[FSO]Polonez C-klasse :) - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Rino nie mam pojęcia czemu,najpierw muszę odchudzić go i wtedy zważę go raz jeszcze.Jak waga pokaże wtedy poniżej 960kg to będzie super wynik
  
 
Cytat:
2010-01-20 09:42:07, HEMIGTX pisze:
Rino nie mam pojęcia czemu,najpierw muszę odchudzić go i wtedy zważę go raz jeszcze.Jak waga pokaże wtedy poniżej 960kg to będzie super wynik


960 z klatą i 2.0 to dobra waga, u mnie bez klaty z 1,4, ale praktycznie bez niczego ( zostały tylko blachy w przednich drzwiach nie wycięte) wyszło 900kg, trzymam kciuki
  
 
A wkoncu jaki motor bedzie zasilal poldka???
  
 
i tak pewnie narazie nie zdradzi
  
 
coś mi się widzim, że to będzie rov...
  
 
Cytat:
2010-01-21 07:55:04, Furiosus pisze:
coś mi się widzim, że to będzie rov...


silnik z rowenty ?

ja mam nadzieje że uda sie na wiosne go dokończyć i coś pojeździć
  
 
Cytat:
2010-01-21 07:55:04, Furiosus pisze:
coś mi się widzim, że to będzie rov...



hemi nie zepsuje borka roverm pod maska. Ja mam nadziej na dohca T,
  
 
Silnik rovera to tylko przeskok technologiczny ale nie jest to duży przeskok pod względem osiągów na dodatek jeżdżąc roverkiem 1.4 nie podobała mi się jego elastyczność.Borewicz zasługuje na coś z momentem jakim dysponują np.klekoty
W każdym razie nadal to będzie silnik pochodzący z włoch
Teraz nic nie będę zdradzać,mam na głowie jeszcze znalezienie nowej pracy przez co jakiś czas może się tutaj dużo nie dziać
  
 
Hemi strasznie ladnie wyglada ta klatka w tym borku mam nadzieje ze na wiosne bede mial okazje podziwiac borka na zywo pozdrawiam
  
 
1,9 JTDm i napęd od crosswagona ?
  
 
R5 z fiata coupe turbo
  
 
3.2 v6 centralnie ?
  
 
za późno na centrala bo już jest centralne położone
A R5 też odpada,za ubogie osiągiTeraz każdy człowiek wie,że klekoty turbo są superaśne do szportu,moment jest,mocy też nie brakuje a i oszczędność na torze się zanotuje
  
 
sasiad ma do opchniecia pług, brony, siewnik, kosiarke rotacyjna i przystawke odbioru mocy, reflektujesz?
  
 
kosiarka to nie głupi pomysł,dieselek powinien to pociągnąć


[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2010-01-23 19:08:35 ]
  
 
nie ma to jak fiatowski diesel
  
 




"coś" się ruszyło,na początek kupiłem poliuretany,zaciski hamulcowe z alfy 155 V6,hydro łapka,nowe bile b6,nakrętki pływające do nowego felunku(pierd**e szpilki,które kupiłem są za krótkie więc musze zakupić Sparcowskie za prawie trzy stówy ) Naba do kierownicy już jest tylko czekam na samą kierownice,pasy i kubełki Zresztą jeszcze troche tego stuffu przybędzie
Kolektor siły hamowania nie daje mi spać bo nie wiem który by kupić...
  
 
widze ze jednak sie skusiles na kompletny reczny bedzie dobrze robil choc ja mialem na początku problemy z pompą, prawdopodobnie jest rzemiosło i trzeba ją rozebrac i przesmarować
  
 
Pompa podchodzi z RRS-a więc gdyby ta mnie denerwowała to kupie za 130zł tą RRS.Ja rękwaw będę podpinać na osobnym układzie więc zastanawiam się gdzie dać zbiorniczek i jaki przewód do tego podłączyć,oryginalnie wychodził króciec 6mm a teraz jest redukcja z gwintem...
  
 
ja tez mam na osobnym układzie i zrobilem to najprosciej jak mozna czyli zamiast tej pompy dałem oryginalną sprzęgłową bez przetoczeń. Z jednej strony wchodzi zbiorniczek zasilający, druga strona to już wyjscie na zaciski.