Pada akumulator jak postoi!, co za przyczyna POMOCY!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!Otóż problem wygląda tak ze jak autko postoi w ogrzewanym garazu tak nie palone ze dwa trzy dni to pozniej nawet zegarek w srodku pada nie mowiac nic o rozruszniku .Na poczatek mowie od razu ze to nie wina akumulatora bo testowalem na innych i to samo a ten co jest to nowka sztuka!!Mam jedno podejzenie otoz jakis czas temu to samo dzialo sie w moim escortcie (teraz mowa o ojcowym) i zamienilismy z jednego do drugirgo skrzynke bezpieczników czy to moze byc przyczyna czy ona moze rozladowywac akumulator?Jest to ford escort z 92r 1.8 16v z elektroniki ma jedynie centralny zamek!Może ktoś wie albo mial taka przypadlosc co jest PRZYCZYNA ROZLADOWANIA AKUMULATORA?? DZieki z góry!!!!
  
 
Najprościej zrób tak.
Zdejmij jedną klemę najlepiej "+" i spróbój powoli ja założyć.Jeśli w momencie zetknięcia z akusiem zaiskrzy na klemie to na bank masz gdzieś zwarcie przez które ci sie rozładowuje.Co dalej?
No trzeba zdiagnozować na którym obwodzie masz to zwarcie.Można metodą chałpniczą odłączać poszczególne bezpieczniki i powtarzać ten manewr z klemą ale to jest manufaktura.Może lepiej dać to do obejrzenia elektrykowi?
  
 
Hmm... A jak nie bedzie zwarcia to nie zaiskrzy?! Mi sie wydawało ze nawet jak nie ma zwarcia to sie zdarza ze zaiskrzy ale znawca ze mnie zaden wiec nie neguje tyl;ko pytam!
  
 
Witam mialem podobny problem autko postalo i juz pozniej nie chcial zakrecic bo akumulator byl rozladowany, okazalo sie ze mialem zwarcie na ALTERNATORZE.
pozdrawiam ejo ejo
  
 
Witam Masz w domu miernik? Jesli tak to zmierz jaki prad plynie podczas postoju. U mnie tez aku sie rozladowywal i okazalo sie ze bylo zwarcie w skrzynce bezpiecznikow. Nie ruszales przypadkiem ukladu zworek na skzynce? A co do miernika jesli masz takowy w domu a nie wiesz jak zmierzycprad to daj znac to na privie ci opisze co i jak
  
 
ja doddam tylko ze rownierz mialem podobny problem niedawno i u mnie tez przyczyna byla skrzynka bezpiecznikow,z tego co wiem to czesta przypadlosc escortow wiec mysle ze powinienes na pierwszym miesjscu sprawdzic wlasnie to...
pozdro
  
 
ja doddam tylko ze rownierz mialem podobny problem niedawno i u mnie tez przyczyna byla skrzynka bezpiecznikow,z tego co wiem to czesta przypadlosc escortow wiec mysle ze powinienes na pierwszym miesjscu sprawdzic wlasnie to...
pozdro
  
 
Cytat:
2006-10-14 11:57:54, pepson pisze:
ja doddam tylko ze rownierz mialem podobny problem niedawno i u mnie tez przyczyna byla skrzynka bezpiecznikow,z tego co wiem to czesta przypadlosc escortow wiec mysle ze powinienes na pierwszym miesjscu sprawdzic wlasnie to... pozdro



A jak sprawdzic czy to ona wlasnie robi zwarcie?Są jakies sposoby?
  
 
Cytat:
2006-10-14 10:48:38, shaft1 pisze:
Witam Masz w domu miernik? Jesli tak to zmierz jaki prad plynie podczas postoju. U mnie tez aku sie rozladowywal i okazalo sie ze bylo zwarcie w skrzynce bezpiecznikow. Nie ruszales przypadkiem ukladu zworek na skzynce? A co do miernika jesli masz takowy w domu a nie wiesz jak zmierzycprad to daj znac to na privie ci opisze co i jak



A jeszcze jedno no ruszalem te zworki bo przekladalem wszystko z jednej skrzynki do drugiej :/
A i jeszcze jedno ile moze kosztowac uzywana a ile nowa ta skrzynka i skad bede mial pewnosc ze uzywana bedzie ok ??? :/
  
 
uppp!!
  
 
Zdemij klemę + i podłącz szeregowo amperomierz. Przy wyłączonym zapłonie pobór prądu powinien być w granicach do 100mA. U mnie po około 6 dniach satnia aku ledwie kręcił i okazało się że zegar na panelu radia doił i było 380mA. Sprawdź alternator w którym lubi mieć któraś dioda przebicie.
  
 
Witaj,

Tutaj byl identyczny problem.

Panowie, zagladajcie czasem do archiwum forum