Sprzegło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
i w pi..du
zmeczyło sie chyba

po ekstremalnych testach z udziałem esperaka oraz tylnonapedowego 2-litrowca starszawej daty troche chyba poniosła mnia ambicja(nie miał ZADNYCH szans ) i niestety kupa smrodu a nawet chyba dym i przymusowy krótki postój....
ewidentnie szczególnie podczas gwałtownych manewrów i hamowania sprzegło sie konczy-objaw- zapinam np 2 po hamowaniu czy tez w koncowej fazie- i nie jade a obroty do góry...
po wystudzeniu i w czasie normalnej jazdy wszystko w normie...
nawet na 5 podczas przyspieszania sie nie slizga....

czyli nie daje rady

czas na zmiane

teraz dylemat na co?
wie ktos od czego by pasowało?
moze jakies wieksze wchodzi? albo nie bawic sie w pólsrodki i spiek?

i to wszystko w 2 dni po przeróbkach
  
 
nie baw się w półśrodki!....dawaj od razu wyczyn /stalowe/ ..i koniecznie full profi ...żadna taka średnio znana firma bo jeszcze będzie nie do końca pięknie wyglądać

soorki
..ale po szeregu Twoich ostatnich wypowiedzi na forum ..nic "skromniejszego" /dla Ciebie/ mi do głowy nie przychodzi
  
 
Cytat:
2009-06-06 17:34:58, bogdan1 pisze:
dawaj od razu wyczyn



NIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo spalanie wzrośnie z 1,005 na 1,05.
  
 
Cytat:
2009-06-06 17:30:44, pawel12356 pisze:
... teraz dylemat na co? wie ktos od czego by pasowało? moze jakies wieksze wchodzi? albo nie bawic sie w pólsrodki i spiek? i to wszystko w 2 dni po przeróbkach



Nie rozumiem po co się bawić w kombinację alpejskie i próbować wkładać sprzęgło, które jest przewidziane do zupełnie innego auta. Najlepiej kupić dobre do esperaka np. Valeo i mieć wszystko w poważaniu. Cieszyć się dalej z jazdy .
  
 
Trzeba zwrócić szczególną uwagę na obróbkę tego elementu w fabryce
Żeby ładnie wyglądało i nie miało ostrych krawędzi

Szukaj w Szwajcarii, może tam robią je ręcznie
  
 
A od ursusa nie podejdzie?

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2009-06-06 18:31:10, Michal7e91 pisze:
Nie rozumiem po co się bawić w kombinację alpejskie i próbować wkładać sprzęgło, które jest przewidziane do zupełnie innego auta. Najlepiej kupić dobre do esperaka np. Valeo i mieć wszystko w poważaniu. Cieszyć się dalej z jazdy .


jasne-to rozwiazanie jest najprostrze...
z tym ze u mnie podczas normalnej nawet szybkiej jazdy nie ma zadnych objawów slizgania..
problem-powazny-pojawia sie przy rozgrzaniu
dlatego aby zwiekszyc odpornosc na temperature nalezałoby zastosowac wieksza powierzchnie cierna czyli wieksza tarcze
z tad moje pytanie czy z innego pasuje

co do sprzegła metalowego czy tez wyscigowego kompletnego--jest problem-czyli sztywniejsza sprezyna talezowa--o niewygodnej jezdzie i wysiłku przy wciskaniu nie pisze...

dlatego narazie mysle zastosowac seryjny docisk i lepsiejsza tarcze ze spieków
problem jest taki ze nie wiem narazie gdzie tego szukac i od czego pasuje....
  
 
Cytat:
2009-06-06 21:31:25, pawel12356 pisze:
.." mysle.... tarcze ze spieków .."


słusznie...przecież jakoś tę szczególną GIGA MOC Twojego Espero musisz przenieść ....

w kazdym seryjnym Espero sprzęgło wystarcza średnio na bidne 200-250kkm ....no ale ....adin dwa tri....
  
 
To jest największy rozmiar jeśli chodzi o oplowskie 2.0 spieki są dodre ale nauka ruszania z jedynki troche zajmie czasu Germańska firma Raize robi bardzo dobry osprzęt do opli tylko ceny powalają
  
 
Cytat:
2009-06-06 21:31:25, pawel12356 pisze:
--jest problem-czyli sztywniejsza sprezyna talezowa--o niewygodnej jezdzie i wysiłku przy wciskaniu nie pisze...

Przy hydraulice ten problem znika nawat chodzi lepiej od seryjnego docisku
  
 
Cytat:
2009-06-07 01:37:52, PSTRUS pisze:
Przy hydraulice ten problem znika nawat chodzi lepiej od seryjnego docisku


hydraulika tak ale ta nieszczesna łapa

a Radzikowski?
cena nie zabija...
  
 
Cytat:
2009-06-07 01:45:14, pawel12356 pisze:
hydraulika tak ale ta nieszczesna łapa Pozostaje poprawić koreański spaw (rozwiercić i spawać Tigiem)

  
 
a przemysle
rozwiercanie łapy nawet mi do głowy nie przyszło

jest jeszcze motyw z organiczna tarcza i wzmocniony docisk

moze to dłuzej pochodzi niz te spieki
  
 
Cytat:
2009-06-07 02:05:05, pawel12356 pisze:
jest jeszcze motyw z organiczna tarcza i wzmocniony docisk moze to dłuzej pochodzi niz te spieki

Może jestem,lub robie się stary Ale z tą organiczną to zabiłeś mnie Choć pierwsza myśl była chora CO? ORGANICZNE? wyciśnięte z krowiego placka Człowiek cały czas się uczy a i tak skończy jak ptak Napisz coś więcej na temat tej tarczy
  
 
Dzizus pawel12356 pisz normalnie jak mechanior czy Tobie chodzi o standardową tarcze (czytaj organiczną) i docisk wzmocniony? Czy inną tarcze sportowo-marketingową?
  
 
Cytat:
2009-06-07 03:13:43, PSTRUS pisze:
Dzizus pawel12356 pisz normalnie jak mechanior czy Tobie chodzi o standardową tarcze (czytaj organiczną) i docisk wzmocniony? Czy inną tarcze sportowo-marketingową?


uważaj Rysiu-Pstrusiu, waż słowa, bo możesz zara zostać opierdzielony ..wiedzą mechaniczną (i władzą)) Paweł12230920 zabija ostatnio !

Najbardziej śmieszą mnie takie rozważania w materii piździko-motorka 1,5 w Espero ../Ci co mają 500KM piszą b.podobnie/

....niby "wolnoć Tomku w swoim domku" (jego kasa jego Espero jego krowi placek) ...ale 121314 to tak wykłada na forumie, że zaczyna być irytująco

Pozdrawiam Panowie Klubowicze i fajnej niedzielli życzę
  
 
Cytat:
2009-06-07 03:13:43, PSTRUS pisze:
Dzizus pawel12356 pisz normalnie jak mechanior czy Tobie chodzi o standardową tarcze (czytaj organiczną) i docisk wzmocniony? Czy inną tarcze sportowo-marketingową?



wyraziłem sie mało precyzyjnie bo zaden ze mnie mechanik

miałem na mysli "zbrojoną okładzine organiczną z wzmocnionym dociskiem sprzęgła o około jedną trzecią."
czyli to cos zdaje sie innego niz zwykła tarcza
to chyba jest jakies wyjscie ale szczegółów nie znam

narazie rozwazam opcje

co do spieków np w zetorach jest to stosowane razem z wentylowaniem sprzegła i sprawdza sie znakomicie-jest tam 8-ramienna gwiazda

  
 
Cytat:
2009-06-07 11:21:53, bogdan1 pisze:
uważaj Rysiu-Pstrusiu, waż słowa, bo możesz zara zostać opierdzielony ..wiedzą mechaniczną (i władzą)) Paweł12230920 zabija ostatnio ! Najbardziej śmieszą mnie takie rozważania w materii piździko-motorka 1,5 w Espero ../Ci co mają 500KM piszą b.podobnie/ ....niby "wolnoć Tomku w swoim domku" (jego kasa jego Espero jego krowi placek) ...ale 121314 to tak wykłada na forumie, że zaczyna być irytująco Pozdrawiam Panowie Klubowicze i fajnej niedzielli życzę



no pizdzikowy ale jakos nie przeszkodziło mu to w osiagnieciu granic mozliwosci sprzegła
a ze od 2.0 bez zmiany koła zamachowego wg Kolegi Pstrusia nie podejdzie wiec trza szukac
i myslec przyszłosciowo
  
 
Coby się krowie placki z pobliskiego pola nie marnowały proponuje zakup czegoś takiego

A kto wie, może za kilka lat będziesz liderem w sprzedaży organicznych tarcz sprzęgła z krowików spiekanych do każdego modelu auta na zamówienie
  
 
Kurcze... ale skoro seryjne sprzęgło nie wytrzymuje na seryjnym silniku, to może trzeba pomyśleć o zmianie sposobu jazdy?

Pozdr.