[126][500]Ciekawe dwa cylindry - Strona 32

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a jest ktos w pl kto moze cos takiego zrobic taniej niz inne nacje?
  
 
jeszcze je lekko odchudzić
  
 


  
 
fajne w jaki sposób jest rozwiązane smarowanie

[ wiadomość edytowana przez: Junit dnia 2011-01-15 14:58:57 ]
  
 
pewnie tak jak w seryjnym silniku , w wale masz kanał i na czopie masz kanały do smarowania
  
 




  
 
Ale rzezba. Wszystko robione od podstawy, jedyne co jest w miare seryjne i rozpoznawalne to blok no i moze miska oleju. Ciekawe jak to chodzi.
  
 
  
 
W opise było że ma 90HP
  
 
samo sprzęgło jest warte tyle co 99% maluchów na tym forum.
  
 
Sprzęgło swoją drogą, mnie ciekawi jaka skrzynia będzie (jest) żeby wytrzymała te 90 hp


[ wiadomość edytowana przez: Markiej dnia 2011-01-25 21:12:22 ]
  
 
  
 
Wał fajna sprawa - ciekawe jak się wyrównoważyło.

Co do silnika - robi wrażenie, da się, tylko po co tyle kombinacji jak można moto-engine zapakować centralnie i się cieszyć jeszcze bardziej
  
 
Sztuka dla sztuki, chęć sprawdzenia siebie i zdumania czegoś ze swojej głowy Kto bogatemu zabroni. Ciekawe co na to blok
  
 
Albo regulamin mówiący że blok ma być seryjny
  
 
Cytat:
2011-01-25 22:22:36, Milten pisze:
Sztuka dla sztuki, chęć sprawdzenia siebie i zdumania czegoś ze swojej głowy Kto bogatemu zabroni. Ciekawe co na to blok


a ja uważam że należy konstruktora podziwiać
  
 
Też tak uważam . Niech budują, zawsze chętnie badam takie fotki
  
 
Takie silniki mnie bardziej interesuja/fascynuja niz jakis tam central. Podziwiam takich ludzi ktorzy wychodza na przekor innym krorzy mowia ze sie nie da. No i zawsze to dwa gary.
  
 
Cytat:
2011-01-25 16:32:30, MAD_DOGG pisze:
W opise było że ma 90HP



to moze tak przy okazji daj link do strony ??
  
 
To było na picasie, zdjęcia z jakiegoś zlotu w 2007, nic więcej ciekawego w tym albumie ani zdjęciach tego użytkownika nie było.