Krokowy czy tylko wymiana

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na poczatek zaznaczam ze szukalem w wyszukiwarce chyba mi sie krokowy zawiesza objawy słychac po obrotach przed skrzyzowaniem i na obrotku widac ze stoi 2-3 tys wiec go wyciagnałem i probowałem czyscic jak pisalialiscie na forum w benzynie ekstrakcyjnej ale w moim modelu krokowego nie ma co wyciagnac jak go rozebrac jedynie co zdjałem to obudowe silniczka metalowa pod ktora sa tylko kabelki trzpien sie przy czyszczeniu ktory wychodzi podczas pracy sie nie porusza probowałem juz chyba wszystkiego czy cos sie da jeszce zrobic czy juz tylko wymiana a jak tak to czy wymieniac na uzywany mam escora 1,4 z 1991 roku pozdrawiam i pomyslcie a i tak poza tym to gdzie jest ten czujnik vss predkosci w moim modelu

[ wiadomość edytowana przez: michalessinek dnia 2006-03-26 12:38:19 ]
  
 
...nie wiem czy czytałeś i nie wiem jak to jest w silniku 1.4 z roku '91 ale ja sobie z obrotami poradziłem w taki sposób:
Problem z obrotami - rozwiązałem !!
  
 
tak tez myslałem ze tak zrrobie czytałem twoj post ale krokowe nasze sie roznia bo ja mam wtrysk jednopunkt i mam inny
  
 
michalessinek: mam escorta 1.4 CLX z '91 monowtrysk. Więc ten sam co Ty. miałem takie objawy że jak dawalem sprzęgło obroty rosły mi na kilka sekund na 3k-4k obrotów. Sprawe załatwiłem tak.... ściągnąłem sobie pokrywę filtra powietrza ... potem zreszta cały filter. Pod filtrem jest taka rurka grubości koncentryka od TV tylko że biała i pusta w środku. Wepchnąłem w tę rurkę gwoździa ... zaizolowałem żeby nie wypadło ... i od tamtej pory chodzi bomba ... mimo że wszyscy mówili że to krokowiec także nie sugeruj się że to musi być on
  
 
masz szanse zrobic mi fote w ktorym miejscu sie znajduje ten przewod bo ja na pewno zadnego białego tam nie mam bo sie dobierałem do krokowca i bym widział