Nowa konkurencja w klasie 2 z Mikołowa :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a więc prezentuję fotki nowego maluszka 900 którego budowa rozpoczęła sie równo z budową mojej, jak widać projekt kumpla jest już w stanie rejestracji a mój jeszcze w powijakach...
no cóż tak bywa...







fotki troche niewyrazne- niepotrzebnie sciemnione i komórka robione...
  
 
Jakies szczegoly techniczne? Z czego silnik? 127?

No i kiedy 1-szy start?

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-09-15 08:29:41 ]
  
 
hehe a własnie - silnik pochodzi ze 127, jeździł już ponoć w SWAPie i co najważniejsze pochodzi z Tychów! Bart gdzie sprzedałeś swojego gaźnikowca gdy juz wtrysk miałes ??

autko generalnie bardzo przyjemnie zrobione, z tyłu bile, z przodu resor szerszy o 2cm na str. chłodnica z uno 900 z tyłu, wentyl właczany termostatem lub recznie, 13" felgi na 155/65 r13, kubełki, szelki- ogólnie standardzik. prawdopodobie jeszcze silnik trzeba wyremontowac, bo pali olio juz wyraznie, choc chodzi jeszcze rowno.
Najlepsze jaja to próba zarejestrowania go- diagnosta powiedział ze rzeczoznawca potrzebny- rzeczoznawca był, poogladał, ale okazuje sie ze trzeba miec potwierdzenie z firmy zajmujacej sie podobnymi przeróbkami, która swoja pieczatka potwierdzi ze przerobiłes to w tejze firmie bo przepisy mowia ze prywatna osoba nie moze sobie przebudowac struktury nosnej karoserii chocby była inzynierem...
zobacymy jak proces bedzie przebiegał, bo reczoznwca na poczatek nie bardzo rozrózniał czy ma wystawiac homologacje do rajdów czy do jazdy codziennej
  
 
Ja go sprzedalem Henkowi - na forum ma nick "soga", on z kolei odsprzedal go potem jakiemus gosciowi z Katowic zdaje sie...
No i moj silnik nie bral oleju tylko przerywal na zakretach
  
 
no wiem ze własnie miałes jakowes problema z gaznikowcem, tylko juz nie pamietam jakiego rodzaju a debiutancki start planował na nastepna edyce el. MT tylko nie jest pewne jak sie powiedzie rejestracja, a ci rzeczoznawcy to normalnie do wszystkiego sie dowalaja od halogenów po inne masy i obnizony zawias
  
 
To ja sie podepnę pod post kolegi i przedstawie: Nowe auto w klasie 2 z Tychów.

Po kolei. Ot na razie jest to zwykły fiat cc 899 na wtrysku, rok produkcji 95. Aktualnie po drobnym remoncie i podstawowych czynnościach serwisowych. Do pełni szczęścia zostało jeszcze wsadzenie nowych części do układu hamulcowego. Tu chciałbym podziękować Łukaszowi (Luka) za nieocenioną pomoc zarówno przy zakupie jak i przy naprawach.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Do pojazdu powędrują:
Zawieszenie: amory krosno puchar, sprężyny weitec
Silnik: Z racji braku funduszy i ze względu iż stawiam na bezawaryjność - bez zmian
Wydech: końcowy przelotowy(dla efektu dźwiękowego)
Wnetrze: zostanie wywalone wszystko co zbędne, dla kierowcy kubeł speed i szerokie pasy, dla pilota bimarco C i pasy schroth, kierwonica momo.

Z racji iż dojeżdżę chyba ten sezon sportingiem, pierwszy start 9 setą planowany jest na początek przyszłego sezonu
  
 
No w klasie 900 nowy potfór jest Mimo tego zadziwiającego przebiegu autko zbiera się naprawde zakomicie, silnik i skrzynia są w świetnym stanie i w ogole lakier metalik, głośniki w półce czyli full wypas Adam jeszcze raz gratuluje udanego zakupu
  
 

widze ze coraz więcej autek w klasie 2 powstaje
Layer, Luka, Adaś... troche tego bedzie... kumpel własnie swiezo po rejestracji swego SWAPa, zeczoznawca skasował ok. 300pln, do tego przegląd autko prawdopodobnie pojawi sie teraz na Tychach jeszcze z kopcącym słabawym silnikiem- kopci z odmy, wiec jak na mój nos- pewnie uszczelniacze zaworowe walniete... wkrótce silnik 900 na wtrysku trafi pod klape

ja mojego planuje na bank odpalic zimą lub na wiosne, mam nadzieje ze dam rade wreszcie...
bo juz mnie wqrza ten stan rzeczy- wszyscy chwalą sie nowymi rajdoowkami a ja tylko o swojej pisze


[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2006-10-01 22:58:17 ]