Kłopoty z GLI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i proszę o pomoc!
Mam problem z moim poldkiem 1.6 gli 1996 abimex , a mianowicie dzisiaj podczas jazdy tracił moc ,chodził nierówno ,z katalizatora było czuć przegrzaną blachą , i po chwili wyłączył się silnik .Silnika już nie można było uruchomić i na gazie i na benzynie , spalił się bezpiecznik z prawej strony auta pod skrytką (jeden z czterech) po wymianie bezpiecznika i po zakręceniu stacyjką zaraz się on przepala.Po godzinie jak silnik ostygł znowu można było go odpalić ale niemiał mocy i chodził nierówno po 8 km. znowu przegrzewał się katalizator i przepalał bezpiecznik. Bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki.
  
 
Który bezpiecznik Ci się przepala?
  
 
Cytat:
2006-04-20 18:58:33, MichalSW pisze:
Który bezpiecznik Ci się przepala?


Z prawe strony pod schowkiem są cztery bezpiecznik 7.5 amp. i dwa przekazniki ,spala się pierwszy z lewej
  
 
Moduł Ci się zepsuł - to typowy objaw. Czas kupić nowy (200/260zl) lub regenerowany za 160zł z dwuletnią gwarancją. Sam się na tym ostatnim zastanawiam, bo świeżo kupiony moduł zachodniej produkcji wcale nie działa za dobrze, a polski APE wytrzymał jakieś 1,5 roku.
  
 
Cytat:
2006-04-20 19:33:26, Koot pisze:
Moduł Ci się zepsuł - to typowy objaw. Czas kupić nowy (200/260zl) lub regenerowany za 160zł z dwuletnią gwarancją. Sam się na tym ostatnim zastanawiam, bo świeżo kupiony moduł zachodniej produkcji wcale nie działa za dobrze, a polski APE wytrzymał jakieś 1,5 roku.


Tak podejrzewałem , zastanawiem się czy nie wymienić też cewek,
dziekuję za pomoc
  
 
U mnie są najprawdopodbniej nadal te, z którymi auto opuściło fabrykę. Moduł mam za to już co najmniej trzeci. Tu jest link do ciekawej stronki o modułach: LINK.