[125p]poliuretan w 125p (sonda) - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-08-25 09:56:30, pwr79 pisze:
No to jak wszystko czuć to mi się podoba Może nie będę w końcu płakał, że mi przód pływa no chyba, że poźniej będzie płacz i wyrusze w poszukiwaniu nowej budy



ja zrobiłem to już teraz - tak na wszelki wypadek
  
 
robisz już przepakowanie gratów? Czy jeszcze będziesz się pastwił nad tą budą?
  
 
Gdyby była dostępna opcja bardziej miękka również jestem zainteresowany dwoma kompletami.

Czyli 2x żółte i 2x czerwone.


Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-08-25 09:52:22, Koniu pisze:
Czy czerwone gumy bikopura są tak samo twarde jak czerwone gumki energysuspension


Ja z bikopuru dostalem w opakowaniu energy wiec chyba bikopur jest ich podwykonawca.
  
 
Cytat:
2009-08-25 11:26:21, yapko pisze:
Ja z bikopuru dostalem w opakowaniu energy wiec chyba bikopur jest ich podwykonawca.


lol, to by bylo ciekawe
  
 
Cytat:
2009-08-25 11:26:21, yapko pisze:
Ja z bikopuru dostalem w opakowaniu energy wiec chyba bikopur jest ich podwykonawca.



Nie, po prostu kopiują . Na forum hondy właściciel bikopura prosił czasem o jakieś tulejki żeby móc ściągnąć wymiary, więc może zostało mu pudełko z jakiegoś kompletu.

Energy ze sprowadzeniem ze stanów jest tańsze niż bikopur.



[ wiadomość edytowana przez: Koniu dnia 2009-08-25 11:38:15 ]
  
 
Kolory ????
Cena za komplet?
Co wchodzi w skład kompletu?
Aha i żólte są najdwardsze, a może by tak niebieski???
z tego miałem w rajdówce, ........sezon bez problemów
  
 
Cytat:
Cena do kanta nie jest narazie znana. Jak tylko gość zrobi formy da mi znać...



Czytni z uwagą
  
 
To i ja od razu bym się określił, że bardziej interesuje mnie wersja mniej hardcore, czyli inne niż żółte. Już sobie takie amortyzatory zrobilem i się nadają tylko na tor.
  
 
No ja bym poprosił komplet tych czerwonych. Chyba, że będzie można kupić nie komplet żółty a pewne jego części. I tu pytanie co sądzicie o wymianie z przodu elementów gumowych drążków reakcyjnych i stabilizatora na żółte i zostawienie seryjnej reszty? Reszta zawiasu jest w stanie idealnym, a amory są twarde. I kolejne co z poduszkami amortyzatorów? Da radę coś wymotać lepszego?
  
 
jak tu nie da rady to mozna w zerkopolu kupic porzadne poduszki chyba
  
 
A ile to w bilsteinie kosztuje? I co ze sztywnością i trwalością?
  
 
Proponuję zrobić NEW ORDER - proszę się aktualizować co do koloru gumek

1. pwr - kpl.
2. Furiosus - przód - czerwone
3. Jaqo - 2x kpl.
4. Mar - kpl.
5. oryndż - kpl.
6. JanKo - kpl.
7. bing17 - kpl.
8. vazyl - kpl.
9. koval_ stm - 2 x kpl.
10. Pavlus 2xkpl.
11. pomaranczowa_strzala - kpl
12. KUBOLKU
13. enes- komplet
  
 
kaplet biore :] niech ktos cena zarzuci
  
 
Cytat:
2009-08-26 07:46:17, Barti125pGRT pisze:
kaplet biore :] niech ktos cena zarzuci



barti - czytamy ze zrozumieniem wątek i aktualizujemy listę chętnych - narazie cena NIE JEST ZNANA
  
 
nie ma co sie czarowac, Cena pewnie bedzie oscylowala w granicach polowy sredniej wartosci MR'a wiec 99% osob chetnych sie wysypie.
  
 
Jakby olkusz chciał od Was dużo, można spróbować jeszcze tu: http://www.elast-pol.pl/ albo tu: http://www.bikopur.pl/ . Jak kiedyś w olkuszu pytałem o ,,customy" (trzeba wysłać element gumowy na wzór) do mojej renówki, to ceny oscylowały wokół 50 zł za element, więc no drama. Będzie to co najwyżej połowa wartości auta zanim trafi w ręce członka F&F i dostanie nowe blachy, dohca i felgi 9"

Ja mam to szczęście, że do Łajdaczki ruscy mają poliuretanów ile chcieć za prześmieszne pieniądze. Problemem jest tylko ściagnięcie tego towaru tutaj, ale przy delikatnej stójce z przewieszką jakoś daje radę.

Zawsze można po prostu kupić wałek poliuretanu i niech ktoś zdolny (a takich tu nie brakuje) siądzie przy tokarce i działa. Finezyjnych elementów o dziwnych kształtach (jeśli w kancie takie są) może się nie zrobi, ale już wszelkiej maści tulejki why not?
  
 
nie znam czlonka f&f ktory ma 9j i dohc ale chuj, niech Ci bedzie, mozna by ewentualnie zatankowac auto pod korek, wtedy poliuretany beda 1/3 wartosci
  
 
kazali sie wpisac to sie wpisuje

1. pwr - kpl.
2. Furiosus - przód - czerwone
3. Jaqo - 2x kpl.
4. Mar - kpl.
5. oryndż - kpl.
6. JanKo - kpl.
7. bing17 - kpl.
8. vazyl - kpl.
9. koval_ stm - 2 x kpl.
10. Pavlus 2xkpl.
11. pomaranczowa_strzala - kpl
12. KUBOLKU
13. enes- komplet
14. grzmoty

malo nie braklo a bym sie na 13 zalapal hyhy
  
 
Cytat:
2009-08-26 08:34:14, stasiu pisze:
nie znam czlonka f&f ktory ma 9j i dohc ale chuj, niech Ci bedzie, mozna by ewentualnie zatankowac auto pod korek, wtedy poliuretany beda 1/3 wartosci



I jeszcze usiąść za kierownicą i kolegów usadzić na tylnej kanapie (jak ją kto ma) - wszyscy z portfelami, komórkami (może jeszcze jaki złoty kajdan by się znalazł ), to udział poli w wartości auta jeszcze spadnie

Jak ktoś ma zacięcie i za dużo wolnego czasu, to niech popyta na forach miłośników 4x4. Nie bez powodu pierwsze polskie elementy z poliuretanu robione w seriach, a nie customy, to były do UAZów, Jeepów i innego tałatajstwa co to lubi mieć po dwa amorki na koło.

W każdym razie z poliuretanami auto prowadzi się bardzo pewnie, nawet jak driver dupa (co widać na moim przykładzie). Ja mam poliuretanowe z przodu prawie wszystko oprócz przedniech mocowań drążków reakcyjnych. I auto w zakręcie naprawdę nie chce się ,,przesuwać", tylko się toru trzyma, zauważalnie podniosła się prędkość, przy której w zakrecie przód chce na zewnątrz uciekać (dla wątpiących - nie, nie założyłem jednocześnie z poliretanowymi tulejkami slicków na felgi).