Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2006-03-30 09:58:30 Bo najprawdopodobniej trzeba wymienic kable WN |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-03-30 10:05:39 Ja wiem i wyznaję zasadę DZIAŁA! NIE RUSZAĆ! Ale bez przesady. |
connect1 BYŁ Daewoo Espero je ... Białystok | 2006-03-30 10:06:27 Zmienie, zobaczymy czy pomoże , jak nie bede posał dalej. |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-30 10:12:00 Sprawdź, czy iskra ucieka przed czy za aparatem zapłonowym, jeżeli przed to cewka do wymiany, jeżeli za aparatem, byc może kopułka, cewka halla, przewody WN. Sprawdź świece. Regulacja gazu tez może być niezbędna, ale dopiero bo stwierdzneiu gdzie spieprza iskra. Sprawdź świece zapłonowe, dodatkowo ciemnym wieczorem podnieś maskę w samochodzie i na odpalonym silniku popsikaj na kable WN np. płynem do szyb w atomizerze, zobaczysz czy przewody zaczna "świecić", jak tak to do wymiany.
|
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-30 10:24:53 Regulacja gazu, na świecących przewodach to nie jest najlepsze wyjście. Gazowni przed regulacją powinien sprawdzić czy wszystko gra. Tak samo przed regulacją wymienia się filtr powietrza, filterek gazu, inaczej to nie będzie dokładna regulacja. Wg. mnie winna jest temu ta ginąca iskra, coś mi się widzi cewka halla w aparacie zapłonowym, wpływa na odczuwanie spadku mocy na Pb, a na gazie dodatkowo strzelanie jak przy słabej iskrze. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-03-30 11:00:55
A cóż to za badziewne przeglądy były? |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-30 11:41:43 Koniecznie sprawdź szczegółowo układ dolotu powietrza ...po takiej serii wybuchów dziabi wiedzom co się mogło rozszczelnić czy pęknąć jeszcze ...jak motor będzie targał "fałszywe powietrze" to za cholerę nie osiągniesz "normalnej" pracy i mocy
No i ...nie skupiaj sie tylko na przewodach !...jak pisał Krzysiek-dIACKON, sprawdź albo zrób LEPIEJ - wymień także świece!....kup albo NGK V-line albo jak tniesz koszty to chociaż BRISK-SSILVER [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2006-03-30 11:46:05 ] |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-30 11:46:43 Zgadza się, ale przy lewym powietrzu na gazie albo zgaśnie, albo będzie chodził zajebiście nierówno.
sprawdź gumową harmonijkę łącząca dolot z przpustnica , mi kiedyś pekłą, tak że nie było tego widać. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-30 11:50:07
noooo....co zresztą Kolega "prawie" przecież napisał na wstępie:
|
jaro331 Renaut Twingo Bydgoszcz | 2006-03-30 12:30:35 Sprawdź kopułkę miałem podobnie wiele rzeczy wymieniłem w tym cewkę przewody świece teraz jest ok była kopułka do wymiany no i niestety obudowa filra powietrza w tej chwili już czeka nowa pozdrawiam |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-30 12:32:42 No ale znajdźmy najpierw powód strzelania, a później skasujmy lewe powietrze.
Albo jasne kup nowy dolot, nowy aparat i cewke zapłonową, świece, parownik ... to prostrze.... [ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-03-30 12:36:30 ] |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2006-03-30 20:11:20
Ja też stawiam na kopukę.U mnie prychał,kichał,powymieniałem przewody ,świece,wyczyściłem kopułkę (wizualnie lux żadnych nadpalonych styków) i nie pomogłło.W desperacji wumieniłem jeszcze cewkę w aparacie i przy okazji z ciekawości zmierzyłem przejście między węglikiem a śrotkowym bolcem kopułki, a tam ponad 2mohm. Wyrwałem ten bolec ,a w środku jedna wielka zielona "pleśń". Po wymianie kopułki jest ok. |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2006-03-31 08:48:03 przerabiałem to kilkakronie, ale w polonezie i oto lista rzeczy , które należy zrobić:
- podstawa : wymiana filtra powietrza i gazu , świec i kabli - nstepna sprawa regulacja luzu na zaworach ( w espero odpada) zawsze pomagalo jak gasnie na wolnych obrotach ( szczególnie po przegazówce) to znaczy , ze parownik do wymiany lub regeneracji oczywiscie wszystkie wywody dottycza sprawnej pozostalej czesci silnika ... bo jak widze ta kopulke rodem z lat 70-tych , to mnie w h*** strzyka, polonezy od 92 roku mialy wstawiany magnetyczny czujnik polozenia walu korbowego i elektroniczny modół zapłonowy, czy bardzie nie zawodne?? - trudno powiedziec , ale jedno bylo pewne - dzialalo w systemi 0-1 , czyli albo silnik dziala , albo nie i nie b ylo innych opcji , typu palec graficik itp.... |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-03-31 15:11:52
Warto sprawdzić cewkę w aparacie zapłonowym oraz moduł który się tam znajduje. Moduł nie wiem jak można sprawdzić, cewki bym nie sprawdzał tylko od razu wymienił (30 zł). |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2006-03-31 15:13:48 Jeżeli tak jak piszesz objawy pojawiają się wraz ze wzrostem temeratury to obstawiał bym cewkę w aparacie zapłonowym (cewka Halla). Rozbież i sprawdź optycznie czy się izolacja nie wysypuje... koszt cewki to około 20zł. |