Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2006-03-19 22:32:40 panowie mam rzeczy przedstawione na zdjęciu i czuje potrzebe włożenia ich do samochodu celem wykonania szybkiego skrętu , wiem że było już milion razy to poruszane ale wytłumaczcie mi co i jak , co gdzie ma iść i jak to zrobić żeby wszystko to działało jak należy
|
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-03-19 23:05:31 przeciez na stronie Żurawia jest opisane co i jak
>>>KLIK<<< [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2006-03-19 23:06:31 ] |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2006-03-19 23:07:34
z tego co wiem to tam coś jest nie tak z tym patentem dlatego pytam , czekam aż więcej osób się wypowie , uznajmy że nie ma info ze strony zurawia a ja chce sobie cos wykminić |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2006-03-19 23:19:17
Tu jest i nie bede pisał pozatym ja sie nie znam |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2006-03-19 23:22:14
No i wszytsko na ten temat !! ;] |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-03-20 00:21:34 ja na takim czymś smigam już cały rok i powiem ze nie ma problemu na szutrasz na sniegu ale jazda po asfalcie troszke tenie oponki. mam tez podciete zwrotnice ( tak hamsko mi sie ucieło ze przy max skręce drązki szurują po felgach ) i kontry moge sadzić taki ze przy normalnym układzie to
1 bym sie zamachał 2 bym nie wyrobił bo kóleczka sie słabo skrecają. slalom to pestka z tym układem tak samo szykany pomomo ze zdzierają sie oponki to ja polecam. tylko po założeniu takie czegos nie radze odrazu jechac upalac bo sie zabic można trza potrenowac chwilke bo jest znaczna róznica w kreceniu kierą |
rallykage fiat 126p gr.A Orzesze | 2006-03-20 14:41:54
Tiaaa widze że ktoś tu omawia mój samochód i "patent" szybkiego skrętu heheh Moja odpowiedź brzmi kapić to trza umić !!! HNT co do twojej jazdy u mnie na szybkim skręcie to 2 rzeczy : po 1 jechałes pierwszy raz na takim "patencie" i szarpałeś kierą jakbyś chciał ją wyrwać albo ukręcic po 2 niebałdzo sięgasz u mnie do pedałów także twoja pozycja za kiera u mnie napewno nie pozwala na poprawne wykonywanie manewrów.... A teraz coś do kobzacza - jak wiadomo chyba wszystkim geometria w takim układzie podczas skręcania całkiem sie pierd... wiadomo! ale z tym tekstem ze trudniej sie ratować z głębokich boków to mnie rozwaliłeś i jeszcze do tej pory nie potrafie powstrzymać smiechu poprostu jazda na szybkim układzie kierowniczym a jazda na seryjnym to dwie różne bajki !!! Chciał bym Ciebie widzieć panie szybka rączka jak to szybciej kręcisz wolantem w swoim bobku w skrajne połozenia albo podczas ratowania nie mówiąc już o robieniu ryby itd itp... poza tym jazda rajdowa (bo głównie o niej tu mowa) to nie jazda wyścigowa i niech nikt nie pierd.. że podsterowny ze źle skręca ze trzeba redukcje albo ręcznym itd poprostu jak ktos czuje sprzęt to potrafi sobie dać rade w kazdych warunkach i na kazdej nawierzchni nawet na suchym asfalcie a przy wiekszej szybkości w szybkich łukach trzeba tylko bardziej uważać bo to nie dojenie krowy jest !! Niedowiarków zapraszam na el Mistrza Tychów 9 kwietnia i niech sobie pooglądają kto i na jakim układzie jezdzi i z jakim skutkiem (tor jest szybki nawierzchnia beton i asfalt). PS: oczywiscie nic nie mam do użytkowników normalnego układu kierowniczego - jak ktos potrafi to jezdzi na takim i sobie radzi np. rallyfilip aczkolwiek musiałem sie wypowiedzieć bo argumentacja przedstawiona w 2 powyrzszych postach delikatnie muwiąc podniosła mi cisnienie |
Kuner Raszyn / Wawa | 2006-03-20 15:25:33 a w wyszukiwarce tego nie ma? Ja upo,mnienia dostaje a Ty nie mzoesz? Przeciez bylo milion razy |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-03-20 15:33:28 ja smigałem i na tym i na tym ukłądzie i tak jak wcześniej pisałem, trza sie nauczyc z tym jexdzić i ja bym na zwykły układ już nie zmienił.
a co do kontrowania to jest to piękna sprawa przy podcietych zwrotkach taaaaak sie koła skrecaja mocno ze na zwykłym to bys se supeł na łapkach zawiązał jakbys miał nadązyć . a ze auto jest nerwowe... no cóż ma lepsza reakcje na ruchy kierą to i bardziej nerwowe jest. no i jeszcze jedno kto malcem jeźdiz n aszutrach na okragło?? tam sie bookiem lata wiec ten trapez skretu czy jak to sie tam zawie jest niepotzrebny bo i takl wszystkie 4 koła sie slizgają |
rallykage fiat 126p gr.A Orzesze | 2006-03-20 17:01:55
.... znam konserwatysto jeden ! ! nie traktuje osobiście tylko w tym temacie jak by nie było ktoś tu ma zamiar zmontować sobie szybki układ wiec .. dlaczego krytykujecie od razu ten patent! a tak wogole to jesli sie nie myle dommel tez smiga na szybki skręcie a widać jak wymiata ) (jesli sie myle to niezła gafa) u mnie autko ma jeszcze nie najlepsza trakcje bo musze sie dopiero wybrać na ustawienie jako takiej geometrii przodu i tyłu bo sa podejżenia ze cos jest nie tak. Z tego co sie orientje wiekszosc ludzi w RC i GSMP jezdzi własnie na szybkim układzie kierowniczym a jak wiadomo np GSMP to głównie szybkie łuki po azfaldzie rozmawiałem ostatnio nawet na ten temat z gościem który jezdził najpierw w GSMP a później w RC (zeszły sezon) i mówił mi że długo opierał sie przed załozeniem tego patenta aż po 2 sezonach zmienił zdanie i jezdzi mu sie o niebo lepiej. Ja wychodze z załozenia ( to samo pisze w książce pt "Sportowa jazda samochodem") że maluch to takie specyficzne autko które z racji swoich gabarytów ma określona charakterystyke prowadzenia sie - poniewaz jest krociutki to podczas wystapienia poslizgu tylnej osi wymaga użycia błyskawicznej kontry która nie musi być tak dokładna jak np. w dłuższych samochodach gdyż spóźnienie się z tym manewrem z racji rozkładu masy, usytuowania silnika braku mocy itp itd spowoduje obrócenie sie wokół własnej osi reasumująć potrzeba czasami szybkiej i głębokiej kontry na co pozwala własnie szybki układ kierowniczy natomiast na szybkich łukach układ ten wymaga precyzyjnego i nienerwowego kręcenia wolantem co wg mnie nie jest proste gdyż na śliskiej nawierzchni (np mokry asfalt) może wywoływać niepotrzebny uślizg - i tego sie trzeba własnie nauczyć zeby sobie nie zrobic krzywdy na drodze PS : HNT - mam nadzieje ze do czasu zbudowania Twojej 900 przekonam Cie przynajmniej do listwy nie mówiąc juz o szybkim skręcie.. |
SzymonX F&F Sympatyk FiaT krk | 2006-03-20 18:49:09 EDIT: poje**** mi sie tematy
sorx mozna skasowac posta... [ wiadomość edytowana przez: SzymonX dnia 2006-03-20 18:50:05 ] |