Pytanie do fachur od felg dystansow i ET

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
dzisiaj zrobilem przymiarke moich nowo nabytych felg MIM z rantem 8cm o wymiarach 7X15, 4X108, ET35...i zaczely sie schody bo musialem wszystkie nakretki skracac bo dekielki nie chcialy sie domknac, jak juz uporalem sie ze srubami to zabralem sie za zakladanie felg...na tylnej osi jest ok ale na przedniej nie moge dokrecic felgi bo mi hacza o zacisk od hamulcow, wyglada na to, ze bede musial wsadzic 5-6mm dystans czy na takim dystansie musze zmieniac szpilki ??

a swoja droga czy po wymianie tarcz na tarcze firmy delphi cos moglo sie zmienic ?? mozliwe ze kola bardziej wpuszczone sa w nadkole ??
  
 
bo to pewnie felgi od francuza, a tarcze powinny byc takie same
  
 
To że nie wchodzą to tylko i wyłącznie wina wyprofilowania felgi. pewnie nie jest to felga fordoska. Ja miałem podobny problem ze stalówkami 13 ". niby fordoskie i wszystko pasiło dopuki nie założyłem nowych klocków hamulcowych. Wtedy okazało się że felg nie można dokręcić bo haczą o zaciski z przodu. drugi zestaw felg stalowych pasował bez problemu.
i wyszło na to że te felgi są od MKIV albo od fiesty (z tarczami niewentylowanymi) czyli cienszymi. optycznie felgi włąściwie prawie się nie różniły, a jednak...
  
 
Cytat:
2006-03-25 22:34:34, raden pisze:
bo to pewnie felgi od francuza, a tarcze powinny byc takie same


Jezeli ET 35 to prawie ze fordowskie francuzy maja ok ET18 i te są bardziej do zew. wysuniete
a jak zalozysz dystanse to sruby musza ci wystawac tak azeby nakretka łapała pełnym gwintem to bedzie git jak nie to trzeba bedzie wymienic.
  
 
Cytat:
2006-03-25 22:59:35, organo pisze:
Jezeli ET 35 to prawie ze fordowskie francuzy maja ok ET18 i te są bardziej do zew. wysuniete a jak zalozysz dystanse to sruby musza ci wystawac tak azeby nakretka łapała pełnym gwintem to bedzie git jak nie to trzeba bedzie wymienic.



ET jest ok. tu chodzi o kształt samej felgi. tem moje stalówki o których pisałem miały oba zestawy takie samo ET i jedne są ok a drugie nie. Po prostu inny profil blachy.

a co do nakrętek to gdzies kiedyś czytałem, ale dokładnie nie pamiętam ile pełnych obrotów musi zrobić nakrętka żeby było ok. (chyba coś ok 5 ale nie dam sobie głowy uciąć.....)
  
 
Cytat:
2006-03-25 23:14:06, MasterCheat pisze:
a co do nakrętek to gdzies kiedyś czytałem, ale dokładnie nie pamiętam ile pełnych obrotów musi zrobić nakrętka żeby było ok. (chyba coś ok 5 ale nie dam sobie głowy uciąć.....)



te felgi sa napewno do forda bo maja otwor centrujacy fordowski.........to zamawiam na allegro 5mm dystans zobaczymy czy podejdzie a o tych 5 obrotach tez mi cos swita :]
  
 
Cytat:
2006-03-25 23:40:23, joker pisze:
te felgi sa napewno do forda bo maja otwor centrujacy fordowski.........to zamawiam na allegro 5mm dystans zobaczymy czy podejdzie a o tych 5 obrotach tez mi cos swita :]



a mają one gdziekolwiek znaczek forda. No bo otwór to można bez problemu powiekszyć.
  
 
Cytat:
2006-03-26 10:57:13, MasterCheat pisze:
a mają one gdziekolwiek znaczek forda. No bo otwór to można bez problemu powiekszyć.



nie szukalem logo forda na feldze ale wydaje mi sie ze francuzy maja wiekszy otwor centrujacy niz fordy nie wiem moze sie myle, mam tylko nadzieje ze 5mm dystansu rozwiaze moj problem i ze nie bede musial zmieniac szpilek bo koszty rosna wykladniczo
  
 
Cytat:
2006-03-26 14:03:29, joker pisze:
nie szukalem logo forda na feldze ale wydaje mi sie ze francuzy maja wiekszy otwor centrujacy niz fordy nie wiem moze sie myle, mam tylko nadzieje ze 5mm dystansu rozwiaze moj problem i ze nie bede musial zmieniac szpilek bo koszty rosna wykladniczo



a to fakt rosną sporo. a co do felgi to moze być np. od Audi gdzie otwór jest mniejszy