Utwardzenie zawieszenia bez obniżenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wybczcie głupie pytanie, ale kompletnie sie na tym nie znam.

Chodzi mi o to, czy można utwardzić zawias z tyłu bez obniżania. Jeżdzę często mocno załadowany i tył mi strasznie siada. Amorki i sprężyny mam dobre.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
  
 
1 najszybciej i najprosciej i najtaniej gumy do sprezyn po dwie na sprezyne

2 wymiana sprezyn na seryjne ale wzmocnione juz wieksze koszty

3 wyjac springi jechac na szrocik dopasowac od innego wozu ale grubsze zwoje odrazu troszkie zrobic krotsze niz orginal bo i tak bedą sie mniej uginac tanio ale duzo pracy (ja tam zrobilem)
  
 
Cytat:
2006-04-30 13:24:44, Snale pisze:
Wybczcie głupie pytanie, ale kompletnie sie na tym nie znam. Chodzi mi o to, czy można utwardzić zawias z tyłu bez obniżania. Jeżdzę często mocno załadowany i tył mi strasznie siada. Amorki i sprężyny mam dobre. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi



Gumki!!!
Jezdze i jest ok. Wczesniej sie bujal strasznie... za miekki byl. Teraz od prawie 2 lat bardzo ladnie sie prowadzi!
  
 
No coś słyszałem o tych gumkach. Jak się je montuje?? Mocno to utwardza??
  
 
auto na podnoscnik, wkladasz gume w sprezyne, opuszczasz.. i jezdzisz :]
  
 
I ona nie wypadnie?? Może mi ktoś poszukać na allegro jak to wygląda??
  
 
Poco zaraz na allegro. Idziesz do sklepu z czesciami do fiata 126 i kupujesz takie gumy bez problemu. Kosztuja groszowe sprawy. pasuja. No ale oczywiscie mozna je zgubic jak bedzie mocno załadowany i po kiepskiej drodze sie jezdzi.
  
 
Cytat:
2006-04-30 14:32:26, Snale pisze:
I ona nie wypadnie?? Może mi ktoś poszukać na allegro jak to wygląda??





Snale, tak to wyglada po nakreceniu

Wystepuja dwie szerokosci tych gum. na focie sa wezsze. warto wkrecic szersze, dwie sztuki - pozostawiajac jeden zwoj springa wolnym.
  
 
Mam 2. Nic nie wypadlo. Wszystko sie trzyma elegancko. Koszt kilka zlotych.
1 2
  
 
Dziękuję bardzo za pomoc
  
 
To jest metoda bez inwazyjna a mozna też zdemontowac i dac do kowala żeby je utwardził. No ale z tym jest troche pracy.
  
 
Też osobiście polecam
  
 
No to gumy założone. Z tyłu po 2 małe, bo duże byłę za duże - nie mieściły się i tarły i nadkole. Troche pojeżdze i okaże się co mi dordziliście

DZIĘKI ZA POMOC!!
  
 
Snalik daj znac jak sie jezdzi z gumami... mysle, ze bedziesz zadowolony!
  
 
Dowiem sie w niedziele jak do wawy pojadę
  
 
ja mam od rok po jednej na strone i jest ok ! tylko załozone od samego doły przcinajac gumę pod katem ,efekt auto podniosło sie o 2 cm i jest twardsze , mam zamiar załozyc po jeszcze jednej na stronie (jedna na gorze druga na dole -kompel tak zrobił i jest super)
  
 
Mi znajomy proponował trochę inny sposub montazu tzn. tniemy gumę na 3 częsci i wkładamy w 3 miejscach po przekątnej. Efekt autko stoi wysoko jest dość twarde(nie wykłada sie na zakrętach) ale i na polskich dziurach nie jedzie się jak żelaźniakiem
  
 
Po długim czasie oczekiwania i namysłu wymieniłem kilka dni temu felgi na fajne aluski ET35 (fotki w profilu).
Przy sporym obciążeniu delikatnie ocieraja o nadkole w tyle. Więc chyba w moim przypadku tez najlepszym (a napewno najtańszym) rozwiązaniem będą te gumy.

Kupie na razie po jednej na strone, zobaczymy jak będzie, najwyżej się później dokupi.

Pozdro
  
 
Lepiej już kup po 2 Jak szaleć, to szaleć, zwłaszcza, że sztuka kosztuje 2,50 Pamiętaj, że na tył muszą iść ałe, a na przód duże!

P.S. Ładne felaśki
  
 
ja tez mam po 1szt. z tylu bo bez nich w czterech by niestety tarlo o ranty chcociaz sa poszezone!!