[125p] Czerwony - narazie czerwony - Strona 32

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Serwisant orzekł, że gardziele za małe... 37mm
  
 
to w 2 litrach stosujesz?

wyszlo w AFR ze za bogato czy jak?
  
 
Cytat:
2015-07-23 09:59:13, Furiosus pisze:
Serwisant orzekł, że gardziele za małe... 37mm



W tych gaźnikach masz większy przelot niż w IDF 40, dziwny ten magik...
  
 
W 1756ccm dość doprężonym. Nie trzeba było zapinać AFR, żeby to stwierdzić - z wydechu na górnych obrotach leje benzyną a wakuometrom po wklepaniu gazu w podłogę brakuje skali.
Iglice opuszczone - membrany idą szybciej ale i tak jest słabo.
  
 
Cytat:
2015-07-23 09:59:13, Furiosus pisze:
Serwisant orzekł, że gardziele za małe... 37mm



Cytat:
2015-07-23 11:37:54, Furiosus pisze:
a wakuometrom po wklepaniu gazu w podłogę brakuje skali.



Zmień fachowca...
  
 
Według tego gościa jest fizycznie niemożliwe wyrównać do zera. Waku jest profesjonalne - przetwornik i komp a nie jakieś słupki z gliceryną albo wskazówki. Dla mnie humanisty to logicznie - mam wolnossący silnik powinno być podciśnienie a nie nadciśnienie...
Zobaczymy - jeżeli gaźniki z zx9r mają takie same rozstawy jak w zx6r to jutro wieczorem będę wiedział o co kaman.


[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-07-23 13:57:09 ]
  
 
Jak taki podlany to może mu po prostu turbo brakuje
Zmniejszenie ciśnienia paliwa coś daje ?? próbowałeś ?
  
 
Darek połowa forum kupiła te same gaźniki co Ty żeby do dochca wsadzić
  
 
Nie panikujta - zapomniałem że mam zapłon na stałe -10 st do GMP. Poza tym dziś opanowałem jak wydłużyć dolot o 2cm. Będzie dobrze. Sestroję jakąś mapę zapłonu i zobaczymy wtedy.
  
 
Właściwie mając na pokładzie DET'a, wróć do koncepcji wtrysku na itb z gsxr'a Będzie mniej problemów i lepszy efekt. Wystroić to w alpha-n i cieszyć się w miarę bezobsługowym zestawem.
  
 
Jest taki plan na zimę, żeby te ITB zrobić - ale to jak mój stroiciel się nauczy easyecu. Jest tańszy jak EMU ale steruje kilkoma rzeczami więcej jak DET - min. pompą paliwa. Pożyjemy zobaczymy narazie trzeba gaźniki opanować.

Z gaźnikami jest malutki progres - wydłużyłem trochę dolot przez zaprasowanie na gaźniki muf aluminiowych żebrowanych - o takich:

są u mnie ciachnięte na pół - zaprasowane i hewtnięte punktowo (dla pewności)

Kluczowe było również zrzucenie skarpetek z trąbek bo dławiły okrutnie - niestety jakiś sposób filtrowania trzeba będzie opanować - podejrzewam, że trąbki ustąpią miejsca filtrom stożkowym (niestety albo to albo to - mało placu pod maską).

Teraz jest lepiej to czuć pod nogą - czas zapiąć kompa i zacząć zabawę.
  
 
Easyecu to kiepski pomysł, nawet w porównaniu z detem. Dużo gorsza elektronika, brak wielu zabezpieczeń, kiepski soft. I brak alpha-n - strojenie ITB na SD to droga przez mękę, a i tak nie zawsze efekty są zadowalające. Wolne obroty w Twoim przypadku to mały problem, zresztą jest na to kilka patentów, a pompę paliwa można zasilać choćby z mercedesowskiego kpr.


I serio zmień fachowca. Bo jeśli musi się "uczyć" nowego kompa, twierdzi, że "fizycznie niemożliwe wyrównać do zera" i nadal jeździsz z mapą zapłonu ze stałym wyprzedzeniem, to naprawdę trochę zastanawiające. Bo przybliżoną (nie mówię, że idealną, ale lepszą od stałego wyprzedzenia) mapę zapłonu, każdy ogarnięty stroiciel jest w stanie zrobić na kolanie.

[ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2015-07-25 10:46:32 ]
  
 
Stroiciel kompa - i gość od synchro gaźników to dwie osoby - gaźniki chciałem mieć zsynchronizowane więc podjechałem i mam. Komp jest puki co wogóle nie podłączony.
Deta będzie stroił Neon tudzież Lino z racingforum - ten od poldka turbo LPG...
  
 
Cytat:
Easyecu to kiepski pomysł, nawet w porównaniu z detem. Dużo gorsza elektronika, brak wielu zabezpieczeń, kiepski soft. I brak alpha-n - strojenie ITB na SD to droga przez mękę, a i tak nie zawsze efekty są zadowalające.


Jose ma 100% racji.
Ostatnio wrzucałem deta do E 30 i działa bajka. Bez problemowo.
Wczesniejsze koncepcje właścciela też zachaczały o easyecu...
  
 
Solex C40 ADDHE z dwulitrowego Spidera - po przeglądzie i synchro poskładane na owych uszczelkach i membranach.



To wszystko co mam do powiedzenia w temacie gaźników motocyklowych...
Urwałem kolejny króciec ssący, montaż na "fagumity" do rurek z kolektora nie mieści się w moim pojęciu estetyki wykonania.


Cena zestawu była bardzo kusząca - w razie czego mam źródło - dostawca pewnych gaźników z REICHU.



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2015-08-14 15:01:59 ]
  
 
No i fajno! Klasyka to klasyka.
  
 
Obawiam się że do wysilonego 1,8 to może być mało, jakie tam masz zwężki?
Jak to po synchro? przecież to i tak trzeba na silniku zmierzyć...
  
 
Tak się zapytam czy magik gaznikowiec, ustawiał gaźniki moto z oryginalnym airbox?
  
 
solex to poracha, masz do tego jakies elementy regulacyjne?
  
 
poracha moze w sensie czesci zamiennych bo z mojego skromnego doswiadczenia opowiesci o niemoznosci wyregulowania solexa w dlubanym silniku (ze niby weber czy dellorto to sie same reguluja i sa dobre bo drogie) mozna miedzy bajki wlozyc. U mnie w trybie gaz-hamulec-gaz gazniki sie sprawdzaly bez problemu, Pavlus ustawil wolne 800/min przy walku 304. Po zmianie na dellorto nie widze roznicy. Pewnie to najgorsze gazniki sposrod 3 firm ale cena adekwatna do zalet/wad.

Sa wersje z dyszami paliwowymi od gory i od dolu, od gory zdecydowanie wygodniej