Fiat 128 "76 gr. 2 - Historic Hillclimb edition - Strona 61

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bo Bieniek stroił
  
 
Cytat:
2011-06-08 22:20:06, 3zeR_MDS pisze:
a czemu Nka Dytki pracuje na granicy eksplozji?



Przepraszam mój błąd. Coś mi się pokręciło , że Dytko jeździ prototypem.



[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2011-06-08 22:24:50 ]
  
 
z P. Mikołajczykiem chyba Ci się pomyliło
  
 
Cytat:
2011-06-08 20:35:34, szymon1977 pisze:
Astrą wszystkie imprezy przejechałem bezawaryjnie i za każdym osiągnąłem zakładany wynik. Nigdy nie byłem ostatni, hehe


Urzekła mnie Twoja historia!
  
 
Cytat:
2011-06-08 22:58:06, jaqo pisze:
Urzekła mnie Twoja historia!



Historia na miarę możliwości sprzętu i kierowcy
  
 
A ja np sikam na puchary, byłem ostatni przed ostatni nawet jakieś punkty zdobyłem i jakbym tak miał się zamienić na np cc i zdobywać klasę 1100 to osikałbym to ciepłym moczem, bo bawiłem się zaje***ie. Jedni mają parcie na pozłacany plastik inny się tym bawią
  
 
Dlatego kable w izolacji silikonowej nie są najlepsze do samochodów:





Kable przepracowały przy silniku może pół roku. Spaliny, olej, gaz(ogólnie węglowodory) oraz temperatura szybciutko robią swoje. Dużo lepsze jest termoodpoorne PCV(patrz kable do świec żarowych w nowych autach), że o teflonie nie wspomnę(patrz kable sond lambda).
  
 
Yabol to kiedy wpadasz po czerwonego?? Już ci go nawet umyłem !!!
  
 
Cytat:
2011-06-16 08:07:20, Jesion128 pisze:
Yabol to kiedy wpadasz po czerwonego?? Już ci go nawet umyłem !!!


Jeszcze sie bije z myslami
  
 
Yapko,pobij myśli raz a dobrze i bierz czerwona ósemkę Może wtedy zła passa się zakończy
  
 
I spełnisz swoje marzenie o kupie
  
 
Odkopuje kotleta bo zaplesnieje

Czytam poprzednie posty i nie wierze ze sprawa coupety ciagnela sie od czerwca 2011. W koncu jest w garazu i zaczne ja rozbierac jak bede mial wolne od zoltego.

Maly update - sa juz gotowe wszystkie tajle do skrzyni - sterylnie czysta obudowa, nowe lozyska, synchronizatory, przesowki, nowa choinka z krotkim 3 & 4 na prostych zebach, szpera plytkowa i sprzeglo na 3 spiekach.

Chce teraz odmalowac spod, komory silnika i bagaznika ale ogolnie zero rudej przez zime, suchy garaz rulez.
  
 
Do malowania polecam epirust
  
 
Cytat:
2012-03-21 23:29:53, pioban pisze:
Do malowania polecam epirust


dzieki, chyba juz namierzylem dilera w Krakowie, jutro zadzwonie.
  
 
Podbijam bo wszyscy cos robia i startuja a ja w lesie Dzisiaj juz zobaczylem cala skrzynie poskladana, montaz koncowych czesci, wiec w tym tygodniu mam nadzieje bedzie naped juz caly. Zapomnialem Pavlusowi powiedziec ze obudowe trzeba stuningowac, myslalem ze dotyczy to krotkiej 5 a nie 4. Wlasnie znalazlem maila od producenta
Some fitting advices:
- when fitting into gear case- must regrind a little bit because 4th gear is much bigger than original
- well oil gears before fitting
-when the car is not in the move NEVER go to the high revs without
pressed clutch-possibility to grip gears and destroy it- this advice is
for all racing gearboxes

Auto pojawi sie w Warszawie na targach a w czerwcu beda dalsze prace bo przed 30 czerwca imprez jakos brak...
  
 
No widzialem skrzynie ladnie sie prezentuje czysto i solidnie oby tak dalej powodzenia w dalszych pracach
  
 
Yapko coś dla Ciebie
www.racecarsdirect.com/listing/39118/fiat_128_rally_gr_2_g2_1300cc.html


[ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2012-07-10 07:16:11 ]
  
 
Yapek - co będziesz robił z jesionową ósemą???
Przyznaj się chultaju... pewnie zółtka już nie ma
  
 
Zoltek stoi u Pavlusa, ma nowa wyscigowa skrzynie ze szpera i mialem nim startowac caly sezon ale ciezko sie dodzwonic.
A coupeta na razie czeka w suchym garazu na lepsze czasy.
  
 
Cytat:
2012-07-12 11:37:33, yapko pisze:
Zoltek stoi u Pavlusa, ma nowa wyscigowa skrzynie ze szpera i mialem nim startowac caly sezon ale ciezko sie dodzwonic.



(nie) poważna firma ....