Gaźnik oryginalny z Argenty 2,0 - przelewa paliwo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie pracuje mia na benzynie na wolnych obrotach równo tak jak by go zalewało. Zciągnołem dekiel z filtra i zauważyłem że w drugiej gardzieli zbiera sie na przepustnicy benzynka tak jak by sie przelewało z komory. Poziom niby ok - ktos miał cos podobnego jakieś sugestie od czego zacząć??


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-13 11:16:49 ]
  
 
Sprawdź czy Ci się pompa paliwa (o ile masz elektryczną pompe paliwa ) wyłancza pod "obciążeniem", czyli gdy na full dobije do gaźnika bene,
  
 
Cytat:
2006-11-01 20:44:17, JACU626 pisze:
Nie pracuje mia na benzynie na wolnych obrotach równo tak jak by go zalewało. Zciągnołem dekiel z filtra i zauważyłem że w drugiej gardzieli zbiera sie na przepustnicy benzynka tak jak by sie przelewało z komory. Poziom niby ok - ktos miał cos podobnego jakieś sugestie od czego zacząć??


Moze byc:
Poziom paliwa zbyt wysoki - czyli pływak uszkodzony lub nieustawiony poprawnie,
Uszkodzona uszczelka pokrywy gaznika - zmienic. NIe wiem jak z dostepnościa w sklepach. Moze byc ciezko.
Jaki typ gaznika - dokładnie ?
Mozesz równiez miec kłopoty z ssaniem automatycznym, ze nie uchyla klapki ssania po uruchomieniu silnika ( ma uchylic na ok 3-4 mm) - wówczas siłownik uszkodzony. Membrama raczej niedostepna w sprzedazy.
Jesli Cie to moze zainteresuje to ja moge wykonac Ci kapitalke tego gaznika. ( mam dostep do całych zestawów naprawczych na gaznik)
Sprawdz pierwsze 2 propozycje co do zachowania sie gaznika.

Weber 34ADF 250 ? czy moze cos innego ?
  
 
Odpowiadam
- Pompa jest elektryczna ale jest na trójniku i nadmiar wraca do zbiornika a na gazniku poloneza było ok.
Ramzes ssanie działa jak zimny obroty wysokie potem spadają może coś faktycznie z pływakiem i poziomem ale jak składalem to ustawiłem i było dobrze. Ile by wyszła kapitalka tego gaznika i czy jak bym przyjechał to zrobimy od ręki oczywiscie w zimie jak wyjme gaznik. Mam w nim dziury powiercone do gazu tak że i jak zimny jest to ma wyzsze obroty potem spadają. Nie znam sie na tych gaznikach i nie mam zamiaru sie na nich poznawać więc z tąd moje pytanie. Ostatnio interesuje mnie temat wtrysku elektronicznego i wszystkiego co z nim związane.
  
 
Cytat:
2006-11-02 20:17:10, JACU626 pisze:
Odpowiadam - Pompa jest elektryczna ale jest na trójniku i nadmiar wraca do zbiornika a na gazniku poloneza było ok. Ramzes ssanie działa jak zimny obroty wysokie potem spadają może coś faktycznie z pływakiem i poziomem ale jak składalem to ustawiłem i było dobrze. Ile by wyszła kapitalka tego gaznika i czy jak bym przyjechał to zrobimy od ręki oczywiscie w zimie jak wyjme gaznik. Mam w nim dziury powiercone do gazu tak że i jak zimny jest to ma wyzsze obroty potem spadają. Nie znam sie na tych gaznikach i nie mam zamiaru sie na nich poznawać więc z tąd moje pytanie. Ostatnio interesuje mnie temat wtrysku elektronicznego i wszystkiego co z nim związane.


Gaznika od reki nie zrobisz. Tydzień - do dwóch. Trzeba zestaw skompletowac, myc, odkamieniac kanały paliwowe.. troche zabawy z tym jest..
  
 
No j tez miałem ten problem..
Ale problem umnie ukazał sie ze pływac sie zaciał i gaznik mi zalewało na ament ze nawet paliwo sie lało na boki przez uszczelke.
Ja proponuje abys sprawdzic czy pływac chodzi luzno w gore i w doł.
Sprawdził czy jesli wezmiesz pływac w gore czy paliwo idzie na przelew.
Czy zawor iglicowy jest szczelny bo tez moze byc jego wina.
Sprawdzic czy przewody paliwowe sa niezatkane poprzez podpiecie weza i przeposcic sprezone powietrze i wysłuchiwac w baku czy bombelki słychac......
Ja by namnie tak zrobiłem i teraz mi chodzi ale musze go porzadnie wyregulowac bo troszke mi nierowno chodzi
...
  
 
Nie ma to jak dać radę po dwu latach od pytania
  
 
Niom jak tam juz 1.4 siedzi