Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2007-04-11 17:16:03 No to jestem w pelni uswiadomiony Jak sie uporam z zawieszeniem i bedzie sens, to tez sie skusze |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2007-04-11 17:30:43 To rozumiem, że dla ew. testów będzie inna cena ?
|
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-11 18:17:28
Zapłon to podstawa |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2007-04-11 21:48:00 ..No to AutoSeba i ja sie pisze.. Bo to co piszesz wydaje mi sie rozsadne |
sawi Oma C Lubin | 2007-04-11 22:51:11 I ja się zapytam bo oferta kusząca. Jaki przyrost mocy w X25DT?? 100 pln niewiele, a kolega mnie coś ostatnio denerwuje |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-11 23:22:39 Przyrosty
mając na uwadze ,że wszystkie mody są w 99% zgodne z orginałem. We wszystkich 2,5TD jest 87C257 i ze względu na koszt około 50zł za układ , za 100zł moda wgrywam na orginalną kość , za 150zł na nowym układzie. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-11 23:50:25 ] |
arieleb omega b kombiwar/asc ... lubin | 2007-04-11 23:56:12 Ja niedlugo jade bedziemy testowac. Po co dawac zarabiac innym skoro mozna dac koledze |
sokolr LOB MEMBER Opel Omega Wrocław | 2007-04-12 00:32:13
Dzisiaj miałem mozliwość 'potestowania' wieczornego na mieście testowałem na Hallera przy pomocy Alfy Romeo z wielkim tłumikiem końcowym .. 'kolega' za kierownicą tak bardzo chciał mnie dogonić, że skrzyżowanie przed carrefour'em przejechał na czerwonym świetle gosciu nie był z Wrocka - chyba się zagapił ... a wracając do tematu .. czuć lekką zmianę na +, także moim zdaniem za te pieniądze warto |
Scooby Omega caravan 2.5V6 Warszawa | 2007-04-12 08:17:03 A czy po tej zmianie imobilizer działa? |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-12 15:38:36
Immobilizer nie jest zapisany w pamięci eprom(chipie) , tylko w pamięci podręcznej procesora , a tej nie zmieniam. |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-13 17:59:08
W końcu znalazłem tanie zamienniki , teraz 100zł za chipa do 2,5TD , bez ruszania orginału. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-13 17:59:55 ] |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2007-04-13 18:55:50 ..Diagtronic, V-tech, bla bla - Siadaja przy ChipAutoSeba |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-04-13 20:03:23 Pierwszy raz slysze takie dziwadla, powiedz mi skoro zwiekszasz ilosc paliwa to jak zwiekszasz ilosc powietrza ??
Nie wierze w przyrost 10KM w silniku bez turbo. |
AndrzejMT LOB NET MEMBER Omega A Radom | 2007-04-13 20:18:04 ..Mało wiesz - ooooj małoooo |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-13 21:55:18
To jest robione w bardzo prosty sposób, fabryka obcina moc i to sporo zubożając dawke paliwa w stosunku do powietrza , powiedzmy że chip przywraca równowage stosunki 1:13. Spalnie stukowe równoważą opóźnieniem zapłonu i tak mamy tzw. dziury w mapach fabrycznych |
sss25 Opel Senator B Świdnica/Plymouth | 2007-04-13 22:11:26
Mieszanka stechiometryczna czyli lambda 1 to 14,75:1 jeżeli wzbogacisz ją do 12:1 to efekt jest tylko jeden wzrasta temperatura spalania i zaczyna sie koniec silnika a zwłaszcza jego tłoków |
sss25 Opel Senator B Świdnica/Plymouth | 2007-04-13 22:19:29 w tym wypadku-13:1 to za bogata mieszanka a temperatura spalania wzrasta tak samo jak w przypadku ubogiej mieszanki |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-13 22:43:31
Co do stosunku masz rację , troche to zaokrągliłe, ale nawet stosunek 1:14,75 występuje tylko w danej grupie silników , przy nowszych ,lub starszych typach będzie on inny np. bezpośredni wtrysk paliwa . Co do temperatury spalania to przy zbyt bogatej mieszance temperatura spalania maleje , jest to jeden ze sposobów obniżenia temperatury spalania. Dlatego w najnowszych silnikach na każdy cylinder przychodzi czujnik :temperatury w komorze spalania , ciśnienia i stosunku mieszanki. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-13 23:07:33 ] |