Polonez Analog - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie odnośnie 3, chodzi mi o ostatnie zdjęcie ( żółty analog od zadka), kiedy było to zdjecie zrobione i w jakim jest obecnie stanie

co do numeru 5 i 6 , czy to nie ten sam? tylko zdjęcia 5 to póżniejsze

a 4 (jeśli to ten sam ) to był kiedyś w katowicach, a potem w okolicach Krakowa
  
 
samochód nr 3 - kręci sie w okolicach Grodziska Maz. Mam telefon do właściciela. Stan - hmm. Poloneza w ciagłej eksploatacji.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
z tego co widzę to 5 i 6 to ten sam
  
 
Chyba nie, zobacz na dół tylnych drzwi 5 i 6.
  
 
Analog 1 i 6 to jest jedno auto
  
 
Cytat:
2005-10-27 17:25:39, maku pisze:
mam pytanie odnośnie 3, chodzi mi o ostatnie zdjęcie ( żółty analog od zadka), kiedy było to zdjecie zrobione i w jakim jest obecnie stanie[...]



jest to zdjęcie mojego autorstwa zrobione dwa lata temu na ulicy żwirki wigury w warszawie.

później rozmawiałem jeszcze chwilę z właścicielem, wymieniliśmy sie numerami telefonów lecz akumulatory w moim fotoaparacie powiedzieły krótką ciętą ripostę, więc nie ma więcej fotek z tego spota.

auto się do tej pory chyba nie zmieniło...



  
 
Cytat:
2005-10-27 17:25:39, maku pisze:
mam pytanie odnośnie 3 (ciach) w jakim jest obecnie stanie


Był na ostatnim festiwalu w Norblinie dwa tygodnie temu
  
 
Cytat:
2005-10-27 18:07:19, GDA pisze:
Analog 1 i 6 to jest jedno auto


Czemu jedno? Mają różne tylne drzwi.
  
 
niestety Gadzie nie jest to ten sam (proste drzwi) a w1 są normalne
poza tym dobra robota to zestawienie mam jeszcze inne fotki tych autek
jest tylko jeden błąd te dwa 5i6 to jest ten sam zdjęcia 6 zrobione są zaraz po zrobieniu potem zaczeli go przystrajać testować i wozić po salonach (stał jakiś czas na towarowe)widziałem go
a i jest jako jedyny na gaźniku
potem powstał "4" z prostymi drzwiami następne mjały normalne od caro
w zestawieniu niema jeszcze jednego zielonego
"7" ma ptk i jest w trakcie konkretnego remontu a "3" pokazał się ostatnio w norblinie
  
 
No to Jojek miał racje Moze by tak zebrać informacje techniczne odnośnie tych aut i całośc w WW umieścić ? Zachęcam bardzo i czekam
  
 
A to zdjecie:



to skan fotki ktora lezy u mnie na biurku - zielony nalezal kiedys do ojca mojego kumpla...
  
 
Swego czasu w "V-max'sie" pokazywali (ale chyba nazywało się to jeszcze "Magazyn Motoryzacyjny Młodych" na Polsacie 2) żółtego Analoga - miał chyba proste drzwi tylne, atrapę od Plusa oraz tylne lampy wyłącznie na tylnej belce - więc to nie 3. ani 4. Będę musiał poszukać tego reportażu.
  
 
Cytat:
2005-10-27 16:08:20, Jojo pisze:
a który z nich to ten Zielony , co widziano go ostatnio w Puławach (nr LBX....)



nie ma go na zadnej z fotek
on ma prostokatne drzwi z tyłu
  
 
Cytat:
2005-10-27 20:35:29, Mikry pisze:
Swego czasu w "V-max'sie" pokazywali (ale chyba nazywało się to jeszcze "Magazyn Motoryzacyjny Młodych" na Polsacie 2) żółtego Analoga - miał chyba proste drzwi tylne, atrapę od Plusa oraz tylne lampy wyłącznie na tylnej belce - więc to nie 3. ani 4. Będę musiał poszukać tego reportażu.


Sprawdziłem ten reportaż (z jakiegoś 1999-2000 roku) i jest tak jak pisałem - żółty Analog z prostymi drzwiami i lampami tylko w belce. Ma atrapę i klamki od Plusa ale widać, że był już tuningowany bo dostał trochę orurowania i jakieś dziwne dokładki przednich nadkoli. Kolor jaskrawo-żółty, atrapa i zderzak też malowane. Po otwarciu maski widać ubrudzony inny lakier - jasny, może nawet biały.
Wygląda więc na to, że to żaden z tych ze strony Dawida - ma proste drzwi i pakę taką jak w Norblinowkim - z płaskim nadkolem bez lamp (tylko w belce) i bez żadnych pałąków, za to z orurowaniem, do którego przyznał się właściciel z reportażu.
Najciekawsze jest jednak to, że zafilmowali tabliczkę znamionową i oto co na niej było napisane:

TABLICZKA ZASTĘPCZA
MARKA POJAZDU...... FSO
TYP (MODEL)......... POLONEZ 1.6KAT ANA
NR IDENTYFIKACYJNY. SUPB01000RW635441
ROK PRODUKCJI...... 1994
TABLICZKA WYKONANA PRZEZ WA10 ITS

Numer rejestracyjny tego Analoga to: WFA 620E.
Generalnie najblizszy jest do 4-ki ze strony Dawidsa ale różni się paką - brak pałąka, lamp i krawedzią tylnej klapy (4-ka ma klapę listwę, kawałek klapy i dopiero zawiasy a w tym jest tak jak w Norblinowskim - klapa, listwa i od razu zawiasy). Poza tym 4-ka ma plastikowe podszybie i oprócz tego wlot na masce a ten z reportaża ma już maskę bez kratek.
A! i jeszcze jedno ten z reportaża ma wlew paliwa pod klapką (typową z Poloneza) - paka jest więc identyczna jak w Norblinowym.
[ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 01:58:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 02:02:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 02:03:17 ]
  
 
Nie wiem czy to bylo poruszane na forum FSOAK. Ponizej wklejam link z forum rajdy4x4. Ponoc osoba ktora posiada zielonego Analoga z rejestracja LBX mieszka w Kurowie.

http://forum.rajdy4x4.pl/viewtopic.php?t=4383&sid=9f10259da08a1686647f64a16eebc6a9
  
 
Cytat:
2005-10-30 01:48:17, Mikry pisze:
Sprawdziłem ten reportaż (z jakiegoś 1999-2000 roku) i jest tak jak pisałem - żółty Analog z prostymi drzwiami i lampami tylko w belce. Ma atrapę i klamki od Plusa ale widać, że był już tuningowany bo dostał trochę orurowania i jakieś dziwne dokładki przednich nadkoli. Kolor jaskrawo-żółty, atrapa i zderzak też malowane. Po otwarciu maski widać ubrudzony inny lakier - jasny, może nawet biały. Wygląda więc na to, że to żaden z tych ze strony Dawida - ma proste drzwi i pakę taką jak w Norblinowkim - z płaskim nadkolem bez lamp (tylko w belce) i bez żadnych pałąków, za to z orurowaniem, do którego przyznał się właściciel z reportażu. Najciekawsze jest jednak to, że zafilmowali tabliczkę znamionową i oto co na niej było napisane: TABLICZKA ZASTĘPCZA MARKA POJAZDU...... FSO TYP (MODEL)......... POLONEZ 1.6KAT ANA NR IDENTYFIKACYJNY. SUPB01000RW635441 ROK PRODUKCJI...... 1994 TABLICZKA WYKONANA PRZEZ WA10 ITS Numer rejestracyjny tego Analoga to: WFA 620E. Generalnie najblizszy jest do 4-ki ze strony Dawidsa ale różni się paką - brak pałąka, lamp i krawedzią tylnej klapy (4-ka ma klapę listwę, kawałek klapy i dopiero zawiasy a w tym jest tak jak w Norblinowskim - klapa, listwa i od razu zawiasy). Poza tym 4-ka ma plastikowe podszybie i oprócz tego wlot na masce a ten z reportaża ma już maskę bez kratek. A! i jeszcze jedno ten z reportaża ma wlew paliwa pod klapką (typową z Poloneza) - paka jest więc identyczna jak w Norblinowym. [ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 01:58:44 ] [ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 02:02:20 ] [ wiadomość edytowana przez: Mikry dnia 2005-10-30 02:03:17 ]



To jest nr 3 ze zdjęcia - widziałem go na giełdzie w Słomczynie, facet sprzedawał z niego skutery... ogólnie z zewnątrz zajeżdżona i po chamsku stjuninkowana padaka. Raz na jakiś czas jest do sprzedania, ale za sumę z kosmosu...
  
 
Cytat:
2005-10-30 11:33:20, Qbk pisze:
To jest nr 3 ze zdjęcia - widziałem go na giełdzie w Słomczynie, facet sprzedawał z niego skutery... ogólnie z zewnątrz zajeżdżona i po chamsku stjuninkowana padaka. Raz na jakiś czas jest do sprzedania, ale za sumę z kosmosu...


Nie! Bo jak napisałem ma proste drzwi a 3 ze zdjęć ma kabinę w stylu Trucka Roy'a.
Nie jest to żaden z tych na stronie bo jest połączeniem: kabina z 4 i 5 + paka z 2.
  
 
na dniach sprawdze nr. nadwozia i wszystko się wyjaśni czy był przemalowany
  
 
sprawdziłem numery jest to pierwszy ze zrobionych analogów orginalnie był biały pokazywany był na targach w poznaniu i potem w wybranych salonach i oczywiście testowany w/d listy Dawida 5i6
jeśli ktoś wypatrzy następne analogi prośił bym o jakieś fotki i numery nadwozi dla potwierdzenia ciekawe czy kiedyś odnajdą się wszystkie 7 narazie widziałem 4szt
  
 
Cytat:
2005-10-30 19:30:56, piotrekdj pisze:
sprawdziłem numery jest to pierwszy ze zrobionych analogów orginalnie był biały pokazywany był na targach w poznaniu i potem w wybranych salonach i oczywiście testowany w/d listy Dawida 5i6...


No, może tak być (PS. Dawids zmienił na stronie i już jest tylko 5) ale ta paka to nie ta. 5-ka ma wycięte nadkola, lampy od 125p kombi/pick-up, pałąk z kratką osłaniającą okno i klameczkę jak u Ciebie a ten z reportażu nic - gładki zad (jeszcze wtedy nie było mody na szpachlex), lampy w belce, płaskie nadkola i bez "fabrycznego" pałąka - taki tył jak w 2. Musiał ktoś przełożyć, tylko kiedy i skąd miał tą, którą założył i co się stało ze zdiętą?