Jaki najlepszy tłumik do swapa ??? krótki filmik !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, , mam swapa 1000cm i szukam jakiegos cichego tlumika, z fajnym brzmieniem, pomrukiem, moze ktos z was wie od czego warto zalozyc tłumik tak żeby go bardzo wyciszyc???

[ wiadomość edytowana przez: Mariusz079 dnia 2006-07-22 01:04:55 ]
  
 
cichy z pomrukiem i brzmieniem... tzw. złoty środek i trudno Ci będzie taki wyszukać
mało tłumików pasuje jako tako do swapów bo niema za bardzo miejsca... ja osobiście posiadam tłumik przelotowy z Forda Fiesty, brzmi bardzo ładnie, szczególnie w wyższych partiach obrotów a na wolnych jest "w miare cichy"
Niech się jeszcze inni wypowiedzą swapowcy
  
 
ja w mojej 900 mam wolny wydech środkowy z poldka. Troche głośny ale ładny ma pomruk.
  
 
z poldka mialem ale na trasie......glowa peka.

teraz mam z Uno 1.1 i brzmi jeszcze inaczej na wtryskowcu niz na gaznikowym (niewiem czemu ale tak jest). na wolnych - nieslychac.....ale jak sie rozpedzasz.....Na chodniku sie odwracaja zobaczyc co nadlatuje;]
  
 
Ja mam jakąś miniature tłumika sam nie wiem z czego jest, ale na wysokich obrotach jeden wielki ryk, na wolnych ładny pomruk, wolał bym żeby chodził na wysokich cicho i na niskich
  
 
Pat, tłumik z uno ale środkowy?

Wiem, że Żuraw u siebie w 1.1 miał środkowy z uno i było słychać... skrzynię biegów
  
 
środkowy z cc 700 koszt chyba 20-25 zł lun dwa środkowe z cc700
  
 
a ja mam wydech od tej skody starszej co silnik z tyłu był, tyle ze mam 903, a nie 1000 fajnie oddaje odgłos 4 garkow
  
 
U mnie ostatni z punto - odpowiednio skrócony i troszkę przebudowany w środku, jest cicho na wolnych obrotach, czym wyżej - odpowiednio głośniej, ale o wiele przyjemniejszy dźwięk niż na katalizatorze z bmw z dwururką (to było przedtem).

foto > http://img370.imageshack.us/img370/5356/pict0157lo0.jpg
  
 
a moze z df ostatni


kolega załozył do swifta 1.0 w staci djagnostycznej pokazłao 106 dB

no i kosztuje 25zł
  
 
Cytat:
2006-07-20 19:20:09, Tomecki_b-b pisze:
U mnie ostatni z punto - odpowiednio skrócony i troszkę przebudowany w środku, jest cicho na wolnych obrotach, czym wyżej - odpowiednio głośniej, ale o wiele przyjemniejszy dźwięk niż na katalizatorze z bmw z dwururką (to było przedtem). foto > http://img370.imageshack.us/img370/5356/pict0157lo0.jpg



Ma sie rozumieć że to jest końcowy, kto Ci to robił bardzo ładnie wygląda i pewnie fajnie chodzi, jakie to punto, robiła Ci to jakaś firma ?
  
 
Jest to tłumik ostatni z punto I.
  
 
a ja mam od sc 1.1 micheal pusta puszka prawie..na stacji pokazał 109 db. łeb peka, ale ludzie w mieście pytali od jakiego motoru jest silnik... 8000rpm

ale za głośny jest na co dzień..policja nie lubi.....
  
 
właśnie o to chodzi żeby policja sie nie czepiała
  
 
Ee tam, włąsnie chodzi o to żeby się czepiała , jak swap to ma warczec i zapierdykać jeżeli chcesz cicho to wybierz specyfikacja ala Pat, szczerze to tego silnika na biegu jałowym nie słychać na tym tlumiku co ma.
  
 
krótki filmik z jazdy próbnej jakby ktoś chciał sobie zobaczyć jak śmiga 1000cm3 z uno

http://www.theupload.com/view.php?id=00045302

[ wiadomość edytowana przez: Mariusz079 dnia 2006-07-22 01:06:47 ]
  
 
zawsze możesz wozić ze sobą drugie tłumiora w wersji 'silent' i przy 'kontroli' usuwasz usterkę i z zabraniem dowodu już nie tak odrazu...
  
 
można wyknuć silencera tak jak do bredy napisz prv do Ruffa, on ma fajny Cichy tłumik w 900
  
 
w 1.1 / 1.2 ostatni tlumik od kanta skrocony o jakies 1/3 jest bardzo glosny (123dB przy odcieciu).
  
 
Filmiik z odgłosem silnika 903 na wydechy skody...


zapomniałem dodac ze alternator jest głośniejszy od tego wydechu!!

[ wiadomość edytowana przez: dt01 dnia 2006-07-22 19:41:08 ]