Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-07-24 21:46:23 Omega MV6 . Tak jak w temacie, zapala się check, błąd wskazuje na sondzie nr 2, zwarcie do masy, sonda generalnie stoi, wymieniona została dwa razy, nie pomaga...
Macie pomysł? |
Res best memory O-ka | 2006-07-25 10:47:35 a może sprawdziłbyś wiązkę za wtyczką od sndy...?? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-07-25 13:23:25 No na oko wszystko jakoś ok, nie wiem jak się do tego zabrać.
|
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-07-25 13:46:26 Już zgłupiałem, muszę się upewnić. Proszę o odpowiedź. |
Res best memory O-ka | 2006-07-25 13:49:03 nr 2 pod kierowca - nie lepiej pisać wszystko w jednym wątku ?? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-07-25 16:34:07 Może i lepiej, ale jeśli tak, to wymieniałem nie tą sondę co trzeba.
Napewno nr 2 po kierowcą??? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-07-25 19:16:02 Dzięki za podpowiedź, narazie sytuacja radykalnie się zmieniła, bo prawdopodobnie pomyliłem sondy nr 1 z nr 2. Mam nadzieję, że po zamianie drugiej będzie wszystko ok.
|
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-08-06 19:02:02 Odświeżam temat bo mam jeszcze dalej kłopot.
Wymieniłem właściwą sondę. Samochód jeździ bardzo dobrze i wyczuwam różnicę w zakresie wolnych obrotów. Sonda używana. nie ma pewności że dobra. I teraz zaczynają się problemy. Po całkowitym rozgrzaniu silnika zapala się check. Nie działa wtedy też TC ( pisałem oddzielny temat, nie wiedziałem że nie działa tylko wtedy ) I teraz pytanie: Czy może to być przyczyną pozostałych błędów w kompie? Odłączanie akumulatora nie pomogło. Oczywiście najprościej byłoby podłączyć techa, wykasować błąd i zobaczyć, ale nie mam możliwości. Mam natomiast możliwość wymienić jeszcze raz tą sondę, ale też trzeba jechać i tracić czas; Coś tu jest dziwnego, bo myślę, że jak zostałby błąd w kompie to check świeciłby się cały czas. Jak uważacie??? |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-08-07 11:13:45 No i dziś odczytałem błędy
61 13 19 I co dalej??? |
PiotrS LOB WETERAN LO016 Gdańsk | 2006-08-07 11:22:10 013 - Sonda lambda - brak sygnału
019 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 061 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie Niektóre mogą byc stare. bo: "Coś tu jest dziwnego, bo myślę, że jak zostałby błąd w kompie to check świeciłby się cały czas. Jak uważacie???" trzeba ileś tam uruchomien silnika sprawnych aby błąd uległ wykasowaniu w motronicu 2...... [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-08-07 11:24:42 ] |
ckk Omega MV6 Warszawa | 2006-08-07 12:04:16 No i nie wiadomo teraz która sonda???
Też mi wychodzi taka interpretacja. Przy odczycie silnik był wyłączony, a co się stanie jak go się uruchomi? Można wtedy odczytywać? |