Kopiowanie filmów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie , mam pytanie. Czy wie ktos może jak przegrac film ze zwykłej kasety VHS na płyte DVD albo CD tak , zeby mozna było to odtwarzac w komputerze?
  
 
Via karta TV + kodeki itp. itd.
  
 
A dokładniej? Co do czego podpiąc i co ewentulnie dokupić (jaka karta TV) itp. Jestem raczej laikiek jesli chodzi o te sprawy.
  
 
Nie wiem... nie mam tego problemu, ale jak masz do przegrania jedną czy dwie kasety to nie opłaca się inwestować w kartę TV.
  
 
1) Najszybciej - stacjonarna nagrywarka DVD. Widziałem mante za 550 zł.
2) Karta TV w kompie, czasochłonne.
3) Kamera cyfrowa z wejściem analogowym

  
 
Cytat:
2006-06-06 14:02:09, Tom69 pisze:
3) Kamera cyfrowa z wejściem analogowym




Ćwierćśrodek, bo zamiast na VHS będzie miał na DV... chyba, że kamera nagrywa bezpośrednio na DVD.
1. Najszybciej, najdrożej i najgorzej - nagrywarka stacjonarna
2. Najtaniej i najwolniej - karta TV
  
 
Cytat:
2006-06-06 14:14:31, piotr_ek pisze:
Ćwierćśrodek, bo zamiast na VHS będzie miał na DV... chyba, że kamera nagrywa bezpośrednio na DVD.


Ale sam authoring z DV na DVD to już moment Nawet nero to robi

Cytat:
1. Najszybciej, najdrożej i najgorzej - nagrywarka stacjonarna


Najgorzej? To jakie parametry mają te stacjonarki bo nawet nie wiem?
Cytat:
2. Najtaniej i najwolniej - karta TV


Z zastrzeżeniem że komp jest młodszy jak 3 lata

[ wiadomość edytowana przez: Tom69 dnia 2006-06-06 14:27:22 ]
  
 
Cytat:
2006-06-06 14:20:27, Tom69 pisze:
Ale sam authoring z DV na DVD to już moment Nawet nero to robi


Ale bez karty firewire w kompie to będzie kicha (bo USB to kicha). No i mając film w kompie można go obudować w menu, napisy, czołówki itp. itd.

Cytat:
Najgorzej? To jakie parametry mają te stacjonarki bo nawet nie wiem?


Ogólnie wystarczające, ale nie ma żadnego wpływu na kopiowany materiał

Cytat:
Z zastrzeżeniem że komp jest młodszy jak 3 lata


I ma kartę firewire IEEE.