Polonez Caro+ 1.8 GTI - rocznik 1997 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hehehe , jak złożymy w całość fiata to przyjedziemy na pomiar
oprócz kolektora przydałoby się oprogramowanie z 1.8
to jak do 2.0 dohc fiata założyć gażnik od 1.6 lub 1.4 - niby ciągnie a jednak czegoś brakuje
  
 
Ano wlasnie. Ciekawe jak sie maja mapy 1.4 do 1.8 Koledzy z Piotrkowa dolozyli swinke do tamtego 1.8 Po swapie silnik osiagal moc 109 koni. Po dolozeniu piggy backa i zestrojeniu osignal nominalne 120KM i fabryczny moment 160Nm juz od 2700, czyli tak jak ma 1.8 w Roverze. Jedyna rzecza ktorej nie zmienili to wtryskiwacze, ktore pozostawili z 1.4 a jak wczesniej pisalem maja duzo mniejszy przelot. Byc moze dlatego nie osiagal swojej mocy. Musze swoim na hamownie podjechac i sprawdzic jak to wyglada w rzeczywistosci.
  
 
trzeba lpg założyć i mapy wtrysków nie będą potrzebne
dobrze zestrojony blosik czyni cuda
  
 
LPG mam, ale na fuelu lepiej idzie Wogole to musze mikser wywalic na czas pomiarow bo tez skutecznie go ogranicza Ciekawe czy parownik mi sie wyrabia do tej pojemnosci.
  
 
Cytat:
2007-04-10 12:00:43, Senn_PTK pisze:
LPG mam, ale na fuelu lepiej idzie Wogole to musze mikser wywalic na czas pomiarow bo tez skutecznie go ogranicza Ciekawe czy parownik mi sie wyrabia do tej pojemnosci.


a regulowałeś lpg po zmianie silnika ??
  
 
No kumpel mi regulowal, ale mnie przy tym nie bylo. Strzelal mi w puche filtra po swapie Zapomnialem sie go spytac czy parownik jest odopowiedni.
  
 
Cytat:
2007-04-10 09:42:25, Senn_PTK pisze:
No po pomiarach G-Techem wyszlo mi 17.4 na 400m. Przyspieszenia do 100 Ajku nie zlapal kurde, ale twierdzi ze prawdopodobnie jakies 9.5. Poki co mam drugi czas w PTK. Na razie szybszy jest 125p Ford z czasem 17.02 i 9.12 do 100. Musze zmienic ten kolektor wydechowy i wtedy zobaczymy jakie beda wyniki.


Kurde, lipa troche, myslalem, ze to szybsze bedzie . wiem wiem, jest na gratach z 1.4, ale...
  
 
Marcin nie przesadzasz troche. Co Ty bys chcial? Pamietaj ze Poldek jednak troche wazy, szczegolnie moj ze spoilerem. Kola 15stki 195. Mysle ze jak bedzie mial 9s to bedzie ok. Nie wiem czy sobie zdajesz sprawe, ale te 2-3 sekundy w stosunku do 1.4 to kolosalna roznica. To tak jak bys konfrontowal 1.4 do 1.6ohv Roadsterek MGF wazy 1050kg i wg. producenta przyspiesza w 9.2 sek. Jest o 100kg lzejszy i ma dobrze zestrojona skrzynie. Poza tym poki co jest kijowy kolektor, zwezka na dolocie (praktycznie 50% mniejszy przekroj ssania) no i elektronika, ale to chyba ma najmniejszy wplyw.
  
 
9 sekund do setki to jest bardzo dobry wynik - tyle to ma Porsche 924.
  
 
Cytat:
2007-04-10 13:49:34, Senn_PTK pisze:
Marcin nie przesadzasz troche.



czasem przesadzam. chociaz ogrodnikiem nie jestem. zwlaszcza drzewka owocowe, na wsi.

Cytat:
2007-04-10 13:49:34, Senn_PTK pisze:
Co Ty bys chcial? Pamietaj ze Poldek jednak troche wazy, szczegolnie moj ze spoilerem.


to po co zes nakitowal tyle tego plastiku na niego?


no sorry, ale myslalem, ze to od razu, niedopracowane, bedzie mialo kolo 9, moze 8,5. chyba wolno mi bylo tak myslec, nie? (nawet jezeli zylem w bledzie)
zwlaszcza, ze sie naczytalem o tuningomanii i z tego co pamietam miala cos kolo 7,5 do setki, choc co prawda ze swiniakiem.
wiec sie nie wkurzaj tak

Cytat:
2007-04-10 13:56:54, Koot pisze:
9 sekund do setki to jest bardzo dobry wynik - tyle to ma Porsche 924.



porsche 924 to porsche dla ubogich wiec sie nie ma czym ekscytowac hehe
z porsche 924s juz jest lepiej, bo to ma okolo 160koniuff
zreszta, brzydkie to porsche jest jak....jak.... nie porsche.


[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2007-04-10 15:27:38 ]
  
 
Zejście poniżej magicznej bariery 10sekund do setki w przypadku Poloneza to i tak nie lada wyczyn, nie ma co wybrzydzać
  
 
Marcin, ale ja sie wcale nie wkurzylem po Twoim poscie bo niby dlaczego mialbym to robic

Z tego co wiem to ten z tuningomanii mial 8.2 do 100, ale wlasnie byl po swince i na hamowni uzyskal 120 koni i konkret moment od niskich obrotow wiec tyle co powinien miec. Moj w tej chwili na pewno tego nie ma. Z czasem moze bedzie mial. Z drugiej strony G-Tech G-Techowi nie rowny
  
 
Kurde, masz racje. Sorry. nie wiem czemu sobie ubzduralem, ze tuningomania miala 7.5 :/ Bo miala 8.5
opis z allegro, co koles sprzedawal tuningomanie:
"Po zmianach 120KM/170Nm(wykres z hamownii), przy wadze auta ok 1000kg daje nam przyspieszenie 0-100km/h -ok 8.5s -mierzone specjalnym urządzeniem - akcelerometrem, 1/4Mili pokonuje w czasie ok 16.5s, prędkosć max ok 210km/h Auto pokazywane na wielu zlotach i wystawach."
Wiec, fucktycznie 9.5 na razie jest ok.



[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2007-04-11 11:11:05 ]
  
 
Na bemowie mial chyba 16.8 na cwiartke wiec brakuje mi 0.6 sek. Wydaje sie malo ale to jest sporo. Moze tez driver byl lepszy.
  
 
Zamiast pieprzyć głupoty, to byś założył blosa i byłoby po sprawie.
  
 
Senn - jaki masz mikser (srednica)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Mikser won, bo mikser to złooo!
  
 
no no no. ladne cacko. Ja wczoraj widzialem podzonsa borewicza ze swistakiem, z fajera po niewlasciwej stronie oczywiscie i plozonego na glebie. wygladal bardzo ladnie. i byl bardzo szybki.
  
 
Co do miksera to musze sprawdzic bo dokladnego wymiaru nie znam
  
 
Senn, może taki kolektor byłby ci potrzebny , cena przyzwoita