Kodowanie kluczyka po wymianie baterii [Corolla 2003]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z kluczykiem nie otwiera centralnego zamka. Wszystko po wymianie baterii. Podobno jest sposób na programowanie niestety ja mam tylko instrukcję obsługi po holendersku...




[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2010-08-21 17:00:59 ]
  
 
po pierwsze sprawdz baterie czy ma 3 V jezeli tak to daj maila przesle procedure.
A na starej dzialal?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam. Na starej baterii działał ale chyba coś za dużo się nim bawiłem, że przestał działać. Wtedy pomyślałem, że to wina baterii. Kupiłem baterię identyczną CR2016/3V. Założyłem i nic tylko miga kontrolka w kluczyku jak naciskam przycisk
Z forum elektroda wyczytałem, że w Toyotach można samemu (bez przyrządów i serwisu) odblokować funkcję otwierania zamków. Aby to zrobić trzeba przeprowadzić tzw. synchronizację układu postępująć wg schematu jaki powinien być w instrukcji obsługi.
W każdym razie jeśli Pan ma taką wiedzę i chce się podzielić będę zobowiązany.
Pozdrawiam
Wysłałem info na "priwa" z moim adresem mailowym
  
 
Już sobie poradziłem z problemem odkodowania kluczyka. Wszystko dzięki instrukcjom kolegi Bigelektrona-TOYOTA SPECA
Z Katowic.
  
 
Ponownie mam problem z drugim kluczykiem, którego nie używałem 2 miesiące. Mogę nim otworzyć i zamknąć drzwi (działa centralny zamek). Jednak po włożeniu do stacyjki nie gaśnie migająca na czerwono kontrolka Security, noi nie daje się urucjomić silnik. Drugi kluczyk działa bez zarzutu.
Liczę na pomoc fanów Toyoty
  
 
Cytat:
2007-09-08 20:25:51, panjarekp pisze:
Ponownie mam problem z drugim kluczykiem, którego nie używałem 2 miesiące. Mogę nim otworzyć i zamknąć drzwi (działa centralny zamek). Jednak po włożeniu do stacyjki nie gaśnie migająca na czerwono kontrolka Security, noi nie daje się urucjomić silnik. Drugi kluczyk działa bez zarzutu. Liczę na pomoc fanów Toyoty


Przypomnij co to za model diesel czy benzyna i kt rok?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Diesel 1995 ccm, 66 kW, 2003 rok prod.
  
 
Cytat:
2007-09-09 13:10:29, panjarekp pisze:
Diesel 1995 ccm, 66 kW, 2003 rok prod.


To dziwne ze niemasz kluczy zakodowanych ,same z kodu napewno nie wypadly...nie w tym modelu.
Rozumiem ze masz zakodowany 1 klucz z przyciskami tzw master.Moze byc tez bez przyciskow ale po wlozeniu do stacyjki dioda immobilizera musi zgasnac od razu,jezeli po wlozeniu zapali sie na sekunde i zgasnie to jest to subkey.
Kodujemy za pomoca mastera
drzwi zamkniete
przekrecamy 5 razy na zaplon,i zostawiamy wlaczony
6razy otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy,i zostaja zamkniete
wyciagamy mastera ze stacyjki
wkladamy klucz ktory chcemy zakodowac jako 2 master
i wlaczamy zaplon na pelna minute lub dluzej ale nie krucej
wyciagamy klucz otwieramy i zamykamy drzwi kierowcy...koniec

wykonac to trzeba bardzo szybko wiec lepiej nie trzaskac drzwiami tylko naciskac reka wylacznik drzwiowy a ostatni raz zamknac drzwi dla wygody aby nie trzymac go przez minute.

Zwykle kodujemy 2 mastery czarne i 1 subkeya szarego
Nie przejmuj sie jak ci nie pojdzie za pierwszym razem.
milej zabawy.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Autko kupiłem z 2 kluczykami głównymi (czarnymi). W instrukcji obsługi wyczytałem, że był w komplecie jeszcze jeden szary, który otwiera wszystkie zamki z wyjątkiem zamka bagażnika i zamka schowka podręcznego (niestety jego nie mam).
Od pewnego czasu nie działa immobilaizer w jednym kluczyku. Niestety ten który działa po włożeniu do stacyjki nie jest chyba tzw. masterem, ponieważ kotrolka nie gaśnie odrazu tylko po jednym mignięciu.
Nie wiem czy w takim razie próbować zakodować nie działający kluczyk? Czy pozostał mi tylko serwis.?
Dzięki za odpowiedź .
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-09-12 19:25:59, panjarekp pisze:
Autko kupiłem z 2 kluczykami głównymi (czarnymi). W instrukcji obsługi wyczytałem, że był w komplecie jeszcze jeden szary, który otwiera wszystkie zamki z wyjątkiem zamka bagażnika i zamka schowka podręcznego (niestety jego nie mam). Od pewnego czasu nie działa immobilaizer w jednym kluczyku. Niestety ten który działa po włożeniu do stacyjki nie jest chyba tzw. masterem, ponieważ kotrolka nie gaśnie odrazu tylko po jednym mignięciu. Nie wiem czy w takim razie próbować zakodować nie działający kluczyk? Czy pozostał mi tylko serwis.? Dzięki za odpowiedź . Pozdrawiam


Jeszcze raz tzn ze wkladasz klucz a dioda zapala sie na sekunde na stale i gasnie????tzn ze masz subkeya.Cos kombinowano z tym immobilizerem zanim go kupiles,bo nieda sie zakodowac samego subkeya procedura Toyoty.Ktos wpisal go recznie.
Serwis jedyne co moze zrobic w tym przypadku to wymienic komputer immobilizera na nowy.Ja moge wkodowac jeden z twoich czarnych kluczy do starego immo ale musialbym to miec na miejscu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Udało się.! Jeszcze raz bardzo dziękuję. Podziękowania też od mojej żony (to był jej kluczyk).
pozdrawiam
  
 
Witam kolegów. Mam podobny problem Toyota corolla z 2005 roku disel. Auto stało ponad rok i nie działała zaden pilot. Jesli można to proszę o przesłanie procedury na przyborowski50@wp.pl. Bateria jest 3V
  
 
Podpinam sie pod ten post i licze na pomoc Bigelektrona albo innego fachowca najwyzszej rangi.

Otoz kupilem z Belgii Toyote Corolle E-12 z 2006r kombi., 1364 cm, diesel w automacie i mam dosc drazniacy problem.

Raz dziala mi centralny z pilota a raz nie. Mam wszystkie 3 klucze (2 czarne i 1 szary) i na obu czarnych mam zaciecia, tzn. zauwazylem taki bardzo dziwny objaw ze jak jest SUCHO i CIEPLO to przewaznie nie dziala, a jak jest WILGOTNO - deszcz to dziala bez problemu, ale i od tego sa wyjatki, bo czasem dziala jak jest sucho a czasem nie dziala jak jest mokro.
Z kluczyka ( w drzwiach) centralny dziala bezproblemowo.

Panowie - bylem w serwisie TOYTOTY i powiedziano mi ze to bardzo dziwny objaw bo z reguly albo dziala albo w ogole nie dziala.

Nadmieniam ze baterie mam dobre (1 klucz w ogole nie uzywany-NEW) a mimo wszsytko PILOT glupieje, a razem z nim ja.

Nie wiem czy nie zakodowac kluczy jeszcze raz, ale nie widze sensu bo immobiliser dziala mi bezproblemowo. Baterie tez sa dobre, w serwisie mowili o jakis zakloceniach zewnetrznych ale zdarza sie to w roznych miejscach wiec o tym tez nie moze byc mowy, ZATEM CO TO MOZE BYC?

W instrukcji znalazlem tylko zakodowanie alarmu - ale moj model go chyba nie ma, bo nie zauwazylem zadnych czujnikow ruchu w kabinie (mimo ze swieci mi sie lampka SECURITY), ale zadna syrena sie nigdy nie wlacza wiec chyba moj model tego nie ma, a serwisie tez nie wiedzieli. (probowalem przez 3 krotne wlaczanie i wylaczanie centralnego zamka z przycisku przy otwartych drzwiach kierowcy, a po ich zamknieciu zalaczalem zamek 1 raz z pilota i nic - zadnego alarmu)

No i jeszcze jedno - moze to ma znaczenie - nieraz mi sie zamyka same auto (po jakis 30 sekundach) jak wysiade i wszystkie drzwi sa zamkniete a nieraz nie, i tez chu.... wie od czego to zalezy.

KOMLETNIE NIE MAM POJECIA O CO CHODZI.

W serwisie skasowali mi za przeglad po 45 tys 956 zl. ale problemu pilota nie rozwiazali.

PLEASE HELP ME.
  
 
Cytat:
2008-10-06 19:36:15, zawiszowiec pisze:
Podpinam sie pod ten post i licze na pomoc Bigelektrona albo innego fachowca najwyzszej rangi. Otoz kupilem z Belgii Toyote Corolle E-12 z 2006r kombi., 1364 cm, diesel w automacie i mam dosc drazniacy problem. Raz dziala mi centralny z pilota a raz nie. Mam wszystkie 3 klucze (2 czarne i 1 szary) i na obu czarnych mam zaciecia, tzn. zauwazylem taki bardzo dziwny objaw ze jak jest SUCHO i CIEPLO to przewaznie nie dziala, a jak jest WILGOTNO - deszcz to dziala bez problemu, ale i od tego sa wyjatki, bo czasem dziala jak jest sucho a czasem nie dziala jak jest mokro. Z kluczyka ( w drzwiach) centralny dziala bezproblemowo. Panowie - bylem w serwisie TOYTOTY i powiedziano mi ze to bardzo dziwny objaw bo z reguly albo dziala albo w ogole nie dziala. Nadmieniam ze baterie mam dobre (1 klucz w ogole nie uzywany-NEW) a mimo wszsytko PILOT glupieje, a razem z nim ja. Nie wiem czy nie zakodowac kluczy jeszcze raz, ale nie widze sensu bo immobiliser dziala mi bezproblemowo. Baterie tez sa dobre, w serwisie mowili o jakis zakloceniach zewnetrznych ale zdarza sie to w roznych miejscach wiec o tym tez nie moze byc mowy, ZATEM CO TO MOZE BYC? W instrukcji znalazlem tylko zakodowanie alarmu - ale moj model go chyba nie ma, bo nie zauwazylem zadnych czujnikow ruchu w kabinie (mimo ze swieci mi sie lampka SECURITY), ale zadna syrena sie nigdy nie wlacza wiec chyba moj model tego nie ma, a serwisie tez nie wiedzieli. (probowalem przez 3 krotne wlaczanie i wylaczanie centralnego zamka z przycisku przy otwartych drzwiach kierowcy, a po ich zamknieciu zalaczalem zamek 1 raz z pilota i nic - zadnego alarmu) No i jeszcze jedno - moze to ma znaczenie - nieraz mi sie zamyka same auto (po jakis 30 sekundach) jak wysiade i wszystkie drzwi sa zamkniete a nieraz nie, i tez chu.... wie od czego to zalezy. KOMLETNIE NIE MAM POJECIA O CO CHODZI. W serwisie skasowali mi za przeglad po 45 tys 956 zl. ale problemu pilota nie rozwiazali. PLEASE HELP ME.


W tym modlu zasieg radiowki sterowania zamkiem jest dosc beznadziejny,odbiornik jest na tylnym prawym slupku,w momencie kiedy slabo dziala mozesz zblizyc klucz do odbiornika i sprawdzic czy zadziala.
Zaklocenia typu radiostacja przy hipermarketach czy szpitalach potrafi skutecznie zaklocic do zera zasieg kluczy.
Zdarzaly sie tez usterki samego odbiornika.
Jezeli jednak tobie dziala tylko w deszczu to moze uszkodzony jest odbiornik lub zalany woda i skorodowany na tyle ze na sucho juz nie dziala
w co byla bita?
Tak czy owak najtaniej bedzie zalozyc sterowanie z pilota centralnego zamka.Dobra centrala z 2 pilotami kosztuje 200 zlplus zalozenie a zasieg z10 razy wiekszy od oryginalu.
Zastanawia mnie czy masz sprawne wszystkie wylaczniki drzwiowe , a zwlaszcza tylnej klapy.
Samozamkniecie zamka powinno nastapic po 30 sek jezeli otworzysz drzwi z pilota a nie otworzysz ktorychkolwiek drzwi w sensie uchylenia skrzydla.
Reasumujac przelacz lampke podsufitowa na door i sprawdz czy jak otwierasz drzwi po kolei za kazdym razem sie zaswieca i gasnie po zamknieciu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Jezeli jednak tobie dziala tylko w deszczu to moze uszkodzony jest odbiornik lub zalany woda i skorodowany na tyle ze na sucho juz nie dziala


No wlasnie chyba znalezlismy rozwiazanie problemu, poniewaz w moim aucie bylo palone a moze nawet WEDZONE, dlatego oddalem na KARCHER zeby mi dobrze wyczyscili. Chlopacy skasowali 70 zl i elegancko zrobili wiosne w srodeczku, ale pojawil sie problem bo zalali mi tez jakis czujnik, albo ruszyli kostke od PODUSZKI POWIETRZNEJ bo mi sie zapalila kontrolka jak odebralem auto.

Wiec BIGELEKTRONIE, masz pewnie racje bo jesli zalali mi poduche powieterzna to z pewnoscia tez nie zalowali tez wody na tylny slupek - tam gdzie jest czujnik, wiec na pewno on zasniedzial i nie laczy na sucho!!!

BigElektron, mam kurtyne na kazdym slupku i boje sie zdejmowac oslone, wiec mozesz mi doradzic czy moge zdjac oslone i sprobowac wyczyscic styki w tym czujniku.

Prosze powiedz mi jak to wyglada i jak mam je wyczyscic.
THANX a lot !!



[ wiadomość edytowana przez: zawiszowiec dnia 2008-10-07 18:57:18 ]
  
 
zasieg w sterowaniu pilota jak dziala jest zadziwiajacy, bo juz z ok. 50-60 m. z mieszkania mi lapie, ale co z tego jak czasem dziala a czasem nie.

ciezko mi sie dostac do tylnego prawego slupka o ktorym mowil Bigelektron zeby rozebrac i wyczyscic styki w tym odbiorniku.

dlatego mam pytanie.
skoro odbiornik pilota raz mi dzila raz nie dziala, a mam jeszcze gwarancje na auto, to czy oplaca mi sie grzebac i kombinowac, czy lepiej oddac auta na naprawe GWARANCYJNA??

Czy ktos sie orientuje czy ASO zrobi mi wymiane za free tego elementu??

  
 
Cytat:
2008-10-13 00:04:55, zawiszowiec pisze:
zasieg w sterowaniu pilota jak dziala jest zadziwiajacy, bo juz z ok. 50-60 m. z mieszkania mi lapie, ale co z tego jak czasem dziala a czasem nie. ciezko mi sie dostac do tylnego prawego slupka o ktorym mowil Bigelektron zeby rozebrac i wyczyscic styki w tym odbiorniku. dlatego mam pytanie. skoro odbiornik pilota raz mi dzila raz nie dziala, a mam jeszcze gwarancje na auto, to czy oplaca mi sie grzebac i kombinowac, czy lepiej oddac auta na naprawe GWARANCYJNA?? Czy ktos sie orientuje czy ASO zrobi mi wymiane za free tego elementu??


jak masz na gwarancji to czego zawracasz gitare dymaj na serwis a szybko zanim ci minie.
Moze sie jednak okazac ze beda slady zalania,ale to sie potem zastanowimy co zrobic,tak ze daj znac jak sie sprawy potoczyly.



-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
OK to bede dymal do serwisu, tylko myslalem ze takie sprawy nie podlegaja naprawie serwisowej bo moze jest scisle okreslona grupa czesci do naprawy serwsiowej.

Gwarancje w ASO mam do lipca przyszlego roku - wtedy minie mi 3 lata.

Zaraz jak cos bede wiedzial to zamelduje, tylko nie wiem czy mimo gwarancji serwis nie zedrze jakiejs kasiorki za robocizne albo tym podobne...

  
 
Cytat:
2008-10-13 16:44:51, zawiszowiec pisze:
OK to bede dymal do serwisu, tylko myslalem ze takie sprawy nie podlegaja naprawie serwisowej bo moze jest scisle okreslona grupa czesci do naprawy serwsiowej. Gwarancje w ASO mam do lipca przyszlego roku - wtedy minie mi 3 lata. Zaraz jak cos bede wiedzial to zamelduje, tylko nie wiem czy mimo gwarancji serwis nie zedrze jakiejs kasiorki za robocizne albo tym podobne...


Niema prawa zedrzec ni grosza,a czesci oprocz exploatacyjnych to wszystkie sa na gwarancji.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Jestem tu nowy, dlatego chcialem powitac wszystkich uzytkownikow, mieszkam w Glasgow (szkocja). Dzieki za temat jaki podjeliscie na forum , troche mi tu rozjasnilo sprawe z kluczykami.

Jesli mozna...przy okazji to ja tez mam maly problem. Zakupilem tydz temu toyote corolle 1.4 benzyna, 2003. - Niestety dostalem w prezencie 1 klucz (czarny - z przyciskami zamykania + otw. drzwi). Dowiedzialem sie dzis ze w tutejszym servisie ze nowy klucz z immobiliserem kosztuje tu... jedyne £150, czyli 650PLN. Widzialem na Ebay pare rodzajow kluczy ktore moge dokupic - uzywane toyoty, nowe z chin, same immobilisery i wreszcie same koncowki klucza. Doczytalem sie ze jak juz dorobie albo przerobie uzywany (lub nowy) klucz ktory otworzy mi drzwi to moge go przeprogamowac - lub zaprogramowac w stacyjce samochodu. Czy jest to mozliwe w garazowych warunkach? Bardzo prosze o jakakolwiek pomoc. Jaka jest procedura i czy jest to ryzykowne?

I jeszcze jedno: czy ten czarny klucz to na pewno klucz matka? (masterkey?) - czy nie jest czasem tak ze z tego klucza juz nie da sie zadnego innego zaprogramowac?

Pozdrawim, Szymon