Sprężyny z pakietu RS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, czy te sprężynki podejdą do mojego cabrio, ile faktycznie obniżają i czy mogę ja zamontować na seryjnych amorach KLIK

Będę dozgonnie wdzięczny za pomoc
  
 
25 mm chyba. I można do nich stosować seryjne amorki. We WRoCku widziałem takie (sprężyny) za 400 zł/kpl.
  
 
hmm jak 25 to mogą być przypadkiem wyższe niż te co mam teraz (przez 14 lat już na pewno trochę usiadły)
  
 
Przypadkiem mam sprężyny niskie i twarde do RS-a , ale są eibacha zielone , i dla mnie za niskie nie drogo oddam bo leża na półce i sie kurzą.

jutro moge pomierzyć jaką mają wysokość. i ile mają zwoi, moge też wstawić fotki , kupiłem je na tym forum jakieś dwa lata temu , założyłem do poprzedniego samochodu ale , ten za 3 miesiące sprzedałem na oryginalnym zawieszeniu.

Teraz mam w drugim komplet weiteca i nie zamierzam go zmieniac.
  
 
Ja poszukuje sprężyn -40 tak aby zaprasowały na seryjne amory. Generalnie nie znam się na temacie za bardzo, jedyne co to obiło mi się o uszy, że RS i XR3i mają inne niż zwykłe Essy, za to nie wiem jak się ma to do cabrio.

Jeśli ktoś może mi naświetlić temat będę wdzięczny
  
 
i ja takowe mam czerwone pod cabrio podejda
  
 
zdjecia wstawie w poniedziałęk dzisiaj nie dałem rady ich zrobić bo siedze sam w domu z dzieciakiem i nie mam jak podjechać do warszatu , aparat już mam wiec w poniedziałe rade dam

o ale rym
  
 
Kurcze strategiczną informacją jest dla mnie ile one obniżają.
P.S. czekam na foto, może ktoś coś podpowie
  
 
to jeszcze jedno pytanie w kwesti tych sprężyn, czy pasują do mk5 1.4 i do jego amorków??
bo mowa jest jak rozumiem o sprężynach do RSa mk5??
jest wogóle jakaś różnica w kwesti konkretnych modeli mk5 czy wszystkie maja jeden wymiar?

 
 
Cytat:
2006-03-23 16:02:04, WilK pisze:
25 mm chyba. I można do nich stosować seryjne amorki. We WRoCku widziałem takie (sprężyny) za 400 zł/kpl.