Filip Fiat Garage - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnimi czasy zostały dołożone 2 dalekosiężne reflektory Hella Comet FF300, za których montaż dziękuje Szturcowi.



Z modyfikacji mechanicznych pojawiła się większa przepustnica by Radecki Motorsport (44mm)






[ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2008-10-05 17:59:30 ]
  
 
widze że aktualizujesz wątek prawie na bieżąco
  
 
Kolektor wydechowy 4-2-1 firmy Viga.






Rożnica mało odczuwalna, zobaczymy na torze.
  
 
fajne te podkolanufki z pierwszej foty ;p


[ wiadomość edytowana przez: jeffrey dnia 2008-10-05 19:15:30 ]
  
 
fajne fajne czyje ??
  
 
Po ostatnim spotkaniu z krawężnikiem nadeszła pora na przejrzenie tylnego zawiasu w warsztacie Jana Drozdka. Ponieważ robimy wszystko porządnie odświerzyłem go troche. Założyliśmy równiez tuleje poliuretanowe.























Wielkie podziekowania dla Drożdżówy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Dorzuce coś nowego do wątku. Adrian z Motogarage zrobił mi motor 90 km





[ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2009-08-12 11:36:12 ]
  
 
Po włożeniu nowego silnika i płyty, okazało się , że auto jest za nisko, więc na pierwszym próbie tarliśmy płyta na 3/4 zakrętów. Na miejscu był na szczęście Ader, który skutecznie zadziałał. Dzwignęliśmy auto podkręciliśmy gwint na ile się dało, a już wcześniej było wiadomo, że niewiele się da. Podniesienie o ok 7mm okazało sie na tyle skuteczne, że tak już zostało. Pojawił się za to inny problem, z płytą pod silnikiem. Zbliżyła się na styk do kolektora i tu dziękuje Drożdżówie, w warsztacie szybko ogarnęliśmy problem, nagrzewając i prostując płyte.
Po starcie w Gliwicach w końcu trzeba było zaglądnąć w amory, gdyż samochód eksploatuje od dwóch lat, a nowe nie były.

Ader wział auto na warsztat, okazało się, że jedno tłoczysko nie wychodzi. Zostaly zregenerowane, sprężyny wymieniłem na nowe takie same, które kupiłem od Dejwa. Ader dorobił jeszcze troche gwintu, dzięki czemu w sumie auto stoi 10-15 mm wyżej w stosunku do tego jak było na początku. Z tyłu zostały wymienione moje mega krótkie springi na Eibachy dociete o zwój i ciutke. To jednak było za mało, tył stał wyżej, przez co auto stało się bardziej nadsterowne. Po dwoch cięciach odpadło po pół zwoja i teraz jest OK.

Motogarage zajał się również wydechem, który wobec nasilających się restrykcji co do głośności na zawodach oraz uciążliwości jazdy po ulicy musiał być wyciszony. Zastosowano mały przelotowy tłumik przed katalizatorem i poprawa jest odczuwalna, spadek mocy nie bardzo. Jednak wydech będzie dalej modyfikowany. Chce zrobić na drugi końcowy wydech tylko na zawody
  
 
Cytat:
2009-12-13 22:18:32, rallyfilip pisze:
Po włożeniu nowego silnika ...



Tzn.?
  
 
Klip z sezonu 2009

KLIK YouTube
  
 
Stary ale z Ciebie aktor, Piotr Cyrwus (serialowy Rysio z klanu) by tego lepiej nie zagrał
  
 
Ale do Maczka to podejścia nie ma
  
 
Ken Block mógłby sie uczyć robienia klipów
  
 
Po sprincie w Chorzowie, gdzie z powodu niskiego zawiasu przywaliłem po raz kolejny płytą, uszkadzając ją, postanowiłem w końcu coś z tym zrobić. Wykręciłem amory i wysyłam ję do przerobienia, tzn zwiększenia skoku, aby samochód w końcu poszedł w góre. Zmieni sie prowadzenie, pewnie nie będzie się prowadził jak gokart na równych asfaltach jak do tej pory, ale powinien zacząć łatwiej się prowadzić i dzięki temu liczę na poprawę swoich wyników.

  
 
A że za nabył nowa płyte to już nie napisze
  
 
Tak jak Ziober wspomniał za nabyłem drogą kupna nową, kevlarową płytę pod silnik 7mm

  
 
Wypiaskowane i pomalowane zaciski z Uno turbo

  
 


Po wielu utrapieniach nowe przednie B6 znalazły się w aucie. Spełniły się moje oczekiwania co do zwiększenia prześwitu samochodu. Na załączonej fotce zawias jest w najniższym położeniu, to że zostało jeszcze trochę gwintu nic nie znaczy, gdyż jak zejdziemy na sam dół sprężyna jest luźna. Jest i na to rozwiązanie - wymiana sprężyn na wąskie ale póki fundusze mi na to nie pozwalają.
Po złożeniu zrobiłem co najwyżej kilometr, bo trzeba jeszcze ustawić zbieżność i najważniejsze to ustawić koła w negatyw ale to już w warunkach warsztatowych.
  
 
Na świeżo