[125p]Uratowany przed hutą-klasyk1970r - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Luzik,pas jest pasem,tak samo jak zapłon elektronik i chłodnica z Mr-a,pełen oryginał z niego nie będzie ale zdecydowanie nawiązuje bardziej do klasyka niż MR-a Wczoraj nawet rzeczoznawca z PZMłotu pofocił kanta i do miesiąca będzie opinia a później żółte blachary Liczy się w tym momencie dla mnie fakt,że będzie można pośmigać fiaciną po naszym zacnym kraju
  
 
Hemi

Jak tam Twoj samochod sie miewa ?

Sa juz te zolte blachy ?

Pytam sie z takiegoz oto powodu : we kwietniu ( 9go ) tego roku hajta sie moj przyjaciel w Opolu. Chcialbym go zawiezc do slubu jednym z moich kantow , bajer polega na tym ze prawdopodobnie bedzie mi to ciezko rozegrac logistycznie by zatargac kanta z LU do PL i przez mysl przeszlo mi by posluzyc sie Towja furmanka.

Co Ty na to ?
  
 
Hej
Żółte blachy już mam od ponad pół roku,jeśli ktoś chce śmigać kantem do ślubu to nie ma najmniejszego problemu,auto jest cały czas sprawne i gotowe do wyjazdu
  
 
Wiosenne wietrzenie garażu pomogło w zrobieniu nowej sesji fiaciorowi
Świeże jak bułeczki w żabce-fotki z dzisiejszego dnia





















Nic nie poprawia nastroju jak dobra zajawka na mieście takim sprzętem
  
 
Zajebisty
  
 
Fajny fajny zwłaszcza wnętrze.
  
 
Wnętrze takie hamerykańskie jakieś

Piękny jest
  
 
Fotka nr. 5 na portale randkowe zrobiona

Fiaciszcze zajebiste...
  
 
Na e-randka musiałbym stać przy jakieś pedo audicy lub beemce bo na fiata chyba głupie dupy nie lecą

Wciąż szukam nowych rynienek chromowanych na obrysówki...
  
 


Uploaded with ImageShack.us

Jak widać Borys żyje,ma się dobrze i nie zapomina o Polsce
Korzystając z okazji klasyk przebył kolejne kilometry po Opolu ku uciesze Młodej Pary

  
 
Jestem mistrzem drugiego planu

[IMG=http://img197.imageshack.us/img197/25/1003364ep.th.jpg][/IMG]
  
 
To ja szybko postaram sie wyprzedzic podejrzenia co niektorych.

Slub byl konwencjonalny a para mloda to nie tych dwoch kolesi ze zdjecia co wkleil HEMI

Tyle z naszego aparatu, niestety z autem jest ich tylko tyle i ujecia nie sa jakies najlepsze. Wiem ze fotograf cos tam cykal ale nie wiem jeszcze jaki bedzie rezultat.












HEMI , auto masz zajebiste, robi robote i widac efekty wlozonej wen pracy. Jest bardzo dobrze a widzac Twoje podejscie bedzie juz tylko lepiej

Jeszcze raz wielkie Ci dzieki za przysluge i oszczedzenie mi wiezienia swojego kanciaka tylu km
  
 
Borys mój jak mój ale Twoja kolekcja jest warta większego zainteresowania! Jesteś przemistrzem w kolekcjonowaniu kantów i części do nich

Jakby co polecam się na przyszłość,ja również mam same miłe wspomnienia z Wesela

Pozdro
  
 

Dzisiaj pod Turawa Park (Centrum handlowe w Opolu) odbył się dzień PRL-owski. W samym centrum były ekspozycje i gadżety z PRL-u a sami klienci dowożeni byli z centrum Opola rarytaśnymi autobusami w tym nawet i "ogórkiem"
Pogoda dzisiaj była fajna,zaproszenie dostałęm to i poleciałem trochę spóźniony wystawić swojego klasyka.
Fotek nie będę więcej wrzucać bo nie robiłem ich zbyt dużo.Jedno wrzuce by udowodnić,że auto jeździ i cieszy właściciela


Uploaded with ImageShack.us
  
 
kurde czemu nic nie wiedziałem o tym spotkaniu
  
 
Wiele się nie działo w temacie przez ostatnie miesiące ale wkońcu przyszedł czas,kiedy wziąłem się ostro za klasyka
Jak widać auto miało kilka bolączek między innymi nie spasowane idealnie drzwi,luzy w przekładni kierowniczej itp.małe mankamenty,które mnie strasznie irytują. Naszczęście zamiast udawać,że wszystko jest OK postanowiłem usunąć wady i teraz fiat przechodzi metamorfozę w pedanckim stylu.

Na pierwszy rzut poszło przednie zawieszenie(tutaj akurat były nowe wahacze dolne itd.) ponieważ zachciałem by wszystko co jest wyjmowalne było ocynkowane i pomalowane proszkowo.Na chwile obecną wszystko jest w piaskowaniu,felgi również i czekam na paczkę od Jaqo gdzie ma być nowa belka i górne wahacze,które też mają zostać wypiaskowane,ocynkowane i pomalowane proszkiem.Wiem,że to głupie by fabrycznie nowe elementy piaskować ale ma być wszędzie ocynk i koniec.

Śrubki,zamki,blaszki itp zostały ocynkowane na złoty kolor,spodobały mi się części w Mara klasyku to i ja sobie strzeliłem taki kolor.Wahacze i reszta zawiasu będzie w szarym ocynku ponieważ szybciej się utlenia by móc nanieść na niego proszek bez czekania miesiącami na pojawienie się tlenku.

Skrzynia biegów też doczekała się dopieszczenia:
zostały wymienione zużyte łożyska,wszystkie uszczelniacze i śruby z zabezpieczeniami.
Mechanizm zmiany biegów cały w ocynku ale niestety elementy gumowe jak tulejki zostają stare z racji niedostępności nowych,w każdym razie gumowe tulejki są w nienagannym stanie.
Ogólnie rzecz biorą wszystko co idzie wymieniam na nowe,staram się nie zostawiać żadnych starych elementów.
Na chwilę obecną mam tylko kilka fotek:







Skrzynia została wypiaskowana i pomalowała lakierem bezbarwnym.Uprzedzę pytania-nie chciałem uzyskać efektu połysku a jedynie zabezpieczyć skrzynię przed osiadaniem brudu na chropowatej powierzchni aluminium po piaskowaniu.


Obecnie walczę z przekładnią kierowniczą,która ma wżery na ślimaku i postaram się przełożyć bebechy z MR-a do obudowy klasyka o ile będzie to wykonalne.







[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2013-03-21 22:21:21 ]
  
 
No to idziesz grubo , bardzo ładnie to wygląda, sam lubię takie świecidełka.
Skrzynia szkiełkowana?
  
 
Grubo może nie bo auto i tak nie było piaskowane ale chociaż dla poprawy mojego samopoczucia chcę usunąć każdy wkurzający mnie szczegół.Może skusze się też na wymianę pasa przedniego na klasykowy Napewno szukam też tylnego zderzaka,który jest nie pogięty bo mój jest wgnieciony na środku przy lampce oświetlenia tablicy.Niby nie rzuca się to w oczy ale ja o tym wiem i to mnie boli.

Skrzynia jest po piaskowaniu drobnym ziarnem,robił mi to znajomy i szczerze mówiąc skrzynia wyszła prawie tak samo jak po szkiełkowaniu.
  
 
Cytat:
2013-03-21 22:18:41, HEMIGTX pisze:
Naszczęście zamiast udawać,że wszystko jest OK postanowiłem usunąć wady i teraz fiat przechodzi metamorfozę w pedanckim stylu. Na pierwszy rzut poszło przednie zawieszenie(tutaj akurat były nowe wahacze dolne itd.) ponieważ zachciałem by wszystko co jest wyjmowalne było ocynkowane i pomalowane proszkowo.Na chwile obecną wszystko jest w piaskowaniu,felgi również i czekam na paczkę od Jaqo gdzie ma być nowa belka i górne wahacze,które też mają zostać wypiaskowane,ocynkowane i pomalowane proszkiem.Wiem,że to głupie by fabrycznie nowe elementy piaskować ale ma być wszędzie ocynk i koniec. Śrubki,zamki,blaszki itp zostały ocynkowane na złoty kolor,spodobały mi się części w Mara klasyku to i ja sobie strzeliłem taki kolor.



Ten fragment spodobał mi sie najbardziej .


Również jestem fanem "żółtego" cynku .

Cynk pod proszek- gruubo .

Krotko mówiąc - jestem pod wrażeniem.

I ta piaskowana skrzynia ... lakier dałeś normalny klar czy jakis specjalny do metali ??
  
 
Klub zoltego cynku to jest to