[Sonata] Dlaczego na zimnym faluje i przygasa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, sprawa jest bardzo irytująca bo, od chwili zakupu samochodu tj. od 3-miesięcy było wszystko OK. no chyba że człowiek był tak zafascynowany samochodem że nie zauważał tego ale na zimnym silniku niezależnie od trybu pracy tzn.: benzyna czy gaz samochód jakby dławił się jest bardzo duże opuznienie w reakcji silnika na pedał gazu wręcz samochód przygasa aż się kontrolki na sekundę zaświecają co jest ?.Na ciepłym silniku tego niema nawet ma stałe obroty może ciutke za niskie bo czasami wibracje przygasającego silnika przechodzą na karoserję ja nie wiem sprawdziłem no właśnie nie będę pisał co sprawdziłem ale jestem w temacie mechaniki na bieżąco i nie będę wam Panowie sugerował podświadomie przyczyn problemu ale nie mam pojęcia co może mu dolegać jeśli ktoś naprawdę wie co pisze to proszę o pomoc bo takich gości co podsłuchali co tatuś naprawia w garażu a potem tu piszą bzdury to jest ich troszkę.
Pozdr. Piot



[ wiadomość edytowana przez: eptita dnia 2007-09-28 09:09:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2007-09-28 09:28:55 ]
  
 
Cytat:
2007-09-28 09:00:03, eptita pisze:
....jestem w temacie mechaniki na bieżąco ....


Szanowny Kolego

zanim łaskawie ocenisz który z nas przykłada ucho do tatusiowego garażu, bądź tak uprzejmy podać kilka istotnych szczegółów, to może wtedy ktoś dozna olśnienia i da receptę na rozwiązanie problemu, a mianowicie:
1. z profilu wiem że masz silnik 2.0, ale DOHC czy SOHC?
2. skrzynia manual czy automat?
3. jaki jest przebieg auta?, bo niektóre usterki są powtarzalne przy określonym przebiegu
4. jaka jest instalacja do "paliwa kuchennego" ?
5. ile silnik bierze oleju?
6. co już sprawdziłeś / grzebałeś / zepsułeś zanim napisałeś na forum?


[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2007-09-28 11:09:50 ]