Lpg a stozek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. zwracam się z poroblemem który mnie nurtuje od pewnego czasu.a mianowicie mam załozony stozek przy instalacji brc 2 generacji silnik efi 1,8 16v w fordzie i podczas regulacji poradzono mi abym wywalił stozek ponieważ przez niego moga wystepowac problemy z wolnymi obrotami, po wspomnianej regulacji jest oki nie ma skoków obrotów silnik chodzi równo spalanie oscyluje przy normalnej jezdzie na trasie około 9 litrów lpg,wczoraj zmieniłem filtr ,założyłem normalny i pojawiły sie nie spodziewane problemy na pb nie trzyma obrótów faluja, na lpg musiałem kilkakrotnie regulowac aby normalnie podczas obciazenia jechał ina wolnych obrotach równo praciował choć tez nie jest idealnie, po zmianie filtra na stozek wszelkie objawy ustepuja na pb jest oki na lpg tez go łatwiej ustawić, co o tym myslicie????mimo wszystko po swietach wiadomo analizator spalin i regulacja ,ale interesuja mnie wasze opinię
dzieki za pomoc
  
 
jak ci chodzi dobrze to zostaw stożek
stozek do gazu nie jest zalecany tylko przez to ze ciezko ustawic instalacje
po swietach jak zaloze blosa tez chyba stożek sobie kupie ::

a teraz zanim pojedziesz ustawiac gaz na normalnym filtrze to moze ecu zresetuj ::


ps. ile twój esci ma 0-100 ????

[ wiadomość edytowana przez: _wydra dnia 2007-04-08 12:40:49 ]
  
 
Prawidłowo exploatowany stożek zniszczy Ci przepływomierz, a dokładniej olej którym musibyć nasaczony w celu "wyłapywania zanieczyszczeń. Ów olej osiada na "drucie" grzejnym i niszczy najważniejszy czujnik silnika.
  
 
stożek niszczy przepływomierz
poszukaj moze na streetracing.pl ja tam pierwsze słysze ze stożek niszczy przepływomierz
niech sie moze jeszcze ktos wypowie...
  
 
po przemysleniach doszłem do wnisku iz nalezy wyczyścic przepływke (zatłuszczona wspomnianym olejem do stozka) założyc normalny filt,zrobic reset ecu i wyregulowac wtedy lpg