Chipsy - Strona 15

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Seba a jak sie ma chipowanie 25td w automacie? Musze zrobic sobie dolocik, ten plastikowy "turbo diesel" jest juz wydmuchany na wszyskie strony Podobno nie ma sensu kupowac nowego (400zeta) bo kazdy po jakims czasie pusci na spawach. Szukam cos bardziej trwalego i jak zamontuje to bede myslal nad chipkiem. Moze orientujesz sie jak ma sie teraz spalanie tej 25td w manualu?
  
 
Cytat:
2008-02-04 22:35:32, Trance_Matthew pisze:
Seba a jak sie ma chipowanie 25td w automacie? Musze zrobic sobie dolocik, ten plastikowy "turbo diesel" jest juz wydmuchany na wszyskie strony Podobno nie ma sensu kupowac nowego (400zeta) bo kazdy po jakims czasie pusci na spawach. Szukam cos bardziej trwalego i jak zamontuje to bede myslal nad chipkiem. Moze orientujesz sie jak ma sie teraz spalanie tej 25td w manualu?


Z automatem nie ma problemu , programy są takie same . Co do spalania to jeszcze nie wiem , klient jeszcze nie zdał relacji.
  
 
W związku z zakupem specjalnego programu , jestem w stanie w większości benzyn zmienić odcięcie ograniczające max RPM , jeżeli ktoś ma taką potrzebe to zapraszam na Priva .

Jak narazie nie mam do X25XE i X30XE ,ale testy trwają .

Dzisiaj testowałem na Tigrze 1,6 16V ,zmieniłem odcięcie z 6700obr/min na 7200obr/min



[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-02-05 22:37:30 ]
  
 
Cytat:
2008-02-05 22:34:59, autoseba pisze:
W związku z zakupem specjalnego programu , jestem w stanie w większości benzyn zmienić odcięcie ograniczające max RPM , jeżeli ktoś ma taką potrzebe to zapraszam na Priva . Jak narazie nie mam do X25XE i X30XE ,ale testy trwają . Dzisiaj testowałem na Tigrze 1,6 16V ,zmieniłem odcięcie z 6700obr/min na 7200obr/min [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-02-05 22:37:30 ]



hmmmm no to baju baj silnik Silnik dlugo nie pociagnie na tak wysokich obrotach
  
 
Eeee Fatboy - nie ma strachu. Ten silnik ma 16 wentli i dla niego 7200 RPM to nie jest taz znowu dużo. Ja w Felicii 1,6 (8v) po zmianie chipa i jeszcze czegoś tam ustaliłem z macherem odcięcie na 7200 obrotów. A on i tak stwierdził ze 7500 będzie lepiej. Na jazdach testowych nie moglem się przełamac i dociągnąć do odcięcia - a gość się ze mnie śmiał. Mówił "dawaj dawaj - to się kręci jak samolot" i brechtał.
Silniczej jeżdzi u drugiego gościa do tej pory i nic mu nie jest
  
 
Kiedys byl temat odnosnie ile moze sie krecic R6 i jak dobrze pamietam to ktos napisal, ze jak ma sie krecic wyzej, to trzeba go dodatkowo wywazyc (czy cos tam innego wyregulowac), bo inaczej za dlugo nie pociagnie na takich obrotach.
Szeferowi pekl blok, ale to chyba jeszcze z powodu innych czynnikow.
  
 
Cytat:
2008-02-04 22:35:32, Trance_Matthew pisze:
Moze orientujesz sie jak ma sie teraz spalanie tej 25td w manualu?


W końcu dotarły do mnie wieści na temat spalania w tym konkretnym modelu z wykresu , a więc klient zrobił około 6 tyś km i spalanie utrzymje się na tym samym poziomie co przed tuningiem , czyli bez zmian .
  
 
budujace
  
 
Seba jak hamujecie automata? rozpedzacie i wyrzucacie bieg?
  
 
Cytat:
2008-02-20 23:26:05, Trance_Matthew pisze:
Seba jak hamujecie automata? rozpedzacie i wyrzucacie bieg?


Tak , a najlepiej to wprowadzamy skrzynie w tryb awaryjny i mierzymy do odcięcia i wyrzucamy na N
  
 
jakie prawdopodobienstwo ze automat nie siadzie? rozmawialem z mechaniorem i powiedzial ze to bardzo ryzykowne zwlaszcza w tych starszych automatach..
  
 
Cytat:
2008-03-06 16:38:32, Trance_Matthew pisze:
jakie prawdopodobienstwo ze automat nie siadzie? rozmawialem z mechaniorem i powiedzial ze to bardzo ryzykowne zwlaszcza w tych starszych automatach..


Automat podczas mierzenia może powiedziej Bay , to jest ryzyko i zawsze klient jest o tym informowany , ale robiłem już około setki aut z ASB i tiptronikiem i jeszcze nie miałem takiego przypadku .


[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-03-09 16:10:30 ]
  
 
zrobiło się nudno , więc czas na nowości - BMW E60 530D 2006r




nawet na 3 biegu widać jak koła boksowały przy max momencie , co znacznie zaniża pomiar ,ale na 4 bieg juz drogi nie starczało .



Golf 5 1,9TDI Pompowtryski 105KM seria

jak narazie sprzęgło wytrzymuje


Fiat Stillo 1,9JTD MultiJet 120Km seria 2006r


[ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2008-03-20 01:35:19 ]
  
 
Cytat:
2008-02-21 00:44:39, autoseba pisze:
Tak , a najlepiej to wprowadzamy skrzynie w tryb awaryjny i mierzymy do odcięcia i wyrzucamy na N




a masz jakis prostszy sposob niz rozpinanie selektora na wprowadzenie skrzyni w awaryjny ?
  
 
Cytat:
2008-03-20 17:35:06, beast6 pisze:
a masz jakis prostszy sposob niz rozpinanie selektora na wprowadzenie skrzyni w awaryjny ?


mam ,ale nie zawsze się udaje , precyzyjne ruchy wajchą miedzy biegami .
  
 
Cytat:
2008-03-20 21:11:57, autoseba pisze:
mam ,ale nie zawsze się udaje , precyzyjne ruchy wajchą miedzy biegami .




??? cos jasniej />??
  
 
Im bardziej zużyty "pozycjoner", tym większa szansa złapania trybu awaryjnego. Przesuwasz dzwignię z pozycji na pozycję i w połowie drogi bardzo powoli lekko do tyłu i do przodu i komunikat na MID gotowy.
  
 
Cytat:
2008-03-20 22:49:33, omegolotC30NE pisze:
Im bardziej zużyty "pozycjoner", tym większa szansa złapania trybu awaryjnego. Przesuwasz dzwignię z pozycji na pozycję i w połowie drogi bardzo powoli lekko do tyłu i do przodu i komunikat na MID gotowy.


dokładnie
  
 
Cytat:
2008-03-20 22:49:33, omegolotC30NE pisze:
Im bardziej zużyty "pozycjoner", tym większa szansa złapania trybu awaryjnego. Przesuwasz dzwignię z pozycji na pozycję i w połowie drogi bardzo powoli lekko do tyłu i do przodu i komunikat na MID gotowy.



no to u mnie pozycjoner jest dobry bo nie chce mi gearbox wyskoczyc cos na hamownie bedzie trzeba sie pod auto wczolgac i rozlaczyc wtyczke
  
 
i przyszedł czas na silniczek ISUZU w oplu , szału nie ma ,ale jest wystraczająco jak na tak stare auto .