Roznica miedzi zetecem a rs - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rs 2300 to hybryda
  
 
nie mogę znalezc stronki o 2300, ale tu jest drobny przykład mkII
klik
  
 
Cytat:
2006-09-27 20:57:47, Biedrona pisze:
nie mogę znalezc stronki o 2300, ale tu jest drobny przykład mkII klik


No wlasnie dziwne troche bo ja zawsze myslalem ze rs to jest rs 2000, czyli 2.0 silnik
  
 
Zawsze mozna zrobić swapa ze Scorupy ...i będzie 2.3
  
 
Cytat:
2006-09-27 22:16:05, Gjak pisze:
No wlasnie dziwne troche bo ja zawsze myslalem ze rs to jest rs 2000, czyli 2.0 silnik



RS to skrót, a cyferki to pojemność silnika. Kultowymi były też RS2000 i RS1800 Mk2, nie wspominając o innym RSie - tym ze skrzydełkiem
  
 
Ale chopoki łon coś o miedzi pisze......nie umiecie czytać ile miedzi jest chyba w instalce
  
 
Cytat:
2006-09-28 07:59:23, Sinuspi pisze:
Ale chopoki łon coś o miedzi pisze......nie umiecie czytać ile miedzi jest chyba w instalce



W tłamfaju wiencej mieci jezd
  
 
Chcialbym sprostowac cos okazalo sie ze moj system wydechowy to nie Sebring jak wczesniej myslalem. Jest to Power Flow. zauwazylem dzisiaj wytloczenie a sebringa byla tylko jakas naklejka przepraszam za nieumyslne klamstwo
  
 
Cytat:
2006-09-28 17:58:54, WilK pisze:
W tłamfaju wiencej mieci jezd




Tramfaj EreS
  
 
Cytat:
2006-09-28 20:33:03, Gjak pisze:
Chcialbym sprostowac cos okazalo sie ze moj system wydechowy to nie Sebring jak wczesniej myslalem. Jest to Power Flow. zauwazylem dzisiaj wytloczenie a sebringa byla tylko jakas naklejka przepraszam za nieumyslne klamstwo



Niom, to robi różnicę. Bo ten tego, miałem Sebringa w Chomiku zawstydzającego ogniem Młodzież Klubową w Żninie

Cytat:
2006-09-29 08:32:03, Sinuspi pisze:

Tramfaj EreS



W rzeczy samej Ale to tylko we WRoCku
  
 
Cytat:
2006-09-29 18:51:12, WilK pisze:
Ale to tylko we WRoCku



DeWianty
  
 
Cytat:
2006-09-29 19:06:28, kainek pisze:
DeWianty



ZazDrośnik
  
 
Cytat:
2006-09-29 19:13:49, WilK pisze:
ZazDrośnik


No tak, ale jakby zamienilem sebringa na Power flow a dzwiek taki sam . aleee, kto mnie powie gdzie jst czujnik od temperatury ten ktory jest odpowiedzialny za wskaznik na desce rozdzielczej, jeden jest na termostacie, jeden na wezu przy wentylatorze, a gdzie trzeci, taki najmniejszy. mam silnik zeteca 1.6 16v. gosc w sklepie powiedzial ze ten na termostacie i ten na wezu na pewno jest opdpowiedzialny tylko za wentylator. i jest jeszcze jeden gdzies ktory odpowiada za wskaznik w tablicy, dodam ze wentylator wlacza sie normalnie i wylacza,a wskaznik czasem podniesie sie do polowy bialego pola a potem spada, albo wogole sie nie podniesie, generalnie jak mu sie chce
co z tym zrobic? gdzie jest ten czujnik??


[ wiadomość edytowana przez: Gjak dnia 2006-09-30 16:00:28 ]
  
 
Cytat:
2006-09-27 22:23:00, Janek-RS pisze:
Zawsze mozna zrobić swapa ze Scorupy ...i będzie 2.3



oj chyba Janek coś kombinuje
  
 
Cytat:
2006-09-30 15:55:34, Gjak pisze:
No tak, ale jakby zamienilem sebringa na Power flow a dzwiek taki sam . aleee, kto mnie powie gdzie jst czujnik od temperatury ten ktory jest odpowiedzialny za wskaznik na desce rozdzielczej, jeden jest na termostacie, jeden na wezu przy wentylatorze, a gdzie trzeci, taki najmniejszy. mam silnik zeteca 1.6 16v. gosc w sklepie powiedzial ze ten na termostacie i ten na wezu na pewno jest opdpowiedzialny tylko za wentylator. i jest jeszcze jeden gdzies ktory odpowiada za wskaznik w tablicy, dodam ze wentylator wlacza sie normalnie i wylacza,a wskaznik czasem podniesie sie do polowy bialego pola a potem spada, albo wogole sie nie podniesie, generalnie jak mu sie chce co z tym zrobic? gdzie jest ten czujnik?? [ wiadomość edytowana przez: Gjak dnia 2006-09-30 16:00:28 ]



O czujnikach poszukaj w wyszukiwarce. Z tym na deskę to większość z Zetec'owiczów przechodziła problemy

A co do pytań o pojemności RS to najpierw trzeba określić w jakiej serii Bo silnik w RS 1600 w mk3 to nie to samo co 1600 zetec w mk5 ->
  
 
juz znalazlem i wymienilem i dziala, dzieki. a co moze byc grane jesli przy przyspieszaniu sciaga mi kierownice na prawo a po odpuszczeniu gazu wraca do kursu jazdy, dodam ze wahacz z prawej strony byl zmieniony tydzien temu a lewy tez widac ze byl robiony, nie zrobilem jeszcze zbierznosci czy to moze byc powod takiego zachowania auta??
  
 
zbieżnosc
  
 
Cytat:
2006-10-01 09:38:00, arekturbo pisze:
zbieżnosc


noo to spoko a poza tym mam niecny plan zamontowania turbo w moim zetecu, zastanawiam sie wlasnie w jaki sposob to zrobic, jestem w uk tu turbosprezarka kosztuje miedzy 250 a 500 funtow wiec nie byloby tak zle przy tych zarobkach tutaj, ale czy to warto czy duzo przerobek jest. szukalem na forum ale chyba nikt tego nie robil w zetecu 1.6.
  
 
Robił, robił...
  
 
CLICK