Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-23 09:59:13 Serwisant orzekł, że gardziele za małe... 37mm |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2015-07-23 10:59:45 to w 2 litrach stosujesz?
wyszlo w AFR ze za bogato czy jak? |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-07-23 11:34:20
W tych gaźnikach masz większy przelot niż w IDF 40, dziwny ten magik... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-23 11:37:54 W 1756ccm dość doprężonym. Nie trzeba było zapinać AFR, żeby to stwierdzić - z wydechu na górnych obrotach leje benzyną a wakuometrom po wklepaniu gazu w podłogę brakuje skali.
Iglice opuszczone - membrany idą szybciej ale i tak jest słabo. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-07-23 13:11:07
Zmień fachowca... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-23 13:46:38 Według tego gościa jest fizycznie niemożliwe wyrównać do zera. Waku jest profesjonalne - przetwornik i komp a nie jakieś słupki z gliceryną albo wskazówki. Dla mnie humanisty to logicznie - mam wolnossący silnik powinno być podciśnienie a nie nadciśnienie...
Zobaczymy - jeżeli gaźniki z zx9r mają takie same rozstawy jak w zx6r to jutro wieczorem będę wiedział o co kaman. [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-07-23 13:57:09 ] |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2015-07-23 20:25:39 Jak taki podlany to może mu po prostu turbo brakuje
Zmniejszenie ciśnienia paliwa coś daje ?? próbowałeś ? |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2015-07-23 21:15:00 Darek połowa forum kupiła te same gaźniki co Ty żeby do dochca wsadzić |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-23 22:05:14 Nie panikujta - zapomniałem że mam zapłon na stałe -10 st do GMP. Poza tym dziś opanowałem jak wydłużyć dolot o 2cm. Będzie dobrze. Sestroję jakąś mapę zapłonu i zobaczymy wtedy. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-07-24 14:52:35 Właściwie mając na pokładzie DET'a, wróć do koncepcji wtrysku na itb z gsxr'a Będzie mniej problemów i lepszy efekt. Wystroić to w alpha-n i cieszyć się w miarę bezobsługowym zestawem. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-25 06:33:33 Jest taki plan na zimę, żeby te ITB zrobić - ale to jak mój stroiciel się nauczy easyecu. Jest tańszy jak EMU ale steruje kilkoma rzeczami więcej jak DET - min. pompą paliwa. Pożyjemy zobaczymy narazie trzeba gaźniki opanować.
Z gaźnikami jest malutki progres - wydłużyłem trochę dolot przez zaprasowanie na gaźniki muf aluminiowych żebrowanych - o takich: są u mnie ciachnięte na pół - zaprasowane i hewtnięte punktowo (dla pewności) Kluczowe było również zrzucenie skarpetek z trąbek bo dławiły okrutnie - niestety jakiś sposób filtrowania trzeba będzie opanować - podejrzewam, że trąbki ustąpią miejsca filtrom stożkowym (niestety albo to albo to - mało placu pod maską). Teraz jest lepiej to czuć pod nogą - czas zapiąć kompa i zacząć zabawę. |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2015-07-25 10:27:58 Easyecu to kiepski pomysł, nawet w porównaniu z detem. Dużo gorsza elektronika, brak wielu zabezpieczeń, kiepski soft. I brak alpha-n - strojenie ITB na SD to droga przez mękę, a i tak nie zawsze efekty są zadowalające. Wolne obroty w Twoim przypadku to mały problem, zresztą jest na to kilka patentów, a pompę paliwa można zasilać choćby z mercedesowskiego kpr.
I serio zmień fachowca. Bo jeśli musi się "uczyć" nowego kompa, twierdzi, że "fizycznie niemożliwe wyrównać do zera" i nadal jeździsz z mapą zapłonu ze stałym wyprzedzeniem, to naprawdę trochę zastanawiające. Bo przybliżoną (nie mówię, że idealną, ale lepszą od stałego wyprzedzenia) mapę zapłonu, każdy ogarnięty stroiciel jest w stanie zrobić na kolanie. [ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2015-07-25 10:46:32 ] |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-07-25 13:39:39 Stroiciel kompa - i gość od synchro gaźników to dwie osoby - gaźniki chciałem mieć zsynchronizowane więc podjechałem i mam. Komp jest puki co wogóle nie podłączony.
Deta będzie stroił Neon tudzież Lino z racingforum - ten od poldka turbo LPG... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-07-25 15:16:46
Jose ma 100% racji. Ostatnio wrzucałem deta do E 30 i działa bajka. Bez problemowo. Wczesniejsze koncepcje właścciela też zachaczały o easyecu... |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-08-14 14:58:31 Solex C40 ADDHE z dwulitrowego Spidera - po przeglądzie i synchro poskładane na owych uszczelkach i membranach.
To wszystko co mam do powiedzenia w temacie gaźników motocyklowych... Urwałem kolejny króciec ssący, montaż na "fagumity" do rurek z kolektora nie mieści się w moim pojęciu estetyki wykonania. Cena zestawu była bardzo kusząca - w razie czego mam źródło - dostawca pewnych gaźników z REICHU. [ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-08-14 15:01:59 ] |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2015-08-16 13:46:59 No i fajno! Klasyka to klasyka. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2015-08-17 13:39:20 Obawiam się że do wysilonego 1,8 to może być mało, jakie tam masz zwężki?
Jak to po synchro? przecież to i tak trzeba na silniku zmierzyć... |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-08-17 13:56:14 Tak się zapytam czy magik gaznikowiec, ustawiał gaźniki moto z oryginalnym airbox? |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2015-08-17 18:17:58 solex to poracha, masz do tego jakies elementy regulacyjne? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2015-08-17 22:45:29 poracha moze w sensie czesci zamiennych bo z mojego skromnego doswiadczenia opowiesci o niemoznosci wyregulowania solexa w dlubanym silniku (ze niby weber czy dellorto to sie same reguluja i sa dobre bo drogie) mozna miedzy bajki wlozyc. U mnie w trybie gaz-hamulec-gaz gazniki sie sprawdzaly bez problemu, Pavlus ustawil wolne 800/min przy walku 304. Po zmianie na dellorto nie widze roznicy. Pewnie to najgorsze gazniki sposrod 3 firm ale cena adekwatna do zalet/wad.
Sa wersje z dyszami paliwowymi od gory i od dolu, od gory zdecydowanie wygodniej |