Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2008-09-23 15:22:56 Ostatnimi czasy zostały dołożone 2 dalekosiężne reflektory Hella Comet FF300, za których montaż dziękuje Szturcowi.
Z modyfikacji mechanicznych pojawiła się większa przepustnica by Radecki Motorsport (44mm) [ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2008-10-05 17:59:30 ] |
szturcu klubowicz TGR VW Polo Tychy | 2008-09-25 16:10:37 widze że aktualizujesz wątek prawie na bieżąco |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2008-10-05 17:45:19 Kolektor wydechowy 4-2-1 firmy Viga.
Rożnica mało odczuwalna, zobaczymy na torze. |
jeffrey klubowicz TGR 126 Bieruń | 2008-10-05 19:14:36 fajne te podkolanufki z pierwszej foty ;p
[ wiadomość edytowana przez: jeffrey dnia 2008-10-05 19:15:30 ] |
szturcu klubowicz TGR VW Polo Tychy | 2008-10-06 15:40:14 fajne fajne czyje ?? |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-06-22 19:25:25 Po ostatnim spotkaniu z krawężnikiem nadeszła pora na przejrzenie tylnego zawiasu w warsztacie Jana Drozdka. Ponieważ robimy wszystko porządnie odświerzyłem go troche. Założyliśmy równiez tuleje poliuretanowe.
Wielkie podziekowania dla Drożdżówy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-08-11 23:26:15 Dorzuce coś nowego do wątku. Adrian z Motogarage zrobił mi motor 90 km
[ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2009-08-12 11:36:12 ] |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-12-13 22:18:32 Po włożeniu nowego silnika i płyty, okazało się , że auto jest za nisko, więc na pierwszym próbie tarliśmy płyta na 3/4 zakrętów. Na miejscu był na szczęście Ader, który skutecznie zadziałał. Dzwignęliśmy auto podkręciliśmy gwint na ile się dało, a już wcześniej było wiadomo, że niewiele się da. Podniesienie o ok 7mm okazało sie na tyle skuteczne, że tak już zostało. Pojawił się za to inny problem, z płytą pod silnikiem. Zbliżyła się na styk do kolektora i tu dziękuje Drożdżówie, w warsztacie szybko ogarnęliśmy problem, nagrzewając i prostując płyte.
Po starcie w Gliwicach w końcu trzeba było zaglądnąć w amory, gdyż samochód eksploatuje od dwóch lat, a nowe nie były. Ader wział auto na warsztat, okazało się, że jedno tłoczysko nie wychodzi. Zostaly zregenerowane, sprężyny wymieniłem na nowe takie same, które kupiłem od Dejwa. Ader dorobił jeszcze troche gwintu, dzięki czemu w sumie auto stoi 10-15 mm wyżej w stosunku do tego jak było na początku. Z tyłu zostały wymienione moje mega krótkie springi na Eibachy dociete o zwój i ciutke. To jednak było za mało, tył stał wyżej, przez co auto stało się bardziej nadsterowne. Po dwoch cięciach odpadło po pół zwoja i teraz jest OK. Motogarage zajał się również wydechem, który wobec nasilających się restrykcji co do głośności na zawodach oraz uciążliwości jazdy po ulicy musiał być wyciszony. Zastosowano mały przelotowy tłumik przed katalizatorem i poprawa jest odczuwalna, spadek mocy nie bardzo. Jednak wydech będzie dalej modyfikowany. Chce zrobić na drugi końcowy wydech tylko na zawody |
bart322 klubowicz TGR Jeep i passeratti Kobielice | 2009-12-14 08:24:35
Tzn.? |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-01-16 16:39:46 |
Adam_Tychy klubowicz TGR PF125p Tychy | 2010-01-16 19:02:20 Stary ale z Ciebie aktor, Piotr Cyrwus (serialowy Rysio z klanu) by tego lepiej nie zagrał |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2010-01-17 07:11:17 Ale do Maczka to podejścia nie ma |
kristoff89 Fiat CCS Tychy | 2010-01-17 17:30:33 Ken Block mógłby sie uczyć robienia klipów |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-04-13 01:05:52 Po sprincie w Chorzowie, gdzie z powodu niskiego zawiasu przywaliłem po raz kolejny płytą, uszkadzając ją, postanowiłem w końcu coś z tym zrobić. Wykręciłem amory i wysyłam ję do przerobienia, tzn zwiększenia skoku, aby samochód w końcu poszedł w góre. Zmieni sie prowadzenie, pewnie nie będzie się prowadził jak gokart na równych asfaltach jak do tej pory, ale powinien zacząć łatwiej się prowadzić i dzięki temu liczę na poprawę swoich wyników.
|
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2010-04-18 22:33:28 A że za nabył nowa płyte to już nie napisze |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-04-19 13:23:53 Tak jak Ziober wspomniał za nabyłem drogą kupna nową, kevlarową płytę pod silnik 7mm
|
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-05-11 17:40:51 Wypiaskowane i pomalowane zaciski z Uno turbo
|
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-05-27 15:00:56 Po wielu utrapieniach nowe przednie B6 znalazły się w aucie. Spełniły się moje oczekiwania co do zwiększenia prześwitu samochodu. Na załączonej fotce zawias jest w najniższym położeniu, to że zostało jeszcze trochę gwintu nic nie znaczy, gdyż jak zejdziemy na sam dół sprężyna jest luźna. Jest i na to rozwiązanie - wymiana sprężyn na wąskie ale póki fundusze mi na to nie pozwalają. Po złożeniu zrobiłem co najwyżej kilometr, bo trzeba jeszcze ustawić zbieżność i najważniejsze to ustawić koła w negatyw ale to już w warunkach warsztatowych. |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-06-30 00:16:47 Na świeżo
|
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2010-08-06 14:12:48 |