[125p] Czerwony - narazie czerwony - Strona 31

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc wczoraj dotarłem do miejsca gdzie komora była na tyle uporządkowana a silnik na tyle poskładany, że mogło dojść do tego...



Dla tych co się zastanawiają, czy serwo nie przeszkadza przy gaźnikach z motocykla i kolektorze wyczarowanym przez Jacka małe demo.



Jak widać jest sporo miejsca i jakieś skarpetki na trąbki wejdą na miękko. Jedna jedyna obserwacja jest taka, że z wsadzeniem rozruchałki będzie słabo ale jakoś od przodu powinna się dać upchać (na szczęście pompę paliwa mam przy zbiorniku).
  
 
wygląda zacnie, ciekawe jak będzie jeździło
  
 
ale będzie darło ryja
Extra
  
 
Schludnie...
  
 
odpalaj!!! bo nie wiem czy kolektor mam zamawiac
  
 
1. Lewy przedni BILSTEIN wisi - po dwóch godzinach walki i wycinania zastałej w tulejce śruby. Straty: jeden gazowy magnetti (całkiem dobry zresztą, sworzeń górny zwrotnicy (musiał być wyjęty - więc od razu pójdzie do wymiany).
2. EDIS podpięty - iskra wali jak szalona - kunia by ubiło. Nawet obrotomierz będzie działał - z zasady nie zadziała seryjny obrotomierz FSO na sygnale z EDIS4 (trzeba mu pomóc układem z diodami) - ale ja akurat mam ałtogałgana indiglo wieś tjun nid for spid andergrałnd edyszyn. Widać przy kręceniu, że się wskazówka odrywa od podstawki więc będzie git.

To wliczając wczorajsze dwie godziny na siłowni - o 2-giej w nocy wylazłem z piwnicy - ale jestem zjebany.
  
 
No więc... odpalił jego mać...

1. Ciśnienie oliwy jest
2. Pracuje równo i gładko
3. Działa obrotomierz (autogałgan)
4. Trzyma równo 800 obrotów
5. Reaguje ładnie i płynnie na dodanie gazu

Po dwóch dniach prób i plucia paliwem przez gaźniki coś mnie tknęło i zamieniłem kable na cewkach 1 z 4 na 2 z 3 i poszło. Micha się cieszy jak sto. Nie wiem o co chodzi z tymi kablami powinno być jak w fordzie ale jednak było o 180 stopni do tyłu. Teraz to już bez znaczenia. Pozostało:

1. Zalać układ chłodzenia
2. Spiąć wydech - bo się kończy na dwururce z poloneza
3. Spiąć pedał gazu
4. Odpowietrzyć hamulce
5. Umyć i doprowadzić kabinę i kable w niej do ładu

Z minusów:

1. Po wyliczeniu wydechu wyszło, że kolektor z IS-a będzie jednak za kusy i oddałem go Łukaszowi - w zamian mam rurki z S2000 mają dokładnie 45mm średnicy zewnętrznej - 43 wewnętrznej więc śmiało obsłużą rurę 2 cale na wylocie (a taka właśnie wyszła z wyliczeń)
2. Narazie wydech zostanie seryjny na kolektorze z dwójki (bez obawy jest poprawiony jak należy na górze i dole) - do zimy zapewne tak zostanie - jak postawię znowu FIATA po sezonie to wyjmę cały wydech i zrobię kopię na 2 cale.
3. Kolektor z S2000 nie jest tak P&P jak z BMW i czeka mnie nad nim trochę roboty - rurki wymagają rozciągnięcia bo są wężej jak w FIACIE więc zapowiada się ciekawie.

Jutro pofocę jak się wyśpię...
  
 
To teraz zobaczymy który pierwszy wyjedzie z garażu czyTwój czy brat bliźniak?
  
 
mój ma planowany wyjazd z garażu dziś wieczorem - na podjazd przed dom
  
 
Nie lepiej przez zimę uspawać mu od podstaw kolektor liczony pod ten silnik niż dopasowywać od innego, zupełnie innego silnika ?
  
 
Do Budapesztu cholernie daleko Fiatem jechać - w polandii ceny są z kosmosu
  
 
A Dblackbox ? Do niego raczej ze swoim jechać nie będziesz musiał, a robić robi ładnie.
  
 
Jacek to jest jakaś opcja warta rozważenia...
  
 
Jose jeszcze spawa takie kolektory, wybór jakiś jest i nie trzeba zagranicą tego robić
  
 
Zagranicą nie spawają za dużo - więcej gną na giętarce cyfrowej więc kiełbaski od głowicy do łączenia są gięte - do tego cena jest bardzo godna i zachęcająca.
  
 


Tak więc... do pracy przyjechałem sobie taką taczką... docieramy motorownię.

Wrażenia:
1. Nie jedzie tak jak bym chciał - bo nie ma jeszcze mapy - jest zapłon na stałe -10. Na docieranie wystarczy za dwa tygodnie dostanie DET3 i mapkę.
2. Jest przekurewsko głośny (o dziwo bardziej w kabinie jak na zewnątrz) - za sprawą gaźników zapewne.
3. Zostało zamaskować otwór w desce po radiu i zrobić panel startowy z wyłącznikami - będą w dolnej części konsoli środkowej w miejscu popielniczki.

  
 
Cytat:
Zagranicą nie spawają za dużo - więcej gną na giętarce cyfrowej więc kiełbaski od głowicy do łączenia są gięte - do tego cena jest bardzo godna i zachęcająca.



Daj jakiś link do nich. Chętnie by się popaczało
  
 
JanoBob

na stronie są filmiki
  
 
no i gaźniki do wymiany jednak dohc mać
  
 
Co się stało się?