Spalanie stukowe w 126P

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!Występuje u mnie spalanie stukowe w 126p??Co mam zrobić żeby to zlikwidowac??Silnik jest w taki sposób przerobiony:wałek lepszy od 385 a gorszy od 105 głowica spalnowana o 5mm powiekszone gniazda zaworowe powiekszone kanały wylotowe i wypolerowane jest też zrobiony 3 szlif cylindrów.Zapłon jest cofnięty ale można go jeszcze trochę opuźnić.




Z góry dzieki za odpowiedzi!!!!!!!!!
  
 
gaźnik , benzyna vpower racing
  
 
Ja narazie leje BP Ultimate 98 a gaźnik mam przerobiony.
  
 
to sprubuj v-powera. ja na 98 ultimate tez stukowe mialem, a na verva 98 nie. moze akurat jakas gorsza dostawa byla albo cos. kombinuj z tym paliwem bo przy 5 mm to juz musi byc cos lepszego w baku
 
 
a ja powiem tak....
mialem straszne stukowe (głowa 6mm i nic pozatym jesli chodzi o góre motoru) i niemoglem sie go pozbyć za cholere lejąc nawet V-power racing.
stukało po przekroczeniu 90-100 stopni (temp. oleju).
wtedy desperacko kupiłem i załozylem turbinke kowalskiego(bluzgana przez wiekszość uzytkowników malcow) i jakie było moje zdziwienie....niedość ze stukowego niema (leje cały czas 9 to jeszcze spalanie zmalało od 0,5 do 0,7 litra na setke!
ale jak ktoś kiedyś powiedział (niepamiętam kto) to zależy od silnika ale mysle ze warto sprubowac.....moze są jeszcze na allegro.
zycze sukcesu
  
 
Cytat:
2006-06-10 13:47:42, Kamo_DBWC pisze:
Ja narazie leje BP Ultimate 98 a gaźnik mam przerobiony.



a jaka dysza paliwa / powietrza ??