Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
borysirl F&F Sympatyk 15 x 125p OPOLE | 2010-12-31 14:03:24 osz kurde
912 PLN za komplet zoltych ... Troche sie chyba zatem wychylilem za wczesnie choc moge wciaz rozwazyc zakup jednego kompletu jak dadza dobra znizke. |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2010-12-31 14:15:46 nie liczcie na wiecej niz 5%, oni strasznie chytrzy sa, jakby z poznania byli ;( kumpel bral od nich swego czasu duzo stuffu do mini i nigdy sie nie wychylili na wiecej niz 10% upustu ( przy zakupach za 5-7 k jednorazowo ) |
4xtrim SEICENTO rybnik | 2010-12-31 14:27:23 No to słabo.Ja mam np. zestaw poliuretanowy wahaczy tylnych seicento za 200zł u mnie w miescie.A u producenta 255zł + przesyłka.
|
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2011-11-04 08:30:31
Też miałem ten sam problem u siebie i miałem nawet reklamować u nich te tuleje. W końcu jest to droga zabawa i takich błędow nie powinno być. To sugeruje, że sami nawet nie przymierzali tych elementów do wahaczy co jest trochę żenujące. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-11-04 10:24:20 Hmm. Ciekawe jak bedzię sie na tym jeździć.
Ja kupilem zestaw na przód czerwony, może ktoś chce się zamienić za żółty albo odkupić? |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-03-17 18:47:36 podnosze temat:
sprawa tego rodzaju, ktos w kancie/polonezie ma te zolte poliuretany w zawiasie ? te sh90 ze strongflexa, chodzi mi o zachowanie tulei drazka reakcyjnego { byczego jaja}po skreceniu tego na aucie z momentem, zgniata sie to jajco podobnie jak czerwony poli sh80 / seryjna guma, czy ulega mniejszej kompresji/deformacji? musze wymienic te gumy w regacie, sa takie same jak w kancie, ale interesuje mnie jak to sie zachowuje po montazu. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-03-17 23:19:48 No ja się zastanawiam czy twardzsze gumy w tamtym miejscu nie będą chciały tego wyrwać? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2012-03-18 03:15:24 Bez obspawania nie ma sensu zakładać żółtych. Można wstawić takie wzmocnienie jak w niektórych rajdówkach spinające oba mocowania razem. I bezwzględne sprawdzenie stanu mocowań, bo lubią podgniwać. |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2012-03-18 07:56:39 No ja teżjestem Bart tego zdania że do serii wiekowej to nie ma co szaleć. |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2012-03-18 14:11:22 Mruku nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, w regacie mam wlasnie "zawias" prowadzony na drazku reakcyjnym, slabsze wersje mialy prowadzenie tylko na stabie { jak np zastava 1100}a u mnie stab jest podwieszony pod drazek. Ponadto w regacie mocowanie drazka to wytloczka z blachy cos kolo 4mm grubej, przykrecana na 4 sruby m10 do poprzecznicy i podluznicy tak ze predzej bym drazek reakcyjny zmeczeniowo ukrecil tuz za tuleja po zastosowaniu twardych gum niz urwal to mocowanie, tak sadze.
Pytam, bo mimo ze przebiegu mam mniej niz 6000 km zrobione to musze wymienic jedna pare tulei na drazku z prawej strony, bo juz dwukrotnie oblalem te tuleje olejem silnikowym podczas wymiany{ filtr i podstawka sa tuz nad tym mocowaniem w regacie} i wyglada na to ze ta guma nie jest olejoodporna bo troche spuchla i auto mi zaczelo uciekac w prawo przy zmianie kierunku jazdy w koleinach czy np ostrym ruszeniu. Dlatego mysle nad poliuretanem w tym miejscu, jest chyba olejoodporny co? Na seryjnych gumowych jajkach dzialalo to dobrze do momentu tych kapieli olejowych, tak ze z ciekawosci pytam o ten przypominajacy juz plastik twardy zolty poliuretan, mozliwe, ze zdecyduje sie jednak na ten czerwony, no nie wiem, chce zebrac opinie poprostu... taki ma zawias regata: [ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2012-03-18 14:35:58 ] |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-03-18 18:53:02 Wstawienie tam "uniboli" powinno pomóc na wyrywanie, nie? |
sq9pv Fiat 125p Ruda Śląska - Lublin | 2012-11-08 22:02:10 Wracam do dosyć starego tematu, ale nurtuje mnie jedna kwestia. Tuleje metalowo- gumowe w kancie, te standardowe, mają metal i na zewnątrz, i w środku, a wszelkie poliuretany tylko wewnętrzną tulejkę metalową. Większość tulei osadzana jest w otworach, których powierzchnia nie jest obrabiana, a w części nawet nie jest powierzchnią zamkniętą. Podobnie kołnierze tulei po stronie pracującej są metalowe, a tutaj mamy samo tworzywo.
Jak zachowuje się poliuretan w tej sytuacji? Chyba że należy toto najpierw wsadzić w starą tulejkę i wprasować w wahacz czy inny element? A na kołnierz dać podkładkę? Byłbym wdzięczny któremuś z użytkowników tych produktów za oświecenie w tej kwestii |
cb_marcin 125p Supercharged pionki | 2012-11-08 22:58:01 jeżeli chodzi o tuleje ze strongflex-u to jest mały problem z tulejami na tył, w resory sa ok, ale w uchyt przykręcany do podłogi bagaźnika , troche trzeba się napocić by to złożyć:d bardzo sztywno,
ogólnie kant po założeniu poli na całości, niebo a ziemia, twardy jak spięty na kłódke |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-11-09 07:41:08 Potrzebuję komplecik żółtych PF 125 p.
Kto ma ? albo wie gdzie jeszcze są ? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2012-11-09 10:19:39 |