[S] Omega c30se/sej/xei

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nieaktualne, zdobyłem..

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2005-06-23 20:43:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2005-06-27 20:39:34 ]
  
 
Mam na zbyciu parę części do omegi z tym silnikiem:
- przepływomierz powietrza, siedział orginalnie w Evo ale jest taki sam jak do C30SE/SEJ, na wolnych obrotach lekko faluje, ma wytarty "pasek" po którym chodzi wodzik.
- regulator ciśnienia paliwa, powinien trzymać 2,5 z vacum i 3 bez a ma 2,3 z vacum i 2,8 bez. Ciśnienie w garnicach toleracji TIS +;- 0,2 bara.
- sprzęgło, można zmienić okładziny albo założyć i jeździć spokojnie starczy na 50 tys.
- amortyzatory tył (kayaba) i przód (nie wiem), nowe nie są ale najgorsze też nie, ktoś kto chce zregenerować ma jak znalazł, choć i na niech tez się trochę przejeździ.
- korek od zbiornika płyny chłodzącego, bez czujnika poziomu, sprawny.
- głowica, została zdjęta z silnika (c30sej) w którym padł dół (pierścienie) jest rozebrana, wałki osobno, mały łańcuch, zawory, koła itp w całości lub w kawałkach.
- kolektor wydechowy ( w zasadzie dwa po 3 wyloty ), w dobrym stanie.
- obudowa rozrządu wraz z pompą olejową
- mam filtr oleju od ascony - orginał (nie wiem skąd i od jakiej ma numery na opakowaniu)
Jeden warunek. KUPUJĄCY SAM USTALA CENĘ.Tylko poważne oferty wchodzą w grę. Jakieś fotki? Zrobię.
Te rzeczy mi zawalają parę miejsc, więc chętnie się pozbędę .
  
 
Dorzucam jeszcze
- tylne tarcze mają 9,2 mm, wartość graniczna to 8 mm
- do tego szczęki hamulaca tylnego
- oraz klocki hamulca przednigo spoko wystarczą na następne 20 tys.
Moze się komu to przyda mi zawalają te części piwnicę
Kupujący sam ustala cenę to jest prosty układ bo kiedys to wszystko trafi na śmietnik.
  
 
Dorzucam przełącznik świateł pozycjnych-drogowych-wewnętrznych z pokrętłem, które ma wyłamany ząbek, nie da się tak łatwo wlączyć oświetlenia wewnętrznego. Aso=150 zł za nowy.
Jak zwykle nabywca daje info co oferuje w zamian .
Może się komuś przyda...
  
 
Odświerzam bo zbliża się zlot, mogę przywieżć.
Jak, że niektórzy podchodzą niufnie to nie podaję ceny .
Zostało...
- regulator ciśnienia paliwa, powinien trzymać 2,5 z vacum i 3 bez a ma 2,3 z vacum i 2,8 bez. Ciśnienie w garnicach toleracji TIS +;- 0,2 bara. - czteropak piwa (nowy 430).

- korek od zbiornika płyny chłodzącego, bez czujnika poziomu, sprawny - piwo? bez piwa?

- głowica, została zdjęta z silnika (c30sej) w którym padł dół (pierścienie) jest rozebrana, wałki osobno, mały łańcuch, zawory (niewszystkie sa dobre), koła itp w całości lub w kawałkach. w/g uznania mnie się raczej już nie przyda.

- mam filtr oleju od ascony - orginał (nie wiem skąd i od jakiej ma numery na opakowaniu) bez piwa?

- pompa paliwa jest cicha orginał boscha niezbyt wydajna do butowania ale do gazu będzie ok jakieś piwa?



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-10-09 11:08:44 ]
  
 
UP bo zlot!
  
 
Zostało tylko to.

- regulator ciśnienia paliwa, powinien trzymać 2,5 z vacum i 3 bez a ma 2,3 z vacum i 2,8 bez. Ciśnienie w garnicach toleracji TIS +;- 0,2 bara. - czteropak piwa (nowy 430).
- korek od zbiornika płyny chłodzącego, bez czujnika poziomu, sprawny - piwo? bez piwa?
- głowica, została zdjęta z silnika (c30sej) w którym padł dół (pierścienie) jest rozebrana, wałki osobno, mały łańcuch, zawory (niewszystkie sa dobre), koła itp w całości lub w kawałkach. w/g uznania mnie się raczej już nie przyda.
- mam filtr oleju od ascony - orginał (nie wiem skąd i od jakiej ma numery na opakowaniu) bez piwa?
- pompa paliwa jest cicha orginał boscha niezbyt wydajna do butowania ale do gazu będzie ok jakieś piwa?

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2006-10-09 11:10:07 ]