Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2011-06-07 22:54:17 A ja tam i tak trzymam kciuki za Yapka,że nadejdzie moment kiedy to skupi się tylko na polepszaniu czasów a nie usuwaniu awarii samochodu. Jest potencjał tylko trzeba by to auto przejrzeć od początku i nie szczędzić czasu na diagnostykę wszystkich elementów.
|
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-06-07 23:11:35
No to akurat zle podejscie. |
borysirl F&F Sympatyk 15 x 125p OPOLE | 2011-06-07 23:23:26
No, cos w tym jest. |
rosck Z Poznań | 2011-06-08 00:05:10
chyba ponad 30 letnie |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-06-08 00:09:30
Piotrek pisal o samochodach z 1991r, nie o moim z 1976r |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2011-06-08 07:39:17 Może być 20, 30 i 50 letnie.
Wiek nie ma znaczenia, tylko przygotowanie. Podoba mi się yapka ambicja i wola walki, tak jak pisałem. Ale estetyka też jest ważna. Jestem zdania, że trzymanie w garażu pogarsza tylko stan auta wyścigowego, lub rajdowego. Ale przygotowanie należy zacząć od początku i solidnie do tego się zabrać. Nawet pokusiłbym się o odpuszczenie modów silnika, gdyż ma być przede wszystkim bez awaryjny, nawet kosztem osiągów. Poszedłbym w kierunku nadwozia, układów smarowania, chłodzenia, przeniesienia napędu i zawieszenia. Vergasser tak jak twoje auto, które zawsze jest na mecie- pudle i chyba do tego przyjeźdżasz na kołach....za zawody . Czysto, konkretnie przygotowane, nie za bardzo pomodzone. Małymi kroczkami do przodu. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2011-06-08 07:42:25 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-06-08 12:44:40
Samochod Dytki to N-ka. On ma zespol mechanikow i setki tysiecy zlotych. Tylko czasu nie da sie kupic. Druty i trytki sa tylko w instalacji elektrycznej (druty sluza do przewodzenia pradu a trytki do mocowania w nadwoziu). |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2011-06-08 14:37:38 Każdy ma już swoje zdanie na temat tej 8mki, problem w tym że każdy pojmuje ją z swojego pkt. widzenia. Niestety większość zna to auto z tego tematu gdzie yapko opisuje głownie mniejsze lub większe usterki, nie pisząc ze tu przejechał bez problemów czy tu.
To auto przekształca się powoli z niskobudzetówki w "pełno" prawna wyścigówkę. Ludzie... , nie od razu Rzym zbudowano. Przede wszystkim nie w pojedynkę i nie za pieniądze jednej osoby (nie będącą spadkobiercą wielkiej fortuny) Wszyscy mówią o tym jak to auto się nic nie zmienia z wiecznego druta, mogę zapewnić ze auto się zmienia. (co najważniejsze właściciel przeszedł wielką metamorfozę na dobre pod kątem podejścia do auta) Sądzę ze auto w końcu uda się dopiąć w stopniu pozwalającym na nawiązanie walki z najlepszymi w klasie. p.s. yapko mówiłem żebyś auto wyszpachlował przed lakierowaniem teraz zawsze będzie postrzegany jako "potrytkowany śmietnik", ale życzę by jeździł jak "nowy" |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-06-08 14:48:35
Good catch Krzemu, przewody sa z linki miedzianej w silikonie nomen omen, sprzeglo i reczny tez z linki stalowej, druty sa tylko w sprezynach zaworowych, zawieszenia i zwrotnych. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2011-06-08 15:06:23 Przyczyna niedzielnej awarii:
ps. dla mniej spostrzegawczych, na obrazku widać oczywiście urwaną trytkę związaną drutem ( nie linką ) |
rosck Z Poznań | 2011-06-08 15:15:15 ktoś za mocno szarpał wajchą |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2011-06-08 15:18:30
W czym??? Kogo natchnęło żeby zastosować kable w takiej izolacji? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-06-08 15:22:42
Uahahahahahha sorry nie moglem ale powiedzial co wiedzial znawca z astry |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2011-06-08 15:41:41
W poliwinicie, żadnych silikonowych wynalazków tam nie ma. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-06-08 15:43:51
Racja, w 2007 ktos (Poochaty?) polecal na forum ale nie udalo mi sie kupic |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2011-06-08 15:46:12
Uff |
szymon1977 Blackpool UK | 2011-06-08 20:35:34
Astrą wszystkie imprezy przejechałem bezawaryjnie i za każdym osiągnąłem zakładany wynik. Nigdy nie byłem ostatni, hehe |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2011-06-08 22:20:06 a czemu Nka Dytki pracuje na granicy eksplozji? |