40:02 ] |
automatic | 2006-03-20 09:14:02
ja mam też argentę 2.0ie 41/11 i powiem Ci że ładnie idzie nawet na 5-ce 3,71x0,834=3,11 ,jeśli bym dawał inny most to tylko 41/12 i skrzynię 132 z V 0,87=2,96 (tamte inne to konstrukcja taka jak 125p/pn - silnik o ponad 172Nm rozerwie je !) przy V -0.87 albo *0,834 przy 3500rpm: 41/10-110km/h * 115 43/11-115km/h * 120 41/11-120km/h * 125 43/12-125km/h * 130 41/12-130km/h * 135 41/13-142km/h * 147 to tak ładnie tylko wygląda w teorii -ale opory powietrza narastają wraz kwadratem prędkości ps. predkość licznikowa zależy od reduktora na skrzyni biegów a jego zgranie z przełożeniem mostu-dokładność wskazań licznika V-max dla 5600rpm i opon 185/65R14 ew.175/70R14 -obw.=188cm _____________________________________________ IV (wszystkie)...... |V-132nowy| V (132)... | V-argenta i III automaty ......| ...............| stary typ .| most| ............... . | x 0,870 --| - x 0,913. | x 0,834 4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167 4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177 4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185 3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194 3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203 3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211 3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223 3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2006-03-21 14:32:16 ] |
Wik Fiat 132A Szalona Wieś | 2006-03-24 01:17:18 |