Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dt01 F&F Sympatyk 126p Szczecin | 2006-08-08 23:54:57 pasta 3m najlepszy wynalazek z jakim sie spotkałem znajomy lakiernik mi to dał zebym sproobował !!
Masz rozne gestosci pasty ale cena jest meksykanska !! Ps. co rozbiłes auto !! |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2006-08-08 23:57:04 tempo robiles szmatka ? |
130TC (S) Furious Moderator 126p Jaworzno | 2006-08-08 23:58:28 AUTOMAX też dobry jest |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2006-08-09 00:02:46 na duzego fiata zarcik takie softowy - ogolnie polecam tempo K1+wate do polerowania auta. |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-08-09 00:11:18 |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2006-08-09 00:17:18 no dobra a moze cos w normalnej cenie? albo chociaz dokladna instrukcja obslugi pasty tempo? |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-08-09 00:36:00 masz na opakowaniu |
Qba745 F&F Sympatyk F&F czyli Fiat Fiori ... Bielsko-Biała | 2006-08-09 01:14:40 Mirka ma w swojej ofercie litr mleczka polerskiego w cenie około 75zł (idealna polerka - ja na niej poleruje auta po lakierowaniu) Tylko nie obejdzie sę bez gąbki do zacieranie smóg - cena około 15zł. |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-08-09 02:31:46 co do tempo to fajna rzeczy tylko nie wiem czemu bo zawsze po jakieś 2-3miechach znów matowieje, czyżby juz tak stary lakier?? A co do używania to polecam takie szmatki jak masz robione mopy te takie pomarańczowe nie wiem jak to sie zmie ale ładnie polerują. A co do samego nakładania to umyć autko wysuszyc nie robić w słońcu ani zimą, posmarować element najlepiej cały będzie różnomiernie poczekać ok minutki i mocno ścierać i co po chwila zmieniając miejsce styku szmatki by nie jechać tempo po tempie Ja na malucha zurzywam ok 1,5 tubki i jakiś m2 szmatek. No i jakieś 40minut zasuwania. |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-08-09 07:55:41 tempo zostaw rozsmarowane dokladnie na samochodzie az stwardnieje i jedziesz szmatka az nie bedzie zadnych sladow... jesli tempo nie daje rady na Twoj lakier to ultracut K1. Jesli wytaczamy ciezszy kaliber to Farecla G3 - jej uzytkowanie masz opisane na opakowaniu, przyda sie wiertara z gabka polerska. odswiezysz nawet moocno zuzyty lakier. nastepnie jak kiedys umyjesz samochod proponuje jakis wax polish, nawet ze stacji shella w plynie. na chlodnym samochodzie rozprowadzisz i daje rade. |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2006-08-09 08:27:45 Ja polecam farecle jako polerska.
Farecla A do polerowania po myciu Carnauba formula 1 A tak to wyglada po uzyciu na renolaku Farecla byla uzyta w maju 2005. Od tej pory tylko carnauba |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-08-09 08:56:04 Jeżeli chcesz podejśc w miare profesjonalnie do tematu to farecla i gąbka na szlifierkę kątową . |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2006-08-09 09:43:03 chcesz spalić lakier szlifierka ???? wez lepiej nie doradzaj.... max 1800 obrotów - gabka na wiertarke albo polerke kupic... |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2006-08-09 09:57:39 artiemu moze chodzilo o polerke{szlifierke} oscylacyjna uzywana przez lakiernikow,{nie topexa do drewna} ktora od bidy wyglada z daleka jak szlifierka katowa |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-08-09 17:39:27
ja pracuje jako lakiernik w autoryzowanej stacji i poleruje sie TYLKO katowka z gąbką bo po rece a dokladniej po palcach zostaja slady rysy serokosci palcow gdy patrzy sie pod swiatlo A poleruje sie tak : jak juz lakier wysechl ( jesli jest nowy ) odczekac by wyschnal nastepnie papierkiem 1500 "wycinamy " (na kostce z korka papier mosi cieknac woda caly czas ) skazy typu kropki koleczka drobne zacieki to akurat robimy dlonia trzymaja papier w palcach miedzy wskazujacym a najmniejszym palcem ruchy wykonujemy boczne NIE KOLA NIE GORA DÓŁtylko w lewo i w prawo pod kątem skupiajac sie na skazie nastepnie gdy skaza zostala usunieta sciagamy wode sciagaczka do wody gomowa i nastepnie czyscimy do sucha czyscidlem specjalnym do polerowania jak widziszmy juz konkretnie ze niema skaz poleujemy dalej tym razem papier 2 tysiace na mokro papier MOSI ciaknac woda i to samo co wyzej napisalem po wstepnym wypolerowaniu papierem cala powierzchnie porzadnie odmuchujemy sprezonym powietrzem nastepnie bierzemy katowke czyscimy gabke ( pozostalosci pasty usuwamy jakims kluczem ) z regulacja obrotow wstepne obroty na 1-2 wykanczajace na 3-4 nakladamy na lakier paste polerska tak by nie bryzgala gabke lekko maczamy w wodzie , kazdy ruch wiertaki od lewej do prawej albo odwrotnie od prawej do lewej pierwszy ruch wykonujemy prawie do granic mozliwosci swoich ruchu rak nastepny w polowie w polowie srednicy poprzedniego ruchu czyli polowa gabki radze uwazac na paste bo kazda jest zraca i powoduje bole oka jak wpadnie bardzo nieprzyjemne gdy juz spolerowalismy dany element zmywamy woda posostalą paste na brzegach i wszedzie gdzie ona jest , gdy zaschnie ciezka jest do usuniecia zmywamy duza iloscia wody z jakims srodkiem nastepnie wode sciagamy odmuchujemy element i suszymy patrzymy czy jest wio oki po ukonczeniu polerowania dobrym sposobem jest nałozenie mleczka do nablyszczania lakieru lakier dluzej wytrzymuje gdyz mleczko sie wtapia w lakier p.s. szlifierka oscylacyjna sie matowi a nie poleruje Koniu gdybym takie rysy zostawial jak na tej reklamie na prawej focie to by mnie wylali chyba POZDRAWIAM!! [ wiadomość edytowana przez: Mariusz126p dnia 2006-08-09 17:42:56 ] |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2006-08-09 20:39:40
??? |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-08-10 12:32:32 Mój bład chodzi mi o taką szlifierke do polerowania, ja polerke robiłem podobnie do opisu mariusz126 . Czyli przycięcie lakieru po jego dokładnym wyschnieciu tam gdzie nie wyszło najlepiej papierem wodnym w granicach 1500-2000, pomagałem sobie markerem, czyli co jakis czas przecierałem lakier i zaznaczałem miesjca gdzie jest jeszcze jakaś skórka. Sztuka to polakierować tak aby nie było w ogóle skórki , tylko jesto to ryzyko powstania zacieków zwłaszcza w lakierowaniu w niższych temperaturach i bez jakiejś komory grzewczej. Ja sobie pomagam lampką tak jak większośc lakierników oświetleniem, pod odbiciem świata widać jak lakier jest rozłożony. Gdy auto jest całe przygotowane i w gruncie rzeczy w miejsach gdzie nie wyszło zmatowione zabierasz się za polerke. Ja używałem gąbki na szlifierke kątową założną po przeróbkach na wiertarkę, spryskiwacz do kwiatków i jazda. |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-08-10 14:25:04 Koniu spojz na druga fotke a w odbiciu lampy widac ryse jak cholera
Art126 80% sukcesu czyli polozenia lakieru jest przygotowanie elementu pod lakier Nawet gdy odpowiednio kladziona szpachla moze miec nawet 5 cm grubosci byle byla odpowiednio nakladana i mial sie do czego przylepic ( to podalem dla przykladu ) moze stanowic swietna baze dla podkladu nastepnie dla bazy ( koloru) a kolejnie dla lakieru ( lakier bezbarwny ) |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2006-08-10 21:49:51
Wiem, wiele szczegółw takich jak łągodne przejścia np z lakieru do gołej blachy przed szpachlowanie, czy brak szarpanych miejsc na szpachli przy kładzeniu kolejnej warstwy szpachli, zmatowienie idealne elementu, co najważniejsze idealne wyczyszczenie blachy np druciakiem na szliierce kątowej i później papierem np toaletowym z rozpuszczalnikiem aż papier nie będzie się brudził, i wiele innych niusansów. Sam doszedłem już do wprawy na tyle że nie musze kłaść wartswy podkładu aby zobaczyć czy to już czy jeszcze, dłonie mówią mi wszystko , pozatym bardzo przydatna jest szpachla natryskowa na koniec. Mozna się rozwodzić na te tematy ja sporo wiem z praktyki własnej hobbystycznej ty z fachu więc na pewno masz dużo większą wiedze. |