Filmik Polonezy Fiaty i inne - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ajaki koszty szacujesz na taką modyfikację???
  
 
Cytat:
2007-01-07 16:19:16, Furiosus pisze:
Jesion. Dorośli ludzie nie rzucają słów na wiatr... Ja się poważnie zastanawiam nad wszelkimi możliwościami modyfikacji silnika... WSZELKIMI... [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2007-01-07 16:21:35 ]



A więc będę oczekiwał na winiki twojego zastanawiania się.
  
 
Ten Poldek w gr.A to było straszne g... , nie mogło toto żadnego rajdu skończyć, kolejny "genialny" pomysł pana Bartosia.
  
 
Cytat:
2007-01-07 15:01:19, jozekrj pisze:
moj ojeciec pracował w ZOCAR pierwszym salonie sprzedazy FSO było to na rogu ul, Jagiellonskiej i Pozarowej na bank miały ubytki w szybach, nie wszyskie miały klatki, nie było kubełkow, niektore miały seryjne fotele , stały na stalowch kołach wtedy byłem za mały kajtek zeby sie jakos bardziej tym interesowac widziałem tylko jak jeden jezdził, był głosny i nawet niezle chodził ale to było gdzies 1990-92r dokładnie nie pamietam



Po transformacji politycznej 1989 kiedy znowu Polonezy zaczęły sie znowu sprzedawać i rynek się otworzył p.Bartoś poszedł do ówczesnych władz fabryki z zapytaniem czy nie kontynuować dalszych prac na samochodami wyczynowymi w FSO
Odpowiedź jaką dostał to żeby sobie kupił trampki chińskie i w ten sposób uprawiał sport i to był ostateczny koniec OBRSO
A auta i wszystkie ciekawostki "rozeszły" się po innych zawodnikach ścigających się autami FSO
Jedyne znane mi nadwozie ex fabrycznego Poldka jest w rękach człowieka który okazjonalnie startuje w GSMP auto jednak zostało "ograbione" ze skrzyni Colotti mostu itp.
Reszta poszła do prywatnych ludzi i po zamęczeniu na złom
Sam słyszałem od znajomego że w połowie lat 90-tych było jeszcze do odsprzedania kilka tych samochodów i nikt tego nie chciał potem przerobiono je na seryjne i dalej sprzedano
  
 
Polonez w pierwszej wersji homologacji, jeszcze do IV grupy (pisał ówczesny "Motor" o nim)



Ciekawostką są dwa zdjęcia: wnętrza i komory silnika
  
 
Cytat:
2007-01-07 19:36:21, Marcin1608 pisze:
Polonez w pierwszej wersji homologacji, jeszcze do IV grupy (pisał ówczesny "Motor" o nim) Ciekawostką są dwa zdjęcia: wnętrza i komory silnika



Zdjęcia komory dużo mi pomagają wreszcie widzę jak były rozwiązane pompy hamulcowe i sterowanie gaźnikami
Śmieszna jest ta słuchawka we wnętrzu od łączności
  
 
Na pierwszej fotce jest zmieniona całą decha i to jest decha w poldkach 2.0 jak sie nie myle A jak tak to poprawcie mnie

I fotka silnika jeszcze z innej perspektywy
  
 
Witam.
Razem ze Zbitym zgrałem trochę filmików z jakimś poldkiem.
polonez łaziska 97 cz.1
polonez łaziska 97 cz.2
polonez łaziska 97 cz.3
polonez łaziska 97 cz.4
I jeszcze jakiś filmik z barbórki.
polonez barbórka 98

[ wiadomość edytowana przez: BartM dnia 2007-01-08 13:18:34 ]
  
 
Cytat:
2007-01-08 13:14:25, BartM pisze:
Witam. Razem ze Zbitym zgrałem trochę filmików z jakimś poldkiem. polonez łaziska 97 cz.1 polonez łaziska 97 cz.2 polonez łaziska 97 cz.3 polonez łaziska 97 cz.4 I jeszcze jakiś filmik z barbórki. polonez barbórka 98 [ wiadomość edytowana przez: BartM dnia 2007-01-08 13:18:34 ]



Witam
Mógłbyś mi to podesłać na maila?
  
 
Ja też bym prosił na adres bing17@o2.pl
  
 
http://www.holowczyc.pl
Na oficjalnej stronie Hołowczyca jest zdjęcie jego Poloneza.
  
 
widziałem dzisiaj w classicauto twojego poloneza winiar
poczytałem sobie troche ten wywiad o FSO
  
 
Cytat:
2007-01-08 16:43:15, CEHU pisze:
widziałem dzisiaj w classicauto twojego poloneza winiar poczytałem sobie troche ten wywiad o FSO



Się pochwale, że ten czerwony na poprzedniej stronie "przedzierający się" dzielnie przez kałuże to mój -"full" seria bez przeróbek, a jak lata....
  
 
Troche info na temat 1500 TURBO







  
 
Winiar same smaczki Nam tu podajesz Masz może w swojej dokumentacji zdjęcie silnika z seryjnym "pakietem TURBO"?

Wiesz jakbyś jeszcze przełożył karteczki w segregatorze na dział 2000 Turbo - byłoby gites
  
 
Cytat:
2007-01-07 23:01:41, MarcinOBR pisze:
Na pierwszej fotce jest zmieniona całą decha i to jest decha w poldkach 2.0 jak sie nie myle A jak tak to poprawcie mnie


Czy ktoś może ma bardziej wyraźną fotkę takiej deski?
  
 
Cytat:
2007-01-08 16:40:39, bing17 pisze:
http://www.holowczyc.pl Na oficjalnej stronie Hołowczyca jest zdjęcie jego Poloneza.



i fiacikow tez:



  
 
Ja oglądałem bodajże Automaniaka z Hołkiem i DF nazwał "wyrobem samochodowopodobnym". Powinien sie cieszyc, że w tamtych czasach miał Fiata i do tego jeszcze do rajdów.
  
 
Cytat:
2007-01-09 15:05:26, bing17 pisze:
Ja oglądałem bodajże Automaniaka z Hołkiem i DF nazwał "wyrobem samochodowopodobnym". Powinien sie cieszyc, że w tamtych czasach miał Fiata i do tego jeszcze do rajdów.



Z tego co ja czytałem o Krzysztofie Hołowczycu, to on miał amatorsko (czytaj własnymi siłami) przygotowanego Fiata. Na swoim pierwszym poważnym rajdzie - był to Kormoran jeśli mnie pamięć nie zawodzi, w zasadzie seryjnym Fiatem z dwoma Bilsteinami dołożył wtedy uznanym polskim kierowcom rajdowym. Sędziowie karpia robili, że ktoś taki, takim samochodem może być szybszy niż ówczesne asy.

Tak nawiasem mówiąc prawdziwym rajdowym samochodem był dopiero Polonez z zespołu fabrycznego FSO.
Patrząc z punktu widzenia lat spędzonych za kierownicą rajdowych maszyn to jego fiat zaiste "wyrobem samochodopodobnym"

[ wiadomość edytowana przez: eFeSOwiec dnia 2007-01-09 15:44:22 ]
  
 
Cytat:
2007-01-08 17:03:03, Marcin1608 pisze:
Się pochwale, że ten czerwony na poprzedniej stronie "przedzierający się" dzielnie przez kałuże to mój -"full" seria bez przeróbek, a jak lata....


hehe tez widziałem fajny