Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-03-29 13:41:58 nie ma to jak porownywac krotkie auto z ciezkim tylem do dlugiego z ciezkim przodem, widac ze masz konretne pojecie o jezdzie |
profil-usunięty | 2006-03-29 14:29:44 powiem wam, ze przy listwie tez idzie szybko kontre zalorzyc. musialbym kiedys dorwac jakas rajdowke na listwie zeby porownac sobie.
a rownanie jest proste, krotkie auto potrzbuje szybkiej kontry i nie musi byc do konca dokladna, a przy dluzszych mozna sie lekko spozniac, ale juz trza dokladniej krecic |
Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2006-03-29 14:45:24 W zasadzie wielkiego porównania nie mam, ale poprę Kunera, Krzyha, Comara. Jedyne auto tylnonapędowe, oprócz malca, które trochę "poupalałem" to był poldolot, ale właśnie odniosłem wrażenie że zachowywał się on jednak o wiele spokojniej od malca, że było więcej czasu na kontrę. Malec potrafi obrócić sie dupą do kierunku jazdy w ułamku sekundy, reakcja musi być faktycznie błyskawiczna. |
-TOMMY- Balice | 2006-03-31 08:49:03 [/quote]nullPopieram... to jak porownywanie gówna do czekolady.
Gdzie maluch to gówno oczywiscie Ale nie o to w tej dyskusji chyba nam chodzi, tylko o to czy poprzekładanie drążków w układ mechanicznie niesluszny jest właściwa droga do ograniczenia liczby obrotow kierownica. A co do pojecia o jezdzie to napewno sa lepsi a porownac nasze pojecie mozemy tylko empirycznie |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-06-14 14:11:38 odgrzewam kotleta :p
Wiec tak zastanawiam sie nad zakladanie skretu bo wczoraj dostalismy bude po rc i tam jest wlasnie sszybki skret na postoju lekko chodzi skreca tak samo tzn taki sam promien wychylenia kola zwrotnice sa lekko podciete i calosc chodzi luzno i szybko Pytanie do tych co maja a nie przejechali sie raz i sadza ze dupa . 1.Ile macie skretu od oporu do oporu ? 2. czy podcinaliscie zwrotnice ? 3 . jak ze zberznoscia czy naprawde tak lata podczase skretu ?? 4 . Czy chodzi ciezko? u mnie jest rewelacja.. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-06-14 14:21:52
1. 1,5 obrotu 2. nie podcinane 3. zbieznosc widac po oponach moje sa pociete od zewnetrznej cale 4. na postoju chodzi dosc ciezko z tym ze ja mam kiere 30 cm sredniy. podczas jazdy nie ma roznicy |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-06-14 14:41:13 1. ok 1,8 obrotu
2. nie podcinane 3. czuc ze fura slizga przod w ciasniejszych skretach 4. na postoju chodzi ciezko, kiera seryjna poza tym calu uklad kieroniczy poza kiera i kolumna jest nowy wiec to ze ciezko chodzi to nie wina zuzycia na kole kierownicy jest luz na grubosc jednego palca, troche irytujace |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-06-14 14:46:55
co do luzu tez sie zgodze tyle ze mam troche wiekszy i musze przekladnie dokrecic najprawodpodbniej. co do slizgania w ciasnych skretach to tez prawda, wiec albo idziesz bokiem albo wcale |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-06-14 23:20:49 Czy jezdzcie tymi malcami na codzien ina rajdy jakie odczucia podczas normalnej jazdy ?? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-06-14 23:30:43 Taki OT: jak już sobie to zamontujesz to proponuje jeszcze zlookać miejsce gdzie galki mogą odzierać o bagażnik a konkretnie miejsce kola zapasowego bo nam wlaśnie tam przydzieralo i caly uklad chodzil baaaardzo ciężko |
profil-usunięty F&F Wolny Słuchacz :) | 2006-06-14 23:34:07 ja jezdze tez na codzien z dlugim skretem i jedyna nawierzchnia na ktorej ciezko (nie powiem ze nie mozliwe bo sie udalo pare razy) wyprowadzic to lod albo gololedz, jesli auto jezdzi na codzien osobiscie odradzam krotki skret |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-06-14 23:38:42
Dokladnie!! Zwlaszcza na miasto się nie nadaje (chyba że ktoś lubi poćwiczyć mięśnie). Na kajtki też odpada (przynajmniej u nas) gdzie próby są bardziej sprawnościowe (i dobrze) niż szybkościówki. Co innego rallysprinty gdzie szybki uklad przydaje się w czasie kontr na zakrętach |
Tomecki_b-b rallye 16V Bielsko Biała (Bestwina) | 2006-06-15 00:09:37 A ja jeżdżę na codzień i nie wróciłbym do standardowego.
Jak przyzwyczaisz się że autko jest podsterowne przez ten patent - da się tym naprawdę sprawniej poruszać niż oryginalnym. Zgadzam się tu w zupełności z 3zer_MDS, czyli "albo idziesz bokiem albo wcale". |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-06-15 00:19:56
Sam Tomek mówileś że zazwyczaj przelatujesz przez miasto a nie kręcisz się po parkingu |
Tomecki_b-b rallye 16V Bielsko Biała (Bestwina) | 2006-06-15 00:42:34 O tym właśnie mówię, na parkingu da się tym spokojnie kręcić. A krótki układ przy nadsterowności pojawiającej się (lub wymuszonej) przy większych prędkościach daje o wiele większe możliwości. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2006-06-15 00:44:50 Jak kto woli. My mamy na razie serię bo zwrotnice trzeba dać do regeneracji. Później może nastąpi powrót do starych nastawów. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2006-06-15 00:45:11 ja jezdze na codzien tez z krotkim i nie wroce do normalnego....taka przewage jaka daje mi ten uklad nie idzie niczym innym zrekompensowac...nie mowie tu nawet o przechodzeniu skrzyzowan bokiem, ale przede wszystkim mozliwosc szybkiej reakcji na zmieniajace sie warunki na drodze. jedyny minus jak dla mnie to srednica zawracania, ale to od biedy mozna usunac przez podciecie zwrotnic. ja osobiscie jestem jak najbardziej na tak jesli chodzi o krotki skret. nie wiem jak to bedize w zimie sprawdzalo sie ale widzac po tym jak to chodzi na szutrze moze byc ciekawie. no chyba ze ktos ma graślawe łapy i nie ma w nich za grosz wyczucia no to mozna sie niezle wladowac. prowadzilem kaszla przy 120 na krotkim skrecie i musze powiedziec ze trzeba naprawde miec wyczucie zeby nie skonczyc na slupie...kwestia wprawy i przyzwyczajenia |