Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-01-20 09:42:07 Rino nie mam pojęcia czemu,najpierw muszę odchudzić go i wtedy zważę go raz jeszcze.Jak waga pokaże wtedy poniżej 960kg to będzie super wynik |
Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2010-01-20 23:06:32 A wkoncu jaki motor bedzie zasilal poldka??? |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2010-01-21 01:04:04 i tak pewnie narazie nie zdradzi |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2010-01-21 07:55:04 coś mi się widzim, że to będzie rov... |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2010-01-21 10:15:06
silnik z rowenty ? ja mam nadzieje że uda sie na wiosne go dokończyć i coś pojeździć |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2010-01-21 12:34:49
hemi nie zepsuje borka roverm pod maska. Ja mam nadziej na dohca T, |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-01-21 16:50:35 Silnik rovera to tylko przeskok technologiczny ale nie jest to duży przeskok pod względem osiągów na dodatek jeżdżąc roverkiem 1.4 nie podobała mi się jego elastyczność.Borewicz zasługuje na coś z momentem jakim dysponują np.klekoty
W każdym razie nadal to będzie silnik pochodzący z włoch Teraz nic nie będę zdradzać,mam na głowie jeszcze znalezienie nowej pracy przez co jakiś czas może się tutaj dużo nie dziać |
Paszczus Fiat 125p/Fiat 126p Sosnowiec | 2010-01-22 19:54:20 Hemi strasznie ladnie wyglada ta klatka w tym borku mam nadzieje ze na wiosne bede mial okazje podziwiac borka na zywo pozdrawiam |
mac1us Radziszów Kraków | 2010-01-22 20:02:47 1,9 JTDm i napęd od crosswagona ? |
Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-01-22 20:28:27 R5 z fiata coupe turbo |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2010-01-22 21:44:31 3.2 v6 centralnie ? |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-01-23 16:06:15 za późno na centrala bo już jest centralne położone
A R5 też odpada,za ubogie osiągiTeraz każdy człowiek wie,że klekoty turbo są superaśne do szportu,moment jest,mocy też nie brakuje a i oszczędność na torze się zanotuje |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2010-01-23 17:59:02 sasiad ma do opchniecia pług, brony, siewnik, kosiarke rotacyjna i przystawke odbioru mocy, reflektujesz? |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-01-23 19:04:10 kosiarka to nie głupi pomysł,dieselek powinien to pociągnąć
[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2010-01-23 19:08:35 ] |
Lukasz-PTK Polonez 2.0/TC/MPI Białystok | 2010-01-23 19:06:24 nie ma to jak fiatowski diesel |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2011-01-24 11:00:57 "coś" się ruszyło,na początek kupiłem poliuretany,zaciski hamulcowe z alfy 155 V6,hydro łapka,nowe bile b6,nakrętki pływające do nowego felunku(pierd**e szpilki,które kupiłem są za krótkie więc musze zakupić Sparcowskie za prawie trzy stówy ) Naba do kierownicy już jest tylko czekam na samą kierownice,pasy i kubełki Zresztą jeszcze troche tego stuffu przybędzie Kolektor siły hamowania nie daje mi spać bo nie wiem który by kupić... |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-01-24 11:24:24 widze ze jednak sie skusiles na kompletny reczny bedzie dobrze robil choc ja mialem na początku problemy z pompą, prawdopodobnie jest rzemiosło i trzeba ją rozebrac i przesmarować |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2011-01-24 11:38:01 Pompa podchodzi z RRS-a więc gdyby ta mnie denerwowała to kupie za 130zł tą RRS.Ja rękwaw będę podpinać na osobnym układzie więc zastanawiam się gdzie dać zbiorniczek i jaki przewód do tego podłączyć,oryginalnie wychodził króciec 6mm a teraz jest redukcja z gwintem... |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2011-01-24 12:15:47 ja tez mam na osobnym układzie i zrobilem to najprosciej jak mozna czyli zamiast tej pompy dałem oryginalną sprzęgłową bez przetoczeń. Z jednej strony wchodzi zbiorniczek zasilający, druga strona to już wyjscie na zaciski. |