Strumiennica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co daje? po co sie ją stosuje? czy jest jakis sens jej montowania??
  
 
daje cale g.... zastepuje sie nia kata jak jest zapchany bo kosztuje 3 razy mniej 70 zl a nie 350 uniwersal,wiec bestia niezapycha sie, lepiej spaliny odchodza, ale zeby majac tylko strumienice bez calego wydechu sportowego poprawic osiagi i czuc roznice to
  
 
Nic nie daje, ale jak masz szczęście bo cżęsto tylko pogorszych osiągi.

W dodatku nigdy nie montuje się w miejsce kata tylko tłumika środkowego w miejsce kata montują totalni dyletancji - już sama teoria rzekomego działania stumienicy (jak ktoś w nią wierzy) takie montowanie wyklucza...
Jak już to zainwestuj w odpowieni układ wydechowy od kolektora aż po tłumik końcowy, a katalizator jak już to zastąp sportowym - koszt w sumie ten sam a przepustowość większa (to chyba najprostsza i najtańsza przeróbka układu wydechowego która coś tam może dać)


[ wiadomość edytowana przez: Piots dnia 2007-05-16 21:31:53 ]
  
 
no i jest duzo głosniej niz na kacie ...
  
 
Cytat:
2007-05-16 21:06:34, strutter pisze:
co daje? po co sie ją stosuje? czy jest jakis sens jej montowania??



osiągi placebo , podczas badań udowodniono kiedyś że im samochód głośniejszy tym bardziej kierowca uważa go za dynamicznejszy!.
  
 
W kolektorze zarówno dolotowym jak i wydechowym zachodzą zjawiska falowe, dlatego ich kształt i przekrój jest wymierzony. Zastosowanie strumiennicy pogarsza te właściwości, a jedyny efekt jaki można uzyskać to tylko niewielkie doładowanie przy określonej prędkości obrotowej silnika, przy której akurat strumień gazów będzie odpowiadał częstotliwością i je przyśpieszy . Pozatym zaburzenie wywołane zastosowaniem strumiennicy pogarzsza zjawiska falowe.