[125p] - zajechana 2-litrowka bimbra :) - Strona 23

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chujnia na maxa, wspolczuje... dobrze że wszyscy cali. Ohv zostaw bo jeszcze bardziej sie zdenerwujesz. Pozdro, czekam na wieści...
  
 
Tak na szybko, silnik wyciagniety, kolo w miejscu pekniecie mialo ok 4.5mm grubosci, troche malo, jaka grubosc ma seryjne kolo? Zdjecia dam po weekendzie bo teraz czasu nie mam.
  
 
kol zamachowych bylo kilka rodzajow, kazde niby srednica ta sama ale inne w przekroju, jak robilem kolo do 1.6 czy 2.0 u Kusia to mowil, ze zwyklych z dohc nigdy nie robi "glebiej niz wieniec" U Ciebie widac, ze jest glebiej niz do wienca zrobione, owszem, oryginalne kolo z ritmo abarth bylo zrobione fabrycznie glebiej niz do wienca, ale potem grubosc ze tak powiem wracala w okolicy mocowania kola do walu. Jak to ma kolo 5mm grubosci a ty jezdziles na zaspawanym dyfrze tyle czasu ktory daje spore szarpniecia i zmiany obciazenia na naped to sie i tak dziwie ze to tyle wytrzymalo dziwne ze nie uwalilo wczesniej przegubu elastycznego walu. No chyba ze byl jeszcze jakis problem z tym kolem, typu lekko krzywe czy niewywazone dosc mocno....
  
 
Barcik mnie to smao kuś powiedział, te u niego ciąłem i ważyłem. Moje nie było zbierane przy osi w ogóle. Też mi mówił, że to trzeba w odpowiednich miejscach zebrać. Poka foty to coś więcej będzie wiadomo, ale 4,5 mm to trochę mało do trzymania. Seryjne ma chyba z 7 mm...
  
 
Croft w swojej książce podawał, że seryjne, żeliwne koło musi mieć zostawione co najmniej 10-12 mm grubości, oczywiście w okolicach osi koła materiał nie może być w ogóle zebrany.
  
 








  
 
Ale masakra... Masz jakąś koncepcję co dalej ?
  
 
Tak, sprzedaje fiata, szjkam sobie jakiegos klasyka do weekendowego lansu
  
 
Tylko koło i dzwon... bez dramatu... wał obadać czy prosty i heja.

@Bimber - już widzę jak fiaciszcza przedajesz
  
 
jak co to jestem chętny na budę ale i tak nie sprzedasz
  
 
Cytat:
2013-11-21 18:04:24, Furiosus pisze:
Tylko koło i dzwon... bez dramatu... wał obadać czy prosty i heja. @Bimber - już widzę jak fiaciszcza przedajesz



No i ucho jest urwane przy silniku jeszcze...

Klasyczny lansowóź powiadasz, ciekawa sprawa
  
 
Ile ma ta reszta koła w miejscu urwania? 0,5cm?
  
 
chyba mniej
  
 
Aaaaa to była bomba z opóźnionym zapłonem. Dobrze, że jesteś cały.
  
 
niezły bajzel, trza mieć stalowe jaja żeby dosiadać ten sprzęt
  
 
Prawda jest taka, że wszystko szlag trafił, bo "fachowiec" spieprzył robotę z kołem. Planowali tak, jak się maluchowskie planuje, czyli po całości ile wlezie. Jakby zostawili to miejsce w spokoju to by się nic nie stało, a tak...
  
 
seryjne koło do 2.0 :





wymiary zdejme w przyszłym tyg.
  
 
Tam były śruby 10 czy 12? Wydaje mi się , że 12, a jak tak, to to koło jest grubości tej średnicy co najmniej, chyba że ja już stary i ślepy jestem.
  
 
Się coś dzieje ? Jak proces reanimacji ? Fotki nowego zamachu ?
  
 
Taki o to gadżet dziś do mnie przybył Pojemność ok 21 litrów,
zrobione przez firme dblackbox czyli Jacka i Pawła (Fiatabarth i Pwr)