126 899 swap problem z obrotkiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam obrotomierz Lumela okrągły chulał do tej pory na 2 cylindrach chce go przerobic na 4 nie widze zadnej przecietej zworki (i gdzie podłancza sie go w kompie ??)
moze ktos przerzabiał en problem szukałem ale nic nie znalazłem
  
 
jak przerobic to ja sie nie wypowiadam ale podłacza się nie pod kompa tylko cewkę, są tam bodajże 4 przewody co do cewki doczodzą i pod jeden z nich musisz się wpiąć pod impuls dokładnie, przynajmniej jak tak sie wpiąłem u mnie.
  
 
Cytat:
2006-05-03 13:33:28, kaza pisze:
jak przerobic to ja sie nie wypowiadam ale podłacza się nie pod kompa tylko cewkę, są tam bodajże 4 przewody co do cewki doczodzą i pod jeden z nich musisz się wpiąć pod impuls dokładnie, przynajmniej jak tak sie wpiąłem u mnie.


a w 903cm3 to będzie to samo?? gdzieś pod cewke i czadu?? bo ja dalej niemam obrotka podłączonego a tak ładnie wygląda i wywiewa go przy 130km/h
  
 
przy 130 to gdzies 4500 obrotkow no moze 5 jest
  
 
Do zapłonu klasycznego na bank podpinasz na cewke tam gdzie masz impuls z przerywacza.
  
 
Cytat:
2006-05-03 21:04:51, Qba745 pisze:
Do zapłonu klasycznego na bank podpinasz na cewke tam gdzie masz impuls z przerywacza.


Dokładnie.
Na obrazku jest podłączenie obrotka w silniku uno na monowtrysku ale to praktycznie ta sama konstrukcja więc powinno być ok.
Co do przerobienia obrotka to wystarczy duży kondzior zaraz przy blacie podmienić na połączone ze sobą szeregowo 2 kondziorki o takich samych parametrach. Później tylko trzeba obrotek wyskalować potencjometrem.




[ wiadomość edytowana przez: DAWCY dnia 2006-05-03 23:05:06 ]