Filip Fiat Garage

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
małe NG kwalifikujące blok na złom


po zdjęciu panewki widac 2 pęknięcia


przed zdjęciem panewki widać pęknięcie od panewki do miski wzdłuż osi gwintu sruby mocującej miske




powód uszkodzeń ( pęknięć) zbyt zuzyta panewka na wale ze strony rozrządu.

cdn.

[ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2006-06-16 22:08:14 ]
  
 
cd, blok jest równiez o dziwo pęknięty przy mocowaniu ze skrzynią , dziwne to ale fakt:





tuleja cylindra jest ok, tłok wewnątrz jest ok, bardzo czysty, sworzeń z główkakorbowodu bez najmniejszych luzów:



zawory ok, mały nagar, komora spalania również ujdzie, ale, sa pęknięcia międzyzaworowe, małe bo małe, ale są:



wałek rozrządu jest nie dotarty jeszcze na krzywkach, natomiast szklanki tak:






C.D.N
  
 
Blok, wał, wałek, koło pasowe, głowica, przełożenia skrzyni juz są.
  
 
Jaki walek i glowica?
  
 
Wałek 555, głowica narazie seria lezy, bedzie splanowana, jeszcze nie wiem ile, wieksze zawory ssace.
  
 
Filip szykujesz go do KJSów czy gdzieś wyżej?
  
 
Narazie, a na pewno na sezon 2007 nie planuje niczego wyżej.
  
 
in progress fotki tajli na janotarally
  
 
Sworznie odchudzone, głowica prawie gotowa. Narazie tyle, bedzie coraz szybciej
  
 
Juz gotowy, więcej na FJRT
  
 
Wiciągneliłśmy motor przed wymiana altka.





  
 
zrobiłem nowy dolot, układ bez filtra powietrza, z fizelina zamiast niego. Efekt - maluch wreszcie kręci wyżej niż marne 6000 .

  
 
Trwają oczekiwania na stalowe sprzęgło co by lepiej przenieść moc na koła.
  
 
Cytat:
2007-10-01 10:50:29, rallyfilip pisze:
zrobiłem nowy dolot, układ bez filtra powietrza, z fizelina zamiast niego. Efekt - maluch wreszcie kręci wyżej niż marne 6000 .

a flazeline dałes z boku czy pod dolotem?
  
 
z boku, jest na początku tzw. słonia zobacz sobie jakas fotke z zawodów.


[ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2008-02-02 11:17:59 ]
  
 
Po Maluszku i krótkiej przygodzie z "dłubana" Panda w garażu zagościł kolejny Fiat - Cinquecento

Malucha kupił nasz znajomy Paweł "Kwiato" Kwietniewski i mam nadzieje, że bedzie o niego dbał tak jak ja, a on odwdzięczy mu sie długa i niezawodna eksploatacją.

Cienki to A-grupa zbudowana przez MP-rally jakieś 3 lata temu.

Obecnie ma silnik seria 1,1 z góra 1,2 już puszcza dymka skrzynia również seria.

Cieszy układ hamulcowy z uno turbo (4 tarcze) + rękaw hudraulik + korektor w srodku.

Jest też dobry zawias niewiadomo w jakim stanie - Bilstein gwint na grubej ladze.

  
 
A więc kolejny dobry zawodnik zmienił maluszka na coś większego ile jezcze maluszków zostało w TGR?

Filip gdzie planujesz startować cc?
  
 
Z maluchow jedynie zostal Szczepan i Słupi. Z tego co mi wiadomo to Słupi sprzedaje malucha z koncem tego sezonu i przesiada sie na 2 kolka

pozdro

OT - HNT, masz juz zrobione prawe drzwi do CC?? jaka jest ich waga?
  
 
Cytat:
2008-02-02 16:29:46, ziober pisze:
Z maluchow jedynie zostal Szczepan i Słupi. Z tego co mi wiadomo to Słupi sprzedaje malucha z koncem tego sezonu i przesiada sie na 2 kolka pozdro OT - HNT, masz juz zrobione prawe drzwi do CC?? jaka jest ich waga?



jeszcze nie zdążyłem zrobić prawych drzwi
  
 
Ziober Sport Garage zajął się pierwszym serwisem rajdówki.

Jak widać auto poszło sporo na dół na Bilsteinie. Do tego doszedł komplet nowych gumek Uniroyal 155/65, wymiana oleju i klocków.