Rzuca przodem.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,mam pytanko.
Od dawna podczas jazdy na nierownosciach slychac stuki z przodu auta.Czasem podczas jazdy po dolach ucieka mi kieronica-tzn czuje kazdy dolek na niej.Od jakiegos czasu mam wrazenie ze te objawy sa coraz bardziej wyraziste.Na dodatek mam wrazenie podczas ostrego skrecania jakby auto mi uciekalo troche.(nie wiem jak to okreslic-jaby byly kola odkrecone,ale nie są!!).

Jak narazie sprawdzilem na oko luzy na kierownicy i na oko wyglada ze nie ma Kupilem tez gumy pod drazek stabilizatora ale okazalo sie ze w moim modelu auta nie ma stabilizatorow 91r 1.3 gaźnik :/

Ma ktos jakis pomysl co sie moglo popsuc?
  
 
jesli w zakrecie nagle rzuca Ci autem jakbys nagle dokrecil kierownica to swozen wahacza.
  
 
A ile to to kosztuje? Checi mam,kanał mam dam rade sam? Masz moze jakies fotki jak to wyglada? Moze to powodowac stuki podczas jazdy na dolach?
  
 
Cytat:
2006-08-20 22:40:00, Przemm pisze:
A ile to to kosztuje? Checi mam,kanał mam dam rade sam? Masz moze jakies fotki jak to wyglada? Moze to powodowac stuki podczas jazdy na dolach?


zobacz ceny na allegro!!!
  
 
Allegro,a cena w sklepie to rozniac.Bede kupowal w sklepie,moze sa rozne.Napewno orientujecie si ebardziej niz ja.
  
 
sworzeń wachacza kosztuje 50-70 zl, można samemu wymienic nie jest nic skomplikowanego.
  
 
chyba masz to samo co ja , jezeli tak to nie jest to wina ani wachaczy ani kol ani nic przy kierownicy tylko wina amortyzatorow .

Opisze ci jak ja mam - jak jade po jakichs nierownosciach to czuje jakby mi sie z koła rozjezdzaly na boki , tak jakby mi sie robil z esciego jakis wielki JEEP i rzuca mi nim na boki , jak przyjdzie zima jest to raczej niebezpieczne na sezon zimowy bo mozna latwo w poslizg wpasc.
  
 
Oprocz usterek - luzow w zawieszeniu dochodzi za duza zbiezność. Wlasnie objaw myszkowania zwlaszcza po zaliczeniu nierownosci. Skrec kolo na maksa i kluczem 22 odkrec nakretke kontujaca koncowke drazka. zaznacz jakis punk odniesienia na drazku kierowniczym i na początek wkrec gwint (skrocisz drazek i zwiekszysz rozbieznosc) o 1 pełny obrot. Jak nie bedzie poprawy to wroc o tyle co zmieniles i szukaj w zawieszeniu