Polonez Analog - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No jo, przeciez wszystkie analogi maja czworo drzwi ...
  
 
Berku33 - a zaglądaleś pod spód? Jakie on miał zawieszenie?
  
 
Witam wszystkich odrazu chce sie pochwalic nowym nabytkiem jest to analog 4 a własciwie to co z niego pozostało.nabyłem wsumie karoserje z ramą , zawieszeniami i układem napędowym ale bez silnika obecnie jest w piaskowaniu potem blacharka i malowanie no i trzeba bedzie go zacząć składać w całośc .Jest on z 1994r a pierwsza rejestracja w 1997 był żółty ma kwadratowe ramki w tylnych drzwiach i tylne lampy od kombi fiata i pake z niskimi nadkolami nr win.SUBP01RW670730.Skrzynie od SUBARU LEONE z reduktorem tylny most z blokadą elektromagnetyczną zawieszenie przednie od ŁADY SAMARY wraz z układem kierowniczym o wnetrzu niemoge nic napisać bo go niemam ale będzie od CARO + siedzenia INTER GROBLIN zamierzam zaadaptować tesz zderzak przedni i antrapke od + ale to się zobaczy w trakcie składania .No i niestety nie będzie jusz żułty bo nienawidze żółtych aut będzie fioletowy .Czyli bedzie prawie jak orginał.No i niewiem jeszcze jaki silnik bo orginalny jest zasłaby więc przwie na 100 procent bedzie inny jakiś mocniejszy.Za jakiś czas na mojej stronce będą zdiecia z rekonstrukcji no i może jakieś opisy.Pozdrawiam wszystkich.PAWEŁ.
  
 
Wytrwałości życzę, bo droga kręta i wyboista.
  
 
Gratuluje zakupu, czekam więc z niecierpliwością na zdjecia z remontu
  
 
A ja w ogóle na jakiekolwiek zdjęcia.
  
 
Cóż - pierwszy raz będę głosił tak ortodoksyjne poglądy, ale moim zdaniem zmienianie czegokolwiek w samochodzie, którego istnieje (istniało?) tylko 5 egzemplarzy to niemalże świętokradztwo. Rozumiem kolor, ale wnętrze i zderzaki od plusa? Jak dla mnie kategorycznie NIE! No ale cóż - zrobisz jak zechcesz, ja pozostawiłbym tak rzadkie auto w takim stanie, w jakim opuściło fabrykę.
  
 
Czyżby nadpalony analog odkupiony od muzeum w Otrębusach??

Dawaj foty...


A tak BTW - DJ, jestes profanem
  
 
Ten w Otrębusach chyba nie ma kwadratowych ramek drzwi.
  
 
no i fajnie, następny nietypowy poldek zacznie jeżdzić
zmiana koloru na tak a co do elementów z plusa - czemu nie?? w razie czego zawsze można wrócić do tego co było pierwotnie
Cytat:
ja pozostawiłbym tak rzadkie auto w takim stanie, w jakim opuściło fabrykę.


widać sie analogowi nie podobało skoro postawił na samozapłon
  
 
Zapewne chodzi o tego Analoga


  
 
Najprawdopodobniej jest to własnie ten egzeplarz tylko troszke w gorszym stanie.Morze ktoś wie czy tylna kanapa spasuje ze zwykłego czy bedzie lipa no i jak jest zamykana tylna burta bo niewidze klamki a umnie ktoś coś powycinał i prubował przerabiac ale teraz niema tam nic
  
 
gratuluje zakupu tak ciekawego auta fajnie byloby zobaczyc jakiekolwiek fotki a szczegolnie te z remontu
  
 
będą fotki w przyszłym tygodni na mojej stronie narazie jest w piaskowaniu w sobote powinienem go przywiesc do domu i zaczać cos robic.
  
 
Gratuluję zakupu.
Jeśli potrzebujesz informacji nt szczegółów charakterystycznych dla Analoga powinieneś się skontaktować z PiotrkiemDJ.
  
 
Gratuluje. Ja tez nie cierpiałem pomarańczowych aut, a trafił mi sie pomarańczowy i teraz każde auto, które wpadnie mi w łapska, i które będę malował po blacharce bedzie pomarańczowe.
Pomysl nad tym.
Fioletowy to wyjatkowo badziewny kolor, rzekłbym pedalski bez urazy do mniejszości seksualnych, i nie przystoi do terenowego auta. Zderzaki od Plusa to juz w ogole poroniony pomysł, jak i zmiana silnika na mocniejszy. Najwieksza zaleta takiego auta to odbudowanie w kompletnie fabrycznym stanie, za wyjatkiem czasami części, które łatwo zdemontować i nie brużdżą charakteru auta. To auto zostało skonstruowane tak, aby jeździc po wertepach, a nie się ścigać. Wejdź sobie w zakręt przy 150 takim wysokim autem, a zobaczysz, że zachowa sie zupelnie innaczej niz zwykły Polonez.
Pomysl nad tym.
Pomyśl też, że robiąc go na oryginał, nikt nie bedzie kwestionował niczego, a jego wartość będzie większa.
  
 
co do silnika to jeszcze się namyslam i może wmontuje orginalny zderzak raczej niespasuje więc zostaje orginalny a co do wnetrza to montuje od plusa jest poprostu ładniejsze a wrazie czego to 1 dniówka i jest orginał ale dopuki nim bede jeżdził bedzie od plusa a sprzedawać go niemam zamiaru.
  
 
Zrobisz, jak zechcesz, to twoje auto. Z pewnościa DJ pomoże ci w razie co.
  
 
a jaki tam był fabrycznie silnik benzyniak czy diesel oczywiscie to czterołap jezeli dobrze wyczytałem
  
 
Witam kolegę
Twój analog jest drugim z kolei złożonym i zarazem ostatnim z prostymi ramkami tylnych drzwi oryginalnie siedział w nim silnik 1.6i CFO 186280 był jednym z najbardziej testowanych analogów w terenie
Jeśli chodzi o tylną burtę to każda była inna i robione były jedynie dla analogów
Cieszę się, że odnalazł się kolejny analog brakuje jeszcze pierwszego białego z kwadratową ramką i turkusowego ze standardowymi drzwiami
I oczywiście proszę o zdjęcia